AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Tere jälle. Uus simmer sai edukalt alla ning mingeid lekkeid pole uuesti tuvastanmud
Samuti sai täna tehtud väike sõit kodukohast Mäetagusele, sinna kohalejõudes juhtus selline anomaalia, kus parkides masinat tekkis hirmus kolin mootoris ja samuti oli ka õlisurve nullis. Lülitasin mootori kohe välja. Mõne hetke pärast proovisin korra uuesti käivitada siis tekkis mingisugune krõbin, naugu miski oleks katki läinud ja nüüd logiseb ringi kuskil. Sai mure hetkel sinna paike jäetud ja pärast umbes tunnis t jalutamist mõtlesin, et katsetan veel käivitada, et ehk veab koduni tagasi välja. Sellel käivitamisel korraks oli mingi hääl kuid mõne hetke pärast läks kõik normi ja mootor toimis hästi ning ka õlisurve mingil määral taastus. Jõudes koju täitsa edukalt avastasin, et õli oli mootoris väga väahe, see seletaks ehk õlirõhu kõikumist kuid mitte seda heli, mis kuulsin. Mingeid õlilekkeid ma pole täheldanud ja samas sinist ta ka välja ei aja. On kellelgi ideid, kust mida otsida, uurida Iseenesest uus õlipump on mul olemas, mis alla panna. Klõbin tundus tulevat kuskil ülevalt poolt.
Samuti sai täna tehtud väike sõit kodukohast Mäetagusele, sinna kohalejõudes juhtus selline anomaalia, kus parkides masinat tekkis hirmus kolin mootoris ja samuti oli ka õlisurve nullis. Lülitasin mootori kohe välja. Mõne hetke pärast proovisin korra uuesti käivitada siis tekkis mingisugune krõbin, naugu miski oleks katki läinud ja nüüd logiseb ringi kuskil. Sai mure hetkel sinna paike jäetud ja pärast umbes tunnis t jalutamist mõtlesin, et katsetan veel käivitada, et ehk veab koduni tagasi välja. Sellel käivitamisel korraks oli mingi hääl kuid mõne hetke pärast läks kõik normi ja mootor toimis hästi ning ka õlisurve mingil määral taastus. Jõudes koju täitsa edukalt avastasin, et õli oli mootoris väga väahe, see seletaks ehk õlirõhu kõikumist kuid mitte seda heli, mis kuulsin. Mingeid õlilekkeid ma pole täheldanud ja samas sinist ta ka välja ei aja. On kellelgi ideid, kust mida otsida, uurida Iseenesest uus õlipump on mul olemas, mis alla panna. Klõbin tundus tulevat kuskil ülevalt poolt.
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Kui vähe on väga vähe? Kui min märgini siis on veel piisavalt et mingit sellist anomaaliat ei tekiks. Kui ikka sedasi et varras ei näita siis õli ikka liiga vähe. Tähendab et õli läks vedelaks soojaks saades ning pöördel oli veel mingi rõhk aga tühikäigul kadus see natukegi ära. Endal on niimoodi et kui on 1/4 normist või vähem siis soojast peast hakkab järsemal vasak pöördel õli tuli põlema. Teistel mossedel pole sellist asja täheldand veel.
Kolina kohta ei oska arvata kui hääl tõesti ülevalt tuli. Võibolla võtta klapikambrikaas maha ja on midagi tarka näha.
Kolina kohta ei oska arvata kui hääl tõesti ülevalt tuli. Võibolla võtta klapikambrikaas maha ja on midagi tarka näha.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Sarnane anomaalia ilma kolinata oli minul, põhjuseks oli, et õlifilter oli mingi ebamäärane, kui lahti võtsin oli õlifilter 8-s, vahetasin ära, paigaldasin vana vene oma(ennem oli miski asendus metallvõrguga)Sm.Mossu kirjutas:Tere jälle. Uus simmer sai edukalt alla ning mingeid lekkeid pole uuesti tuvastanmud
Samuti sai täna tehtud väike sõit kodukohast Mäetagusele, sinna kohalejõudes juhtus selline anomaalia, kus parkides masinat tekkis hirmus kolin mootoris ja samuti oli ka õlisurve nullis. Lülitasin mootori kohe välja. Mõne hetke pärast proovisin korra uuesti käivitada siis tekkis mingisugune krõbin, naugu miski oleks katki läinud ja nüüd logiseb ringi kuskil. Sai mure hetkel sinna paike jäetud ja pärast umbes tunnis t jalutamist mõtlesin, et katsetan veel käivitada, et ehk veab koduni tagasi välja. Sellel käivitamisel korraks oli mingi hääl kuid mõne hetke pärast läks kõik normi ja mootor toimis hästi ning ka õlisurve mingil määral taastus. Jõudes koju täitsa edukalt avastasin, et õli oli mootoris väga väahe, see seletaks ehk õlirõhu kõikumist kuid mitte seda heli, mis kuulsin. Mingeid õlilekkeid ma pole täheldanud ja samas sinist ta ka välja ei aja. On kellelgi ideid, kust mida otsida, uurida Iseenesest uus õlipump on mul olemas, mis alla panna. Klõbin tundus tulevat kuskil ülevalt poolt.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Sai siis veidikene piilutud klapikambrisse läbi ettenähtud luukide. Klõbin tundub tulevat esimese silndri kõige esimese klapi juurest. Mingeid tükke ei näinud, vedrud tundusid terved. Ehk on vajalik ainult reguleerimine? Üks hetk lasen õli ka alt välja igaks juhuks, et kontrillida, et kas on metallipuru õlis sees. Lisaks tervitas mind kapotti avades õlilaik kapotil ning õhufiltri kopruse peal. Selline hetke progress.
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Tere jälle. Kuuri lammutuse käigus tulid välja sellised istmete osad. Arvestades eelmiste elanike ajalugu, kuuluvad need tõenäoliselt mõnele mossele. Iseasi, millisele, pruunil ilstmel on all hinged teised on lihtsalt paneelid. Kui kellelgi on huvi nende vastu andke teada.
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Tere veelkord
sai kasutatud Vabariigi taassünnipäeva, et natukene nokitseta mosse pisemate vigade kallal. Esiteks sireen ei töötanud korralikult, algul eeldaasin, et on süüdi roolisambalt tuleva lahti läinud juhtme süü, kuid ei. Selgus, et juhtmest ei tulnud mingisugust voolu peale. Sai siis näpitud veidi vastavat kaitset kui üks hetk hakkaski signaal ilusti tööle. Samuti proovisin lahendada tagurdustulede mitte töötamise probleemi. Arvasin, et ehk on asi lülitis, peale vaadates kõik nagu toimis, mõtlesin, et juu on ikka selles asi. Kuid enne uue lüliti otsima hakkamist otsustasin kontrollida üle, et ehk on pirnid läbi. Ka need olid täitsa korras. Seejärel mõtlesin, et kontrollin igaks juhuks pagassi seest juhtmete korras olekut. Ja mis mulle vastu vaatas, mõlemad tagurdustule juhtmed olid läbi lõigatud Täielik müstika, milleks selline asi oli vajalik. Sai siis juhtmeg uuesti ühendatud ja tuled täitsa toimivad
Edasiste nokitsemisteni
sai kasutatud Vabariigi taassünnipäeva, et natukene nokitseta mosse pisemate vigade kallal. Esiteks sireen ei töötanud korralikult, algul eeldaasin, et on süüdi roolisambalt tuleva lahti läinud juhtme süü, kuid ei. Selgus, et juhtmest ei tulnud mingisugust voolu peale. Sai siis näpitud veidi vastavat kaitset kui üks hetk hakkaski signaal ilusti tööle. Samuti proovisin lahendada tagurdustulede mitte töötamise probleemi. Arvasin, et ehk on asi lülitis, peale vaadates kõik nagu toimis, mõtlesin, et juu on ikka selles asi. Kuid enne uue lüliti otsima hakkamist otsustasin kontrollida üle, et ehk on pirnid läbi. Ka need olid täitsa korras. Seejärel mõtlesin, et kontrollin igaks juhuks pagassi seest juhtmete korras olekut. Ja mis mulle vastu vaatas, mõlemad tagurdustule juhtmed olid läbi lõigatud Täielik müstika, milleks selline asi oli vajalik. Sai siis juhtmeg uuesti ühendatud ja tuled täitsa toimivad
Edasiste nokitsemisteni
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Tagurdustulede jätkuks siis, leidsin põhjuse, miks nad olid robustselt läbi lõigatud. Tuled olid koguaed sees vaatamata lüliti asendile. Otsustasin siis põhjalikulmalt uurida lüliti juures toimuvat. Niipalju kui ma talupojamõistusega aru saan (kuna elektri asju ei jaga ma üldse) siis mingil põhjusel on veetud lisa juhe kangi lülitist puhuri kõrvale oleva lüliti juurde. Sealt tulev valge juhe (mis on ühendatud pruuni juhtmega) oli pideva voolu all, seepärast ka tagurdustuled koguaeg sees olid. Milline peaks olema originaalis lahendus, kumb juhe kus? Lisaks õnnestus mul kogemata voolu all oleva juhtmega lühis tekitada vastu keret kui lahti võtsin ning pärast seda ei tule seal üldse voolu peale. Millise kaitsme ma nüüd läbi lasin? Kas siis see ise pandud valge juhe sai voolu oranžist, mis mingil põhjusel on viidud eraldi lülitini, mis asub puhuri küljes, selleks, et sisse lülitada tagurdustulesid?? Sest puhuri juures olevast lülitist edasi ei lähe kuskile mingeid juhtmeid.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Ilmselt tagurdustulede andur ei töötanud ja nupumees lülitas tagurdustulesid eraldi lülitist.
See sinisega kaetud lambijuhe viska koos lülitiga minema, ja oranz pruuniga jäävad sinna kus on. Kaitsmekarp kolme kaitsmega on kapoti all.
See sinisega kaetud lambijuhe viska koos lülitiga minema, ja oranz pruuniga jäävad sinna kus on. Kaitsmekarp kolme kaitsmega on kapoti all.
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Seal on veel see teema ka, et kui käiguhoovastik kulunud ja reguleerimata, siis tagurpidikäigulüliti rakendub vaid mingites kindlates käigukangiasendites. Kusjuures roolilt käiguvahetusega mossedel oli tagurdustule lüliti otse käigukasti väikse plekist kaane küljes.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Jep tundub nii see loogika oli. Eemaldasin ebavajaliku lüliti kuid jah sain aru, miks see oli pandud. tõenäoliselt peab hooba reguleerima, kuna tulede rakendumine kangi vastavas asendis pole päris 100%.wax kirjutas:Ilmselt tagurdustulede andur ei töötanud ja nupumees lülitas tagurdustulesid eraldi lülitist.
See sinisega kaetud lambijuhe viska koos lülitiga minema, ja oranz pruuniga jäävad sinna kus on. Kaitsmekarp kolme kaitsmega on kapoti all.