Mis karpaga tegu?
Re: Mis karpaga tegu?
Mingid augud peaks olema ka ju jahutuseks? Lada karbussil?
Re: Mis karpaga tegu?
Killa kirjutas:Mingid augud peaks olema ka ju jahutuseks? Lada karbussil?
Pigem ikka soenduseks, et talvel karpat jäässe ei tõmbaks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: Mis karpaga tegu?
kle stern, tarkpea, karbuss ei lähe jäässe, kui juhuslikullt vb 50 kraadi külma on või on sinna kuidagi vett sattunud .stern100 kirjutas:Killa kirjutas:Mingid augud peaks olema ka ju jahutuseks? Lada karbussil?
Pigem ikka soenduseks, et talvel karpat jäässe ei tõmbaks.
"2140"
Re: Mis karpaga tegu?
Läheb. Ja läheb päris hästi, eriti siis, kui pole sooja õhuvõttu. Pole üldse palju miinuskraade tarvis, et see juhtuks.A.Roosenberg kirjutas: kle stern, tarkpea, karbuss ei lähe jäässe, kui juhuslikullt vb 50 kraadi külma on või on sinna kuidagi vett sattunud .
Endal selline küsimus tekkinud, et kus on DAAZ tüüpi (2140 või siis 2101) karburaatoril segukoonused?
Re: Mis karpaga tegu?
kui puudub soojaõhu juurdepääs, läheb karpa nii hästi jäässe et ei saa arugi ning seda isegi +5 kraadi juures.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Mis karpaga tegu?
Ja seda eriti manteel sõitesmoskiito kirjutas:kui puudub soojaõhu juurdepääs, läheb karpa nii hästi jäässe et ei saa arugi ning seda isegi +5 kraadi juures.


AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Mis karpaga tegu?
mul tõmbab azlk-l karpa paari soojakraadi või paari miinuskraadi juures nii jäässe et sureb välja, kuna mul ei ole radika ees ribisid, soojaõhuvõtu-toru ega karpast ei käi jahutusvedelik läbi.. Kes siin tarkpea onA.Roosenberg kirjutas:kle stern, tarkpea, karbuss ei lähe jäässe, kui juhuslikullt vb 50 kraadi külma on või on sinna kuidagi vett sattunud .stern100 kirjutas:Killa kirjutas:Mingid augud peaks olema ka ju jahutuseks? Lada karbussil?
Pigem ikka soenduseks, et talvel karpat jäässe ei tõmbaks.

et vältida jäätumist tuleb autot koha peal töötemperatuurini soojendada/ ma kasutan veel paksu katet radika ees.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Mis karpaga tegu?
Kohapeal soojendamisest pole mingit kasu, kui maanteel 100-ga minna annad. Kapoti serva alt jookseb külm õhk ikkagi otse karpa peale ja tõmbab härma. Natuke nuputamist ja see külmumine saab väga kerge vaevaga lahendatud.stern100 kirjutas: mul tõmbab azlk-l karpa paari soojakraadi või paari miinuskraadi juures nii jäässe et sureb välja, kuna mul ei ole radika ees ribisid, soojaõhuvõtu-toru ega karpast ei käi jahutusvedelik läbi.. Kes siin tarkpea on
et vältida jäätumist tuleb autot koha peal töötemperatuurini soojendada/ ma kasutan veel paksu katet radika ees.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: Mis karpaga tegu?
Karburaator ei lähe jäässe mitte sellest et talle külma välisõhku peale puhub vaid sellest,et segukoonusest mööduv bensiin aurustub. Ja nagu füüsikast teada siis aurustumine nõuab energiat( sama efekt kui peale ujumist veest välja tulles külm hakkab, vaatamata sellele et õhk on soojem kui vesi). Tunda annab see jäätumine just suure õhuniiskusega sest mitte külm segukoonus iseenesest pole probleem vaid sinna peale kogunenud jää ,mis rikub segu koostise.Kui on 4..5 kraadi külma on õhuniiskus reeglina madal ja saab ka ilma sooja õhuta sõita,kindlasti ei saa seda aga paari plusskraadi ja suure niiskusega. Ise olen udusel suvehommikul saanud maanteel sõites karburaatori jäässe ka 12 kraadi sooja juures..!! Maanteel on probleem suurem seepärast et bensiini kogus ,mis karburaatorit läbib, on suurem.