AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Tükk aega pole midagi juhtunud. Nüüd juhtus. Nimelt lõpetas töö tõmberelee. Klõpsis küll aga starterit järgi ei võtnud. Kakkusin maha ja proovisin esiti lahti harutada. No on ikka tehtud vägev asi.
Seda naljalt lahti ei võta. Muidu ei saanud,kui panin treipinki ja treisin kopsikut hulga maha. Kahjuks vasest polte pakeliidist kaanest kätte ei saanud kuna väljalöömisel korpus purunes. Järgmist lahti võttes peaks ajutise vitsa peale tegema... aga üldiselt ikka tehtud hea asi mida ei saa nii kergesti remontida. Lihtsam on järgmine võtta. Seda saigi tehtud.
Peale seda tekkis ka uus häda-enam üldse ei kõssanud,relee klõpsis aga voolu edasi ei andnud. Peale mõningast vea otsimist ja sõbraga konsulteerimist jõudsin järeldusele,et midagi väga segast ja kahtlast on juhtunud....
Siis aga sõitis külla sõber Jaan. Aitas mul juhtmeid hoida ja siis avastasime,et voolu pole õiges kohas.... ja sõber osutas asjaolule,et üks juhe läheb releest miskise kaitsme poole...... Sõber Tarmo ütles selle peale telefonis,et seda autot tuleb karta! See oli ennemalt ühe raadioamatööri käes..... Seda asjaolu,et sinna kohta oli veel kaitse vahele pandud.... ei oleks üldse arvanudki. Peale seda oli sinna topitud praeguseaegne väike releeke.... Paras segadus. No nüüd on kõik jälle korras.
Hea leid oli paar päeva tagasi. Sain järgmise eetrikäivituse käsipumba:
Oli nii heas korras,et kohe töövalmis. Viskasin riiulisse oma aega ootama.
T.
Tükk aega pole midagi juhtunud. Nüüd juhtus. Nimelt lõpetas töö tõmberelee. Klõpsis küll aga starterit järgi ei võtnud. Kakkusin maha ja proovisin esiti lahti harutada. No on ikka tehtud vägev asi.
Seda naljalt lahti ei võta. Muidu ei saanud,kui panin treipinki ja treisin kopsikut hulga maha. Kahjuks vasest polte pakeliidist kaanest kätte ei saanud kuna väljalöömisel korpus purunes. Järgmist lahti võttes peaks ajutise vitsa peale tegema... aga üldiselt ikka tehtud hea asi mida ei saa nii kergesti remontida. Lihtsam on järgmine võtta. Seda saigi tehtud.
Peale seda tekkis ka uus häda-enam üldse ei kõssanud,relee klõpsis aga voolu edasi ei andnud. Peale mõningast vea otsimist ja sõbraga konsulteerimist jõudsin järeldusele,et midagi väga segast ja kahtlast on juhtunud....
Siis aga sõitis külla sõber Jaan. Aitas mul juhtmeid hoida ja siis avastasime,et voolu pole õiges kohas.... ja sõber osutas asjaolule,et üks juhe läheb releest miskise kaitsme poole...... Sõber Tarmo ütles selle peale telefonis,et seda autot tuleb karta! See oli ennemalt ühe raadioamatööri käes..... Seda asjaolu,et sinna kohta oli veel kaitse vahele pandud.... ei oleks üldse arvanudki. Peale seda oli sinna topitud praeguseaegne väike releeke.... Paras segadus. No nüüd on kõik jälle korras.
Hea leid oli paar päeva tagasi. Sain järgmise eetrikäivituse käsipumba:
Oli nii heas korras,et kohe töövalmis. Viskasin riiulisse oma aega ootama.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Vahepeal olen siin juba 1200 km ringi sõitnud ja plaan oli plokikaane mutreid pingutada. Nagu arvata oligi- pooled tahtsid juurde keerata. Oli ka mõned mis üsna vähe. Keskmine tahtis pea neljandiku ringi juurde saada. Annab see uue aja tihend ikka pisut järgi. Töö suur polnud aga pingutamiseks tuleb kogu klaverimäng maha võtta,uuesti ka klapid reguleerida. Nüüd peaks jälle tükk aega rahulik olema. Vast vaatan peale kümmet tuhandet,ennem pole vajadust arvatavasti. Mosse oma mootoril sai ikka iga natukese aja takka kõik üle keerata,sest teepeale ei tahtnud nii väikese asja pärast jääda. Maru heasti andis see vene tihend kokku minna.
Muud põrutavat pole juhtunud,kõik vanaviisi.
Vahepeal olen siin juba 1200 km ringi sõitnud ja plaan oli plokikaane mutreid pingutada. Nagu arvata oligi- pooled tahtsid juurde keerata. Oli ka mõned mis üsna vähe. Keskmine tahtis pea neljandiku ringi juurde saada. Annab see uue aja tihend ikka pisut järgi. Töö suur polnud aga pingutamiseks tuleb kogu klaverimäng maha võtta,uuesti ka klapid reguleerida. Nüüd peaks jälle tükk aega rahulik olema. Vast vaatan peale kümmet tuhandet,ennem pole vajadust arvatavasti. Mosse oma mootoril sai ikka iga natukese aja takka kõik üle keerata,sest teepeale ei tahtnud nii väikese asja pärast jääda. Maru heasti andis see vene tihend kokku minna.
Muud põrutavat pole juhtunud,kõik vanaviisi.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
TÜV sai siis läbi. Jõudsin vahepeal oma pidurid naela otsast alla tuua kuna tagaklotsid olid täitsa kulunud. Pole vihmast ilma ka olnud,leiaks aega, et uuesti katted peale panna.
Viimane kord kui linnast tulin, avastasin et 90-ga sõites väristas ajusid liiga palju.... tagumised kummid olid täitsa banaaniks läinud. Ühel küljepeal muna ja teisel servast traat väljas. Sai viidud ära "kokkuostu".
Rohkem pole aega saanud auto kallal tegutseda kuna sügistööd käsil. Tahaks nagu kõik üle vaadata enne ülevaatust korralikult. Nii nagu igal aastal,täpselt samamoodi. Pole siin muutunud midagi.
T.
Viimane kord kui linnast tulin, avastasin et 90-ga sõites väristas ajusid liiga palju.... tagumised kummid olid täitsa banaaniks läinud. Ühel küljepeal muna ja teisel servast traat väljas. Sai viidud ära "kokkuostu".
Rohkem pole aega saanud auto kallal tegutseda kuna sügistööd käsil. Tahaks nagu kõik üle vaadata enne ülevaatust korralikult. Nii nagu igal aastal,täpselt samamoodi. Pole siin muutunud midagi.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
TÜV jälle olemas. Kaotused minimaalsed. Väike sirutus naela otsas olevate pidurite kättesaamiseks... ja peoga katkiseid kummidetaile. Parempoolse šarniiri plastikkausid said ka vahetatud. Kaitsekumm oli mõranenud ja ilmselt sealt see vesi sisse saigi.
Teisel pool oli rooliotsa kaitsekumm läinud valukohalt katki. Ilmselt mitte ammu, sest seest kõik kena ja ilus. Stabika üks kumm oli ka ajale jalgu jäänud. Näituse jaoks panin uue.
Plaan millalgi need pidurid uuesti naela otsa visata aga eks näeb kuidas aega on. Plaan veel üks larakas õunamahla teha,maa kõik ubinaid täis. Hea magus mahl tuleb.
T.
Teisel pool oli rooliotsa kaitsekumm läinud valukohalt katki. Ilmselt mitte ammu, sest seest kõik kena ja ilus. Stabika üks kumm oli ka ajale jalgu jäänud. Näituse jaoks panin uue.
Plaan millalgi need pidurid uuesti naela otsa visata aga eks näeb kuidas aega on. Plaan veel üks larakas õunamahla teha,maa kõik ubinaid täis. Hea magus mahl tuleb.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Kes on varbad likku pannud, kes leotab vanu "kumme" ja kes tegeleb teab millega aga ma panin siin Mosse mansetid likku. Kuna sain DOT-3-e siis oli soov ära katsetada mis juhtub. Kuna DOT-4 tegi mansetid kolmandiku suuremaks siis ma igaks juhuks teen siin katseid just selle vedelikuga mis kätte satub.... hoiab pärast käed kuivad ja närvid terved.
Aga kõigile Häid pühi!
Lisandusid lattu üleliigsed Mosse 2141 uued tagatiivad ja tuletoru!
Toomas
Kes on varbad likku pannud, kes leotab vanu "kumme" ja kes tegeleb teab millega aga ma panin siin Mosse mansetid likku. Kuna sain DOT-3-e siis oli soov ära katsetada mis juhtub. Kuna DOT-4 tegi mansetid kolmandiku suuremaks siis ma igaks juhuks teen siin katseid just selle vedelikuga mis kätte satub.... hoiab pärast käed kuivad ja närvid terved.
Aga kõigile Häid pühi!
Lisandusid lattu üleliigsed Mosse 2141 uued tagatiivad ja tuletoru!
Toomas
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Vahepeal sain sigadusega hakkama. Kardaanirist hakkas Viljandi ligidal kolksuma ja uusi riste otsima asudes leidsin uue kardaani. Nüüd siis olen mõned nädalad seda sisse sõitmas...
Suurt midagi pole vahepeal juhtunud. Uhan autoga ringi. Suuremaid vigu pole esinenud. Küttefiltri kopsiku pealt olen paar korda ühte polti pingutanud aga muud pole vaja teha olnud. Ühe velje saatsin vanarauda, kuna loperdas jubedalt. 90-ga sõites masseeris heasti selga ja kaela. Lased hoo maha ja kuskil 80-ga kannatas veel sõita. Pärast veel vaatasin, ikka täitsa kõver, ei hakanud sellega enam mässama.
T.
Vahepeal sain sigadusega hakkama. Kardaanirist hakkas Viljandi ligidal kolksuma ja uusi riste otsima asudes leidsin uue kardaani. Nüüd siis olen mõned nädalad seda sisse sõitmas...
Suurt midagi pole vahepeal juhtunud. Uhan autoga ringi. Suuremaid vigu pole esinenud. Küttefiltri kopsiku pealt olen paar korda ühte polti pingutanud aga muud pole vaja teha olnud. Ühe velje saatsin vanarauda, kuna loperdas jubedalt. 90-ga sõites masseeris heasti selga ja kaela. Lased hoo maha ja kuskil 80-ga kannatas veel sõita. Pärast veel vaatasin, ikka täitsa kõver, ei hakanud sellega enam mässama.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
kas 2141 tuletoru on alles? on 412 mootorile? Mis tema hinnaks soovid?
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Tuhlasin oma laagrivaru ja avastasin, et mul pole esirattalaagreid 7206 (sisemine). Vastu pakuks aga 7304 A (välimine) . Hetkel häda pole aga kunagi oli mõte panna ka mõni uus jupp külge.
T.
Tuhlasin oma laagrivaru ja avastasin, et mul pole esirattalaagreid 7206 (sisemine). Vastu pakuks aga 7304 A (välimine) . Hetkel häda pole aga kunagi oli mõte panna ka mõni uus jupp külge.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kahjuks enam pole. On VAZ mootori variandi jaoks aga keegi on sealt jupi toru maha lõiganud.martinjev kirjutas:kas 2141 tuletoru on alles? on 412 mootorile? Mis tema hinnaks soovid?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Hommikut!
12. juuli õhtul saabus mulle järgmine sõnum Kolga-Jaanist Peetrilt:
Midagi on täitsa mäda,
Mossel jälle sitahäda!
Diislitarkus kokku korja,
Perkins vajab õppind orja!
Paaki pane must masuut,
ei ole ilmas sittagi uut!
12. juuli õhtul saabus mulle järgmine sõnum Kolga-Jaanist Peetrilt:
Midagi on täitsa mäda,
Mossel jälle sitahäda!
Diislitarkus kokku korja,
Perkins vajab õppind orja!
Paaki pane must masuut,
ei ole ilmas sittagi uut!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....