K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
Kui kahtlustad pidurivõimendist lisaõhku tulevat, siis vaata süüteküünlad üle - kui 4. silindri küünal on oluliselt teistest heledam, siis võib ka lisaõhku saada. Kas see aga sellist jõnksutamist tekitab , ei oska öelda. Kahtlustaksin, et segu lahja. Sellel võib olla kah mitmeid põhjusi, mis ka eespool juba mainitud on saanud. Kui aga on intensiivsel kiirendamisel vahel siuke tunne nagu mingiks ajaks mootor "sureb välja", mitte ei jõnksuta, siis võib viga hoopis olla bensiinipumba jõudluses. Meil ruttusõiduautos see nii oli - aitas algul uuematüübilise pumba, hiljem aga elektrilise pumba lisamine.
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
no niii...sai proovitud ka sisselaskekolektori vaakumivoolik kinni pandud kuid eriti mitte midagi ei muutunud ....kuidagi hullemaks läks ei vicind vapsee liikuda kui vaakumivooliku pidurivõimendi küljest klabmrit lahti krutisin oli kuulda sisinat...siis on tunda et piduri vaakum oleks nagu korras.
äkki on veel varjante miks ta ni teeb kes oskab öelda
Ette tänades!
äkki on veel varjante miks ta ni teeb kes oskab öelda
Ette tänades!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
Kas karburaatoris bensiini nivoo ehk tase ujukikambris pole liiga madal ?
See, et tõmbad tooreklapi peale, tähendab enamasti seda,et ühtlustad õhukoguse bensiinikogusega, et emulsiooni vahekord oleks õige-see omakorda tähendab eestikeelde tõlgituna, et vähendad suure õhukoguse lisamist suure lõõri kaudu väiksele kogusele bensiinile kuna bensiini saabub suhteliselt vähe peale.Teistpidi lahtiseletatult veel lihtsamalt-väike kogus bensiini tuleb (eeldan et karburaatori torustik pole umbes kuskil-üleminekud tühikäigukanalitest kiirenduskanalitesse)+ palju õhku+ suuremad pöörded=mootori jõuetus.Selle näite puhul teed sina nii : vähe bensiini+palju õhku(toorega sulged palju õhku)-suuremad mootori pöörded=taas enamvähem jõulisus.
Kogu see eelnev jutt eeldab,et ! karburaatoris olevad üleminekute kanalid on puhtad ja kogu karburaatori tihendite ja vaakumite membraanid terved ja korras.Kui ei ,siis taas tekib ahelreaktsioon umbes samas taktis jne jne jne
Loodan,et ehk see on sulle abiks Praktiliselt sama jutt mida ennem rääkis moskiito,kuid kaldun arvama, et kui vaakumvõimendi on korras, siis võib vaadata ka bensiinipumba tööjõudluse igaksjuhuks üle aga peale seda kui kütuse tase karburaatoris on paigas....No ja veel võiksid süütemomendi ka üle vaadata kuna ta sul paukus......liiga hiline ehk
See, et tõmbad tooreklapi peale, tähendab enamasti seda,et ühtlustad õhukoguse bensiinikogusega, et emulsiooni vahekord oleks õige-see omakorda tähendab eestikeelde tõlgituna, et vähendad suure õhukoguse lisamist suure lõõri kaudu väiksele kogusele bensiinile kuna bensiini saabub suhteliselt vähe peale.Teistpidi lahtiseletatult veel lihtsamalt-väike kogus bensiini tuleb (eeldan et karburaatori torustik pole umbes kuskil-üleminekud tühikäigukanalitest kiirenduskanalitesse)+ palju õhku+ suuremad pöörded=mootori jõuetus.Selle näite puhul teed sina nii : vähe bensiini+palju õhku(toorega sulged palju õhku)-suuremad mootori pöörded=taas enamvähem jõulisus.
Kogu see eelnev jutt eeldab,et ! karburaatoris olevad üleminekute kanalid on puhtad ja kogu karburaatori tihendite ja vaakumite membraanid terved ja korras.Kui ei ,siis taas tekib ahelreaktsioon umbes samas taktis jne jne jne
Loodan,et ehk see on sulle abiks Praktiliselt sama jutt mida ennem rääkis moskiito,kuid kaldun arvama, et kui vaakumvõimendi on korras, siis võib vaadata ka bensiinipumba tööjõudluse igaksjuhuks üle aga peale seda kui kütuse tase karburaatoris on paigas....No ja veel võiksid süütemomendi ka üle vaadata kuna ta sul paukus......liiga hiline ehk
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
Tänan hea nõu eest....eks ma kontrollin need asjad üle ja annan hiljem teada
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
No niii viga teada ja kõrvaldatud ..nimelt viga oli bensubumbas mis ei vicinud kõrgematel pööretel juurde bumpata.
Muidugi sai ostetid uue düüside rem kompl.ja sai ka need ära vahetatud
tänan kes aitas nõu ja jõuga.
Muidugi sai ostetid uue düüside rem kompl.ja sai ka need ära vahetatud
tänan kes aitas nõu ja jõuga.
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
Tere uuesti!!
vahetasin küünlad ja sai ka regullitud süüde õigeks kuid nüüd põletas küülnad läbi!!
Milles asi võib olla et uued küülnad läbi põletas
küülnad olid vene omad..äkki sellest??
vahetasin küünlad ja sai ka regullitud süüde õigeks kuid nüüd põletas küülnad läbi!!
Milles asi võib olla et uued küülnad läbi põletas
küülnad olid vene omad..äkki sellest??
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
kui vene küünlad siis osta uued kindlasti. On kogemusi kus vene küünlad põlesid korra pöörde andmisega läbi, väheke kallimad töötavad ideaalselt.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
nõus stenniga. vene küünalde kvaliteet on viimasel ajal kohutavalt allamäge läinud. champion või ngk küünlad. vastavalt maitsele.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K:Sõiduajal tõmbab hinge kinni??
Champion küünlaid ei soovita kui siis juba NGK-d.Oma mosse mootoriga jamasin champion küünaldega nii mis kole,4 uut komplekti küünalid proovisin ja ikka kord ei käivitu korralikult, kord ei saa süüdet paika(puterdas tühikäigul).Panin vene küünlad tagasi ,mis ennem olid ja töötasid ideaalselt edasi (NGK ei proovinud kuna käepärast polnud võtta) ja seda siiani juba viimased 3 aastat.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks