pealikk kirjutas:mis tal pidurivaakum nii mõjutada saab ??ta saab niigi läbi õhufiltri õhku???jäi kuidagi arsaamatuks!
Kui tõmbad tooreklappi peale ja siis hakkab alles korralikult tööle, tähendab see seda et ta saab lisaõhku kuskilt, kas karpa alusest tihendist, väljalaske kollektorist või siis pidurivaakumvõimendist.
Asi on selles et kui sa sõidad 1 või 2 käiguga on mootoril väiksem koormus ning see lisa õhk mille ta võib sealt võimendist saada, ei pane mootorit pirtsutama. Probleem tekkib siis kui liigud kõrgemate käikudega, 3 ja 4-da käiguga. Kungi 2140-ga sõitsin narvast jõhvi poole ning siis olin püsti hädas, lambist keeldus mootor töötamast ja seda kõrgemate käikudega. Lõppuks sain ta liikuma nii et pedaal vastu metalli ning kiirus 50km/h. Kui koju jõudsin, oli väljalaske kollektor kollane. Asja kodus uurima hakkates avastasin et pidurivõimendi oli läbi ja sealt tuli märkimisväärne kogus õhku sisse.
Miks ma seda teepeal ei avastanud? sellepärast et siis olin ka veel liiga roheline et sellist asja taibata. Vend oli see kes soovitas proovida vaakumi voolik kinni panna. Muidugi sellise sõiduga said ka kontaktid korralikult vatti ning tuli välja vahetada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.