Tere head kaaskannatajad võin nüüd ametlikult öelda, et olen ka üks teie seast.
Nii aasta tagasi kui sain venna mossega sõita, teadsin kohe, et tahan endale ka ühte. Nii sai siis Sterniga ühendust võetud ning temalt üks isend ära ostetud, kuid suure õhinaga tehtud osturõõm kestis vaid mõned nädalad ning kogu sügise ja talve seisis auto lihtsalt garaažis. Kevadise päiksega naases motivatsioon ning tänu Sterni abile hakkas asi üldse liikuma, õppisin palju ning õpin siiani. Sellest õnnetust mosust on tänaseks saanud täiesti legaalne auto. Nüüd on vaja veel karbussi natuke regullida, pole päris õige veel. Kuskil tulevikus võtan kindlasti ette värvitööd, sest kere on arme ja põhiliselt pinnapealseid roostetäppe täis.
Üritan siia pildimaterjali ka lisada.
Algus:
Praegu:
AZLK 2140 1979 Marten
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 1979 Marten
Ostad mosse, ostad töö!
Re: AZLK 2140 1979 Marten
Klapivahed said ka reguleeritud, enne olid vahed keskmiselt 0,4mm ning kuna DAAZ karburaatoriga asja ikka ilusti käima ei saanud siis vahetasin ta 2101 karburaatori vastu ja nüüd käib mootor ilusti. Visuaalses võrdlusel on 2101 karburaatori lõõrid veidike suuremad, vähemalt üks neist. Ei tea kas vahe tuli lõõridest või sellest, et ei osanud ma lihtsalt DAAZ-i paika saada.
Nüüd tuleb veel jahutus üle vaadata, kuidagi väga kiirelt läheb kuumaks.
Nüüd tuleb veel jahutus üle vaadata, kuidagi väga kiirelt läheb kuumaks.
Ostad mosse, ostad töö!