Ratast pole vast mõtet leiutada, aga vastavaid konkreetseid viiteid ei leia: kas saab kerge vaevaga mingi universaal-komplektiga uksed kesklukustuma?
Nt sellise hiinakaga?
Pagasiruumi võib vist heaga mängust välja jätta, kuna seal on kõik ühes korpuses koos?
Kesklukk? (2140)
Kesklukk? (2140)
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Re: Kesklukk? (2140)
Paistab et saab: https://www.drive2.ru/l/473855152906830370/
Kui sellest puudu jääb siis "Центральный замок ня Москвич" Googlesse ja jätub lugemist-vaatamist pikemaks ajaks.
Kui sellest puudu jääb siis "Центральный замок ня Москвич" Googlesse ja jätub lugemist-vaatamist pikemaks ajaks.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Kesklukk? (2140)
Olen viiele Moskvichile peale pannud analoogsed kesklukud. Mina ühendasin needsamad mootorid sisemise ukselingi mehhanismi külge. Selleks et mootor jaksaks hooba liigutada võtsin mehhanismid lahti ja käiasin selle nuka, mis lingi liikumise raskeks teeb, madalamaks. Kahjuks pole mul ühtegi pilti pakkuda sest tollel ajal kui ma seda tööd tegin olid pildistavad telefonid haruldased. Autod on mul alles, et kui väga huvi on saan polstri maha võtta ja pilti teha. Pagasiluugi avamise tegin sama mootoriga aga seda trossiga salongist avatavale süsteemile. Väljast lukuga pole proovinud.
Re: Kesklukk? (2140)
Aitäh. Hard0 jagatud õpetuse link oma lk 3..5 kirjeldab asja üpris detailideni ära ja küllap nii saab. Polstrite rappimiseks pole vast põhjust, aga aitäh lahkelt pakkumast!
Mul oli kartus just mootori jõus ja on natuke jätkuvalt - see lingi taga juhiste jagaja viitab "kõige nõrgemale 7,5kg" mootoritele, samas hiinlased numbreid ei anna. Ning ega hiina numbreid ka uskuma ei tormaks. Ühest aliexpressi putkast ühele jõu-küsimusele mingi 1kg justkui läbi jookseb, aga kas küsimusest aru saadi ja kust vastus võeti - kes seda teab
igatahes idee poolest selge, kuhu ja kuidas panna ning tellin ära. Kui hiinlaste mootorid ei jaksa, siis mul leidub kusagil GM omi ning ehk jaksavad need. Kui hiinlaste juhtmete vasesisaldus neil töötada lubab
Mul oli kartus just mootori jõus ja on natuke jätkuvalt - see lingi taga juhiste jagaja viitab "kõige nõrgemale 7,5kg" mootoritele, samas hiinlased numbreid ei anna. Ning ega hiina numbreid ka uskuma ei tormaks. Ühest aliexpressi putkast ühele jõu-küsimusele mingi 1kg justkui läbi jookseb, aga kas küsimusest aru saadi ja kust vastus võeti - kes seda teab
igatahes idee poolest selge, kuhu ja kuidas panna ning tellin ära. Kui hiinlaste mootorid ei jaksa, siis mul leidub kusagil GM omi ning ehk jaksavad need. Kui hiinlaste juhtmete vasesisaldus neil töötada lubab
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Re: Kesklukk? (2140)
mul on juhiuks prooviks ühendatud ja vaated:
1) ilma tarmo400 viidatud mehhanismi nukke maha käiamata või vedrut leebemaks muutmata ei jaksa odav hiinakas tõesti hooba liigutada. Määrimisega sain avamise tööle, sulgemist mitte. Seda siis otse akult mootorile antud toitega. Odav juhtplokk, millel 4 mootorit taga ja ka mootorijuhtmed pikemate-peenemate kaablite küljes, vähendab kindlasti veel kuigipalju mootori võimsust (ja jõudu)
2) vähemalt juhiukse ühendan kindlasti välise luku poole: juhiuksel on kaks täiesti eraldiseisvat lukustust (st seest ja väljast eraldi) ning kui uks oleks seest lukus ja kesklukuga tekib tõrge (tühi aku või probleem kesklukusüsteemiga), ei saaks masinat ka võtmest avada
3) esialgu paistab, et mu mootoritega ülaloleva video kombel mootorit siinil liikuma panema ei pea. St mootori käik on piisavalt pikk, et lubada ka sisemise külje hoovast ukse avamist. Vähemalt loodan, et saab ilma siinita
4) tellisin oma hiinaka teadmata mootori-jõuga ja eeldasin, et jõudu annab nn kangireegliga vajadusel suurendada. Ma ei arvestanud aga, et mosul on lukustamine ja avamine samadel hoobadel: mootori käigu suurendamisel peab jääma ka mootori käigul varu sama hooba pidi ukse avamiseks. GM mootorite käik on muidu lühike
5) loodetavasti ei hakka mootor "pehmemalt käima pandud hoovastikuga" oma pika käigu tõttu ust avama. St piirdub vaid lukust lahti tegemisega. Muidu läheb keerukamaks aretamiseks, millest ei parane kindasti töökindlus
ehk siis lihtsa asja paigaldamisel on siiski mõned "agad" ja küsimused tekitab just "avamine ja lukustamine samal hooval" loogika.
1) ilma tarmo400 viidatud mehhanismi nukke maha käiamata või vedrut leebemaks muutmata ei jaksa odav hiinakas tõesti hooba liigutada. Määrimisega sain avamise tööle, sulgemist mitte. Seda siis otse akult mootorile antud toitega. Odav juhtplokk, millel 4 mootorit taga ja ka mootorijuhtmed pikemate-peenemate kaablite küljes, vähendab kindlasti veel kuigipalju mootori võimsust (ja jõudu)
2) vähemalt juhiukse ühendan kindlasti välise luku poole: juhiuksel on kaks täiesti eraldiseisvat lukustust (st seest ja väljast eraldi) ning kui uks oleks seest lukus ja kesklukuga tekib tõrge (tühi aku või probleem kesklukusüsteemiga), ei saaks masinat ka võtmest avada
3) esialgu paistab, et mu mootoritega ülaloleva video kombel mootorit siinil liikuma panema ei pea. St mootori käik on piisavalt pikk, et lubada ka sisemise külje hoovast ukse avamist. Vähemalt loodan, et saab ilma siinita
4) tellisin oma hiinaka teadmata mootori-jõuga ja eeldasin, et jõudu annab nn kangireegliga vajadusel suurendada. Ma ei arvestanud aga, et mosul on lukustamine ja avamine samadel hoobadel: mootori käigu suurendamisel peab jääma ka mootori käigul varu sama hooba pidi ukse avamiseks. GM mootorite käik on muidu lühike
5) loodetavasti ei hakka mootor "pehmemalt käima pandud hoovastikuga" oma pika käigu tõttu ust avama. St piirdub vaid lukust lahti tegemisega. Muidu läheb keerukamaks aretamiseks, millest ei parane kindasti töökindlus
ehk siis lihtsa asja paigaldamisel on siiski mõned "agad" ja küsimused tekitab just "avamine ja lukustamine samal hooval" loogika.
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Re: Kesklukk? (2140)
Annab panna küll. Juhiuksel mõistlik panna võtme-luku poolt lukustama: siis saab vajadusel ka võtmega sisse. Ning muudel ustel, millel läheb lingimehhanismi külge, tuleb tarmo400 poolt viidatud mehhanismi nuka mahakäiamine teha.
Mul on tagauksed motivatsioonihetke ootel ja kõrvalistuja oma on jäänud piltideta, aga juhiuks:
- mootori kinnitumine: http://teet.luarvik.org/d/7732-1/IMG_20 ... 0x1600.jpg
- vastikult suur läbiviik (seal rohkem juhtmeid):
http://teet.luarvik.org/d/7735-1/IMG_20 ... 0x1600.jpg
Kõrvalistuja 2-juhtmelise viisin läbi mingi ca 3g1,5 arvuti toitekaabliga.
klaasid laiutavad allalaskmisel päris korralikult ja ega mootori asukohavalikul just palju variante ei jää. Vaatasin, et ka kõlarite ukse sisse paigaldamiseks puudub lootus ja tuleb tõesti kusagile armatuuri alla peita.
Mul on tagauksed motivatsioonihetke ootel ja kõrvalistuja oma on jäänud piltideta, aga juhiuks:
- mootori kinnitumine: http://teet.luarvik.org/d/7732-1/IMG_20 ... 0x1600.jpg
- vastikult suur läbiviik (seal rohkem juhtmeid):
http://teet.luarvik.org/d/7735-1/IMG_20 ... 0x1600.jpg
Kõrvalistuja 2-juhtmelise viisin läbi mingi ca 3g1,5 arvuti toitekaabliga.
klaasid laiutavad allalaskmisel päris korralikult ja ega mootori asukohavalikul just palju variante ei jää. Vaatasin, et ka kõlarite ukse sisse paigaldamiseks puudub lootus ja tuleb tõesti kusagile armatuuri alla peita.
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid