AZLK 2140, 1978 BMC211
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Tänud! Küsiks siis targemate käest, et kustkohast saab mossel mootoriplokist jahutusvedelikku välja lasta
Viimati muutis indrek06, 07 Mai 2010 16:41, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
juhipoolt roni kapoti alla suuna pilk mootori alumisele poolele, seal üks kraan või kang paistab.Ei oska seletada paremini:D Keerad seda lahti ja hakkab vaikselt sorisema, päris kaua võib minna et tühjaks voolaks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Kusjuures kõigi ei pruugi seda kraani seal olla,juhul kui pole siis lõdvik alt lahti.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
mosse mootoril pole tavaliselt kraani ploki küljes. Kui see seal puudub, siis muud teha ei jää kui kõige alumine lõdvik lahti teha ja lasta välja voolata. Olen ka kohanud ahju voolikut seal kus peaks kraan olema, ning siis on mõttekas see lahti teha. siis saab kindlasti kõik välja plokist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Juhi pool pole minumeelest midagi,küll võib see olla paremal pool väljalaske kolle taga päris tulemüüri juures aga osadel (näiteks minu omal) on seal väljavõte kütteradikasse. Sel juhul polegi muud võimalust kui lõdvik lahti aga peab vaatama,milline. Kõige alumise lahtipäästmine alati ei aita - termostaat takistab. Kui siis sooja mootoriga kui termostaat veel lahti on.moskiito kirjutas:mosse mootoril pole tavaliselt kraani ploki küljes. Kui see seal puudub, siis muud teha ei jää kui kõige alumine lõdvik lahti teha ja lasta välja voolata. Olen ka kohanud ahju voolikut seal kus peaks kraan olema, ning siis on mõttekas see lahti teha. siis saab kindlasti kõik välja plokist.
Radikast saab eraldi välja lasta alt punnist mis asub radika vasakul pool(juhi poolt vaadates).
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
hmm, minul on küll juhi pool. Võin ka pilti teha.Edel kirjutas:Juhi pool pole minumeelest midagi,küll võib see olla paremal pool väljalaske kolle taga päris tulemüüri juures aga osadel (näiteks minu omal) on seal väljavõte kütteradikasse. Sel juhul polegi muud võimalust kui lõdvik lahti aga peab vaatama,milline. Kõige alumise lahtipäästmine alati ei aita - termostaat takistab. Kui siis sooja mootoriga kui termostaat veel lahti on.moskiito kirjutas:mosse mootoril pole tavaliselt kraani ploki küljes. Kui see seal puudub, siis muud teha ei jää kui kõige alumine lõdvik lahti teha ja lasta välja voolata. Olen ka kohanud ahju voolikut seal kus peaks kraan olema, ning siis on mõttekas see lahti teha. siis saab kindlasti kõik välja plokist.
Radikast saab eraldi välja lasta alt punnist mis asub radika vasakul pool(juhi poolt vaadates).
Edit: pilt siis selle kraani asukohast
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Tänud kõigile, kes aitasid. Sain mootoriplokist vee välja lastud ja tosooli asemele valatud.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Täna sai masin jälle käima pandud ja sõitmas käidud. Sai vahetatud ka tagurdustule pirn, kuna vana oli läbi põlenud. Veel õlitasin pagasniku luku ära ja nüüd toimib lukk palju paremini.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Pole siia nüüd pikka aega kirjutanud. Räägin siis sellest, mis vahepeal toimunud on.
Ükspäev sai tehtud äädikalahus ja nühitud esiistmete tagused hallitusest puhtaks. Hallitusetäppe oli seal õnneks vähe ning ma sain need kergelt maha. Salongi puhastasin ka. Puhastamise käigus leidsin juhipoolse porimati alt paar mutrivõtit ja akukinnituse. Veel sai pagasnik mõtetust kolast tühjaks tehtud ja juhiukse küljes olevat tahavaatepeeglit uuritud. Nimelt oli see valetpidi seal küljes ja korpus ahjuvärviga üle võõbatud. Värvile õnnestus sõrmed taha pista ja maha tõmmata. Siis panin peegli õigetpidi tagasi külge ning näeb päris viisakas seal välja.
Rohkem nagu midagi lisada polegi.
Paar pilti ka:
Ahjaa, muide täna sai autol minu käes 1 kuu täis. Sõitnud olen temaga selle aja jooksul nii umbes 40-50 km.
Ükspäev sai tehtud äädikalahus ja nühitud esiistmete tagused hallitusest puhtaks. Hallitusetäppe oli seal õnneks vähe ning ma sain need kergelt maha. Salongi puhastasin ka. Puhastamise käigus leidsin juhipoolse porimati alt paar mutrivõtit ja akukinnituse. Veel sai pagasnik mõtetust kolast tühjaks tehtud ja juhiukse küljes olevat tahavaatepeeglit uuritud. Nimelt oli see valetpidi seal küljes ja korpus ahjuvärviga üle võõbatud. Värvile õnnestus sõrmed taha pista ja maha tõmmata. Siis panin peegli õigetpidi tagasi külge ning näeb päris viisakas seal välja.
Rohkem nagu midagi lisada polegi.
Paar pilti ka:
Ahjaa, muide täna sai autol minu käes 1 kuu täis. Sõitnud olen temaga selle aja jooksul nii umbes 40-50 km.
AZLK 2140, 1978