412 armatuur lakkas täna õlirõhku näitamast. Kuidas koduste vahenditega välja selgitada, et kas tegemist on anduri/näidikumurega või ongi rõhk kusagile kadunud?
Kehvema väljavaate kohaselt jooksis kusagil mõni õlikanal umbe (20 aastat seisnud auto, esimene uus õli sees) või andis pump otsad.
Ideid?
Ardo
Õlirõhu hirm
Re: Õlirõhu hirm
Multimeeter anduri külge ja takistust mõõtma. Kui õigesti mäletan siis Kalju Aleksiuse "Autode elektriseadmed" raamatus on vastavad takistuse väärtused toodud kuid hetkel ei saa kontrollida.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlirõhu hirm
Esimese asjani nüüd kontrolli milline näeb välja õlifilter ! Et kas on kokku tõmmanud end nagu akkordion või on norm olekus. Mul aastaid tagasi peale õlivahetust juhtus nii, näidik läks nulli ...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Õlirõhu hirm
Filter korras. Uurin, et ehk on Härma tänaval uus andur saadaval.
Re: Õlirõhu hirm
Andur vahetatud, kõik korras. Aitäh!
Mossel jääb gaas peale
Miks jääb mossel gaas peale,kui natuke rohkem vajutada?
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Õlirõhu hirm
Kuskilt poob kinni või mingi vedru puudu/katki.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli