IŽ 412 1986, Ipi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: IŽ 412 1986, Ipi
Õlivarras peaks siiski peal olema.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: IŽ 412 1986, Ipi
Saab jälle tegemisi kirja panna.
Et elu huvitavamaks teha ja näha kuidas välja kukub sai mossele paigaldatud alumiiniumradiaator. Selleks sobib Ford Capri MK II radikas. Kärje laius natukene suurem kui Mosse originaal, kõrgus pisut vähem.
https://drive.google.com/file/d/1cLKzi_ ... sp=sharing
Natukene pidi küll radika kinnitusi ja radika all olevat tala modifitseerima, et see sinna ära mahuks, kuid paika ta sai.
https://drive.google.com/file/d/1BndmNp ... sp=sharing
Pildil olevat ülemise lõdviku põlv läheb väljavahetamisele või sobiliku lõdviku leidmisel tervenisti väljavahetamisele.
Sai käidud ka ülevaatusel, talveperioodil sai sõbra käest üks DaaZi 2105 karpa saadud, mis peale sai pandud, düüsid välja vahetatud ning see aasta polnud ülevaatusel näitudega mingeid probleeme. Kuigi kui ülevaatusele jõudsin oli segukruvi end olematu kummitihendi tõttu täiesti lahti kerinud (huvitaval kombel mootor töötas korralikult), kuid kui see sai ülevaatuspunktis koomale keeratud olid ka CO näidud korras. Nüüd kui segukruvi enam välja ei keri ning 2 lõõr mehaaniliselt avanev on saab ehk ka näha mis kütusekulu olema saab. Kui 2 lõõr vaakumiga oli, siis tuli poole paagi kuluks 11l/100 km kohta, mida natuke paljuvõitu.
Et elu huvitavamaks teha ja näha kuidas välja kukub sai mossele paigaldatud alumiiniumradiaator. Selleks sobib Ford Capri MK II radikas. Kärje laius natukene suurem kui Mosse originaal, kõrgus pisut vähem.
https://drive.google.com/file/d/1cLKzi_ ... sp=sharing
Natukene pidi küll radika kinnitusi ja radika all olevat tala modifitseerima, et see sinna ära mahuks, kuid paika ta sai.
https://drive.google.com/file/d/1BndmNp ... sp=sharing
Pildil olevat ülemise lõdviku põlv läheb väljavahetamisele või sobiliku lõdviku leidmisel tervenisti väljavahetamisele.
Sai käidud ka ülevaatusel, talveperioodil sai sõbra käest üks DaaZi 2105 karpa saadud, mis peale sai pandud, düüsid välja vahetatud ning see aasta polnud ülevaatusel näitudega mingeid probleeme. Kuigi kui ülevaatusele jõudsin oli segukruvi end olematu kummitihendi tõttu täiesti lahti kerinud (huvitaval kombel mootor töötas korralikult), kuid kui see sai ülevaatuspunktis koomale keeratud olid ka CO näidud korras. Nüüd kui segukruvi enam välja ei keri ning 2 lõõr mehaaniliselt avanev on saab ehk ka näha mis kütusekulu olema saab. Kui 2 lõõr vaakumiga oli, siis tuli poole paagi kuluks 11l/100 km kohta, mida natuke paljuvõitu.
IŽ 412