Käigukastil sünkrod pole enam esimeses nooruses. Kuigi sättisin käiguvahetushoovastikku, siis 4. käigu lülitamine endiselt raskendatud. Kolmandalt neljandale ei ole ühtegi korda õnnestunud ühe korraga lülitada, ikka tuleb korraks tagasi neutraali lükata ja siis uuesti ja läheb. Ehk sai hoobvastikku liiga ühte serva regullitud, ei tea. Pole varem sellega kokku puutunud.
Muu hulgas tegin paar videot, ühe peal näeb kangi liigutamist ka https://www.youtube.com/watch?v=rDd9h_1D4EQ Video tegemise aeg sai mitu korda kiirendatud ja pidurdatud. Tehtud siis Karjaküla ja Keila vahelisel teel edasi-tagasi sõites.
Teise võtte tegin armatuurilt https://www.youtube.com/watch?v=SxQgMibvRZU
Õnnestus Sauelt üks käigukast veel soetada. Mingiaeg piilun lahtiste luukide tagant sinna sisse, mida see endast kujutab. Panen uued tihendid ja mingiaeg läheb katsetamise mõttes külge.
Spido tigu käigukastil on vähe kiirema ülekandega, selleks näitab ka spido mingi % jagu rohkem. Ilmselt mõeldud koos töötama kiirema diffriga (3,89 või mis selle ülekanne ongi). Mul 4,22 all. Ja sellel äsja soetatud kastil on sammuti kiirema ülekandega tigu. Mul sobivaid tigusid mitu tk varuks, saab sealt asendada.
Kas 4,55 ülekandega difri korral ka käigukastil mingi kolmanda ülekandega tigu olemas on? Mitu neid erinevaid tigusid 412 kastile toodeti?
Panin mootoril õlipumbale ka uue tihendi alla. Tuli välja, et sealt ka lekkis omajagu ja nende lühisõitudel jõudis pool karteripõhja juba õliseks teha.
Tegin jahutussüsteemile läbipesu ja roheline vedelik sisse. Järgmine päev lähen piilun kapoti alla. No kuramus, kõik nagu kuiv aga sinna serva peale alla, kus mootori number löödud, on ikka endiselt roheline tilk. No krt kus kohast ta sinna tuleb, olen püüdnud pikemat aega välja selgitada. Plokk ja lõdvikud väliselt vaatlusel kuivad. Ega midagi, hakkasin näppe vahele ajama, kuhu ei ole näha ja selgus, et küttesüsteemi kraan lekib vaikselt ja järjepidevalt. Ilusa peene nirena jookseb lõdviku taha, sealt alla ploki servale ja edasi mööda serva numbri juurde. Krt, viskaks selle kraani kus kurat aga leiaks sinna selle kõvera väljavõtte, mis asub plokil väljalaske kollektori taga. Ma seda kraani nagunii ei vaja, see on juba aastaid mul lahtises asendis. Asendaks selle kraani sellega Kas kellegil on seda pakkuda pealinna piirkonnas?
AZLK-2140 1981 Edel
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Vahepeal sai kütteradika süsteemilt kraan vahelt visatud ja asendatud sirge punniga. Nüüd jahutussüsteem peab, kusagilt ei leki ja maikuust saati on tase paigas. Temperatuuriga on ka viimastel suvedega jama olnud, sai poeuued termostaat ja veepump pandud. Lõpliku vastuse andis ikkagi temp näidiku anduri vahetus.
Veepumbad on mul ka varus otsa saanud, isegi eelmiselt mootorilt võetud pump, mis muidu pidas, ei jäänud ka pidama. Ehk sai nüüd poest uus toodud ja see peab.
Mootori õlipump on ainus, mis kipub lekkima, kuigi seal 2 korda tihendit vahetanud ja leke ikka ühest nurgast. Kahtlustan, ehk on seal kusagil pragu kinnituspoldi juures, aga sellise lolli kohapeal, et alt ei ole näha.
Käigukast läks taaskord vahetusse. Piilusin ka sisse, silmaga midagi kahtlast ei näinud, läks kaas külge tagasi. Proovisõidul kasti sünkrod on oma parema elu ära elanud, aga niipalju neid alles on, et sõitmist ei sega. Lekkeid ka pole veel täheldanud.
Esimesed tiivakoopad seest sai mastiksiga uuendatud. 2009a kui selle Mosse soetasin, sai see töö ka siis tehtud, aga aeg ja 60 000km oli oma töö teinud ja pidin uuendama. Ka põhja alt, kus minu käes oldud aja jooksul pole suurt midagi tehtud, on hakanud mastiks lahti tulema. Ilmselt tuleb lähiajal põhja tööd ette võtta.
Väljalase tuleb lahti võtta ja tihendada. Kevadel sai lihtsalt kokku pandud ja liidetele midagi vahele ei pannud. Väljalaskega on mul omaette teema, selleks ta nii kokku pandud sai.
Aprilli teises pooles sai üks Mossejäänuk ära lammutatud, kus sai mõningaid varuosi. Oligi mõningatest juppidest puudus, ehk varus ei olnud.
Hetkel sõidetud 2000km.
Veepumbad on mul ka varus otsa saanud, isegi eelmiselt mootorilt võetud pump, mis muidu pidas, ei jäänud ka pidama. Ehk sai nüüd poest uus toodud ja see peab.
Mootori õlipump on ainus, mis kipub lekkima, kuigi seal 2 korda tihendit vahetanud ja leke ikka ühest nurgast. Kahtlustan, ehk on seal kusagil pragu kinnituspoldi juures, aga sellise lolli kohapeal, et alt ei ole näha.
Käigukast läks taaskord vahetusse. Piilusin ka sisse, silmaga midagi kahtlast ei näinud, läks kaas külge tagasi. Proovisõidul kasti sünkrod on oma parema elu ära elanud, aga niipalju neid alles on, et sõitmist ei sega. Lekkeid ka pole veel täheldanud.
Esimesed tiivakoopad seest sai mastiksiga uuendatud. 2009a kui selle Mosse soetasin, sai see töö ka siis tehtud, aga aeg ja 60 000km oli oma töö teinud ja pidin uuendama. Ka põhja alt, kus minu käes oldud aja jooksul pole suurt midagi tehtud, on hakanud mastiks lahti tulema. Ilmselt tuleb lähiajal põhja tööd ette võtta.
Väljalase tuleb lahti võtta ja tihendada. Kevadel sai lihtsalt kokku pandud ja liidetele midagi vahele ei pannud. Väljalaskega on mul omaette teema, selleks ta nii kokku pandud sai.
Aprilli teises pooles sai üks Mossejäänuk ära lammutatud, kus sai mõningaid varuosi. Oligi mõningatest juppidest puudus, ehk varus ei olnud.
Hetkel sõidetud 2000km.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429