Vot see on juba õige jutt, säde jääb aga ikka toimima, nii nagu ta paika on sätitud. Paigast on siis ära küttesegu õigeaegne sisselaskmine ja heitgaaside väljalaskmine. Gaasijaotussüsteemi tööd muudab mõnevõrra ketiga mootoritel ka deforseerimine ehk paksema (mitme) tihendi paigaldamine plokikaane alla, samuti plokikaane mahalihvimine surveastme tõstmiseks. Esimesel juhul avanevad sisselaske- ja väljalaskeklapid samal kolvikäigu hetkeasendil hiljem, teisel puhul samas kolviasendis aga varem.moskiito kirjutas:Karu2 kirjutas:Kuidas saab lõtv kett süüte paigast ära ajada? Jagajal ja õlipumbal on ühine ajam otse väntvõllilt.moskiito kirjutas: 4. Kuna kett on kohutavalt lõtv, siis on üsna suur täenosus et süüte moment on paigast ära.
süüde läheb paigast ka sealt. Kui viskab ketti ühe hamba jagu üle, ongi süsteem paigast ja siis enam ta sul tööle ei lähe. isegi kui lähe, ei tööta korralikult ja jõudu niht.
Kui tähti norida siis jah tegelik nimetus on "gaasijaotamise süsteem" läheb paigast ära.
Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(
Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(
Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(
sinu jutt on mõeldud neile kes asjadesse soovivad rohkem süveneda. kuid lihtmehaanikule jääb taoline jutt natuke segaseks ning siis on lihtsam öelda "süüde", siis saab kohe sotti mis kus vaja tehaKaru2 kirjutas:Vot see on juba õige jutt, säde jääb aga ikka toimima, nii nagu ta paika on sätitud. Paigast on siis ära küttesegu õigeaegne sisselaskmine ja heitgaaside väljalaskmine. Gaasijaotussüsteemi tööd muudab mõnevõrra ketiga mootoritel ka deforseerimine ehk paksema (mitme) tihendi paigaldamine plokikaane alla, samuti plokikaane mahalihvimine surveastme tõstmiseks. Esimesel juhul avanevad sisselaske- ja väljalaskeklapid samal kolvikäigu hetkeasendil hiljem, teisel puhul samas kolviasendis aga varem.moskiito kirjutas:Karu2 kirjutas:Kuidas saab lõtv kett süüte paigast ära ajada? Jagajal ja õlipumbal on ühine ajam otse väntvõllilt.moskiito kirjutas: 4. Kuna kett on kohutavalt lõtv, siis on üsna suur täenosus et süüte moment on paigast ära.
süüde läheb paigast ka sealt. Kui viskab ketti ühe hamba jagu üle, ongi süsteem paigast ja siis enam ta sul tööle ei lähe. isegi kui lähe, ei tööta korralikult ja jõudu niht.
Kui tähti norida siis jah tegelik nimetus on "gaasijaotamise süsteem" läheb paigast ära.

järgi proovitud

Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(
TEEMA LUKKU !!!!
Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(
Ikkagi huvitaks enne lukustamist, mis siis ikka tegelik kolina põhjustaja oli...
Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(
kolvi sõrm on läbi, mitte kettKaru2 kirjutas:Ikkagi huvitaks enne lukustamist, mis siis ikka tegelik kolina põhjustaja oli...

Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(
TEEMA LUKKU !!!