Just seepärast kõik meie garaaži mossed sõidavadki juba aastaid ainult puhta 98-ga 95-ga ei taha üldse normaalselt käiagi, rääkimata jah eelpoolmainitud tihendiprobleemidest..marek kirjutas:Igaks juhuks, et suht. tõenäoline membraani surm on muidugi etanooli sisaldusega bensiini kasutamine.
AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Paningi enne 98 sisse. Eks panen seda ka siia edaspidi Progressi nii palju et oli suuri raskusi uue membraani leidmisega kuid õnneks jäi osta.ee silma müügikuulutus kolme pumba müügiga. Õnnestus need saada ja ühe pumba membraan oli peaaegu nagu uus. Sai see vahetatud ja leket enampolnud . Nüüd siis peab veidi co-d paika timmima.wax kirjutas:Just seepärast kõik meie garaaži mossed sõidavadki juba aastaid ainult puhta 98-ga 95-ga ei taha üldse normaalselt käiagi, rääkimata jah eelpoolmainitud tihendiprobleemidest..marek kirjutas:Igaks juhuks, et suht. tõenäoline membraani surm on muidugi etanooli sisaldusega bensiini kasutamine.
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Nüüdseks siis nii palju tehtud, et vahetasin ära süüteküünlad (vanad olid väga tahmased), jagaja kaane, piduri peasilndri (hakkasid ka pidurituled tööle), kütusepumba membraani (mille saamine oli paras seiklus) ning vastavalt eelnevalt leitud raamatu juhendile reguleerisin ka karburaatori (loodetavasti on siis ka nüüd heitgaasid paigas). Ehk nüüd võib katsetada uuesti ülevaatusele minekut . Samas hakkab mootori töös ikka kõrvu kerge puterdamine, mis seda põhjustada võiks, eriti just külmalt töötades, kuid aegajalt ka soojalt.
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
lase masin soojaks käia ja vaata mis ta teeb gaasi andes. proovi läbi igasugused asendid. vajuta esmalt kiiresti. kui mingi viivitus on sees siis kiirenduspump. ja siis vajuta sujuvalt. mitte ühegi asendi pealt ei tohi soojalt puterdada
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Kiirenduspump töötab ilusti. Sai paar päeva tagasi ka ette võetud seiklus Tallinna, kuna oma kandist (Ida-Virumaal) ma abi ei suutnud leida inimese näol, kes teaks nende masinate hingeelu paremini. Sõit Tallinna kulges ilusti ja probleemideta, tugev tuul küll sakutas aga saime ilusti kohale. Koheapeal siis kodanik asjatundja vaatas ja uuris karpat, vahetatud sai nõelklapp parema vastu kuna masin kippus üleujutama ennast seistes. Teiseks sai regueeritud ja timmitud muid asju, et saada gaasdi paika. 100% korda ei saanud kuid ehk ülevaatuse jaoks piisab, ehk CO-d on paigas kuid HC-d on piiri peal, ehk masin pidavat kuskilt lisaõhku vahele saama aga kuna aeg hakkas otsa lõppema siis seadsime parima võimaliku tulemuseni. (soovitati muidugi üldse Žigulli karpa panna ) Eks see nädal ole näha, kas saab ülevaatuse nüüd tehtud. Muidugi pidi saatus vimkasid tagasiteel tegema, ehk otsustas ühel rehvi keset sõitu minema lennata terves ulatuses sisekummi ventiil. Kuna varuratast ei olnud pidi masin jääma maanteeäärde ootama uut päeva. Õnneks leidsin enda maja kuurist eelmise elanike poolt sinna jäetud varuratta, mille auguvahe sobis ilusti mossele. Selge, ratas kätte ja rongipeale, et siis sõbra abiga Tallinnast auto juurde saada. Loomulikult kui otsustasin korra 15 aasya jooksul rongi kasutada, seda ei tulnud Siis pidin ootama asendusbussi, lõpuks kui sai linna siis sai ka ratast vahetama. Õnneks see pidas ilusti õhku ja tagasisõit kulges edasi sama sündmustevaeselt kui tulek. Lisaks leidsin kuurist ka kaks varu lisa sisekummi, millega siis püüan vana ratta uuesti korda saada Selline siis seiklus, et saada üks auto korda.Martin2140 kirjutas:lase masin soojaks käia ja vaata mis ta teeb gaasi andes. proovi läbi igasugused asendid. vajuta esmalt kiiresti. kui mingi viivitus on sees siis kiirenduspump. ja siis vajuta sujuvalt. mitte ühegi asendi pealt ei tohi soojalt puterdada
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Nüüd tuleb meelde küll, et tuttav mosu seisis jägala viadukti juures, 2 korda sõitsin mööda
Linnuvabriku garaaž
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Seep see oli jah .irukas kirjutas:Nüüd tuleb meelde küll, et tuttav mosu seisis jägala viadukti juures, 2 korda sõitsin mööda
Lisaks võin teavitada, et ülevaatus on nüüd tehtud. Järgmiseks siis plaan teha üldine hooldus mootorile, piduri ja siduri vedelike vahetus, tagumised amordid tahavad väljavahetamist.
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Proovisin veidi otsida aga päris ühest vastust ei saanud, milline oleks parim soovitatud mootoriõli antud masinale?
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Tere jälle,
aastajad on vhaetunud ning sai mossu garaažist välja aetud. Sai külastatud Kiviõli ning Jõhvi laatasid. Tore näha, et hakkavad välja ilmuma ka muud vanakesed linnapildis
Enne suurema lume kadumist veel sai teostatud ka mootoriõli ja filtri vahetus. Plaanis on ka teha korralik pidurite õhutus kuna kipivad veidi ligg pehmed olema. Samuti olen täheldanud, et kuskil 85-95 vahel tekib mingi meeletu vibratsioon, kus t ma võiksin viga hakata otsima? Samuti märkasin, et tagurudustuled ei taha koostööd teha kuhu täpsemalt lüliti jääb? Muidu masin toimetab kenasti ning pöörab pilke ihgal pool Kui miskit uut siis kirjutan jälle
aastajad on vhaetunud ning sai mossu garaažist välja aetud. Sai külastatud Kiviõli ning Jõhvi laatasid. Tore näha, et hakkavad välja ilmuma ka muud vanakesed linnapildis
Enne suurema lume kadumist veel sai teostatud ka mootoriõli ja filtri vahetus. Plaanis on ka teha korralik pidurite õhutus kuna kipivad veidi ligg pehmed olema. Samuti olen täheldanud, et kuskil 85-95 vahel tekib mingi meeletu vibratsioon, kus t ma võiksin viga hakata otsima? Samuti märkasin, et tagurudustuled ei taha koostööd teha kuhu täpsemalt lüliti jääb? Muidu masin toimetab kenasti ning pöörab pilke ihgal pool Kui miskit uut siis kirjutan jälle
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Millise sagedusega vibra on, kas mootori töö või rataste pöörlemise oma?Sm.Mossu kirjutas:Tere jälle,
aastajad on vhaetunud ning sai mossu garaažist välja aetud. Sai külastatud Kiviõli ning Jõhvi laatasid. Tore näha, et hakkavad välja ilmuma ka muud vanakesed linnapildis
Enne suurema lume kadumist veel sai teostatud ka mootoriõli ja filtri vahetus. Plaanis on ka teha korralik pidurite õhutus kuna kipivad veidi ligg pehmed olema. Samuti olen täheldanud, et kuskil 85-95 vahel tekib mingi meeletu vibratsioon, kus t ma võiksin viga hakata otsima? Samuti märkasin, et tagurudustuled ei taha koostööd teha kuhu täpsemalt lüliti jääb? Muidu masin toimetab kenasti ning pöörab pilke ihgal pool Kui miskit uut siis kirjutan jälle
Tagurdustule lüliti on salongi pool käigukangi juures. Kangi ümbert kate ära, siis seal all ta on. Aga kui ta ei taha lihtsalt põlema jääda kangi õiges asendis, siis käiguvahetushoovastik vajab regulli.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429