
AZLK 2140 SL 1982 andzz
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz
Hea näha, et ikka vaikselt edeneb, ehk saab sel aastal juba tiirule? 

Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll 

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz
Enne talvitumist peab saab, siin ei ole enam muud variantiHärra Erko kirjutas:Hea näha, et ikka vaikselt edeneb, ehk saab sel aastal juba tiirule?

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz
Auto sai kenasti värvitud ning nüüd saab garages jätkata komplekteerimisega. Laepolster sai all võetud, vana svamm maha küüritud lae küljest (kohati juba pudenes) ja uus asemel pandud.

Nädalavahetusega sai ka nüüd mürasummutus ära tehtud: salongipõhi, rattakoopad, uksed ja pagasiruum.






Nädalavahetusega sai ka nüüd mürasummutus ära tehtud: salongipõhi, rattakoopad, uksed ja pagasiruum.





Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz
Auto on meil kokku saanud



Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 141 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 141 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- Martin2140
- Postitusi: 293
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz
Kui palju mürasummutus aitab?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz
Mul ilma mürasummutuseta on tegelikult seda kogemust vähe, kuna ta viimati liikus korralikult 20 aastat tagasi.
Kokkuvõtvalt selle väikese kogemuse pealt peale esimest pikemat maanteesõitu (200+km) võin öelda, et ikka omajagu on seda müra. Pigem nii palju ei ole, et mind see häiriks. Ei tea kas siis on mürasummutusest abi olnud või lihtsalt ootused ei olnud müravaba sõidu osas kõrged

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz
Märtsi keskel sai masin viidud Stern`i juurde, kus siis sai tehtud mootor (alumine ots), karpa, sillad, sidur, differ ja komplekteerimine.
Alustatud sai komplekteerimisega, kus päris mitmed jupid vajasid värskematega asendamist...




Tagumised turvavööd sai lisatud, orginaalis neid sellel autol polnud.


Seejärel läksid tegemisse sillad ja põhjaalune (prits+värv+tavott), raam oli ees korras, taga oli amort kõver (nüüd vahetatud) sellest ajast kui sai treila peale sõidetud ja üks ramp kukkus alt ära. Esisild tuli üsna kergesti alt ära, tagumine pigem raskelt, kammitsad tuli puruks lõigata. Kässari osakond sai siis samuti korraga värskenduse.






Veljed said värskendatud.

Käivitades oli selge, et suitseb korralikult (õlirõngad) ja saalekolks ka sees ehk nii ÜV-le minna ei saa...
Väntvõll väsinud ja ilmselt vesi sees olnud mootoris ja nõnda pikemalt seisnud.
Ühesõnaga vahetusse läks kõik peale kepsude ja keti.


Lõpuks sai ka ära tehtud ÜV, mis muidugi ei läinud ka päris ilma viperusteta. ÜV lõpufaasis lõpetas rullikutel koostöö differ, seega tuli majast välja "longata".
Kokkuvõttes on nüüd masin ÜV-ga ja esimene pikem sõitki tehtud, mis sujus edukalt.
Läbisõit 86810
Täna saab tehtud esimene õlivahetus, kaanepoltide pingutus ja sildade kontroll / vajadusel poltide pingutamine.
Raadio saatsin samuti kaasajastamiseks, eeldatavasti peaks siis saama kuulata FM sagedusi ja ühendada bluetooth`iga.
Katuseraami olen ka võtnud algosadeks ja metallosad lasen ära pritsida ja värvi selga.
Siit ka küsimus, et osa katuseraamist on kaetud mingisuguse kattega (kummist), mis on tuhmunud ja vajaks samuti värskendust. See lihtsalt puhastada ja samuti värv peale? Oskab keegi soovitada, mis värve kasutada, plaanin kodustes tingimustes mingi spra-värviga üle lasta..

Alustatud sai komplekteerimisega, kus päris mitmed jupid vajasid värskematega asendamist...




Tagumised turvavööd sai lisatud, orginaalis neid sellel autol polnud.


Seejärel läksid tegemisse sillad ja põhjaalune (prits+värv+tavott), raam oli ees korras, taga oli amort kõver (nüüd vahetatud) sellest ajast kui sai treila peale sõidetud ja üks ramp kukkus alt ära. Esisild tuli üsna kergesti alt ära, tagumine pigem raskelt, kammitsad tuli puruks lõigata. Kässari osakond sai siis samuti korraga värskenduse.






Veljed said värskendatud.

Käivitades oli selge, et suitseb korralikult (õlirõngad) ja saalekolks ka sees ehk nii ÜV-le minna ei saa...
Väntvõll väsinud ja ilmselt vesi sees olnud mootoris ja nõnda pikemalt seisnud.
Ühesõnaga vahetusse läks kõik peale kepsude ja keti.


Lõpuks sai ka ära tehtud ÜV, mis muidugi ei läinud ka päris ilma viperusteta. ÜV lõpufaasis lõpetas rullikutel koostöö differ, seega tuli majast välja "longata".
Kokkuvõttes on nüüd masin ÜV-ga ja esimene pikem sõitki tehtud, mis sujus edukalt.
Läbisõit 86810
Täna saab tehtud esimene õlivahetus, kaanepoltide pingutus ja sildade kontroll / vajadusel poltide pingutamine.
Raadio saatsin samuti kaasajastamiseks, eeldatavasti peaks siis saama kuulata FM sagedusi ja ühendada bluetooth`iga.
Katuseraami olen ka võtnud algosadeks ja metallosad lasen ära pritsida ja värvi selga.
Siit ka küsimus, et osa katuseraamist on kaetud mingisuguse kattega (kummist), mis on tuhmunud ja vajaks samuti värskendust. See lihtsalt puhastada ja samuti värv peale? Oskab keegi soovitada, mis värve kasutada, plaanin kodustes tingimustes mingi spra-värviga üle lasta..
