Niimoodii... paar nädalat tagasi sai plokikaane tihend ära vahetatud, käivitamise ajal tuli surve paisupaaki. Peale tihendi vahetust asi korras. Termostaat vahetatud, piduritule lüliti andis saba, selle võtsin ajutiselt kollase pealt (vastik kui on kaks ühesugst masinat). Käima läheb ka ilusti tänu solex 21041 karpale (vana 2101 karpaga läks tükk aega enne kui käima sain).
Ainuke mis sõitu segab on undav tagasild.... jube. Õnneks praegu liigun ainult linnas sellega ja maanteele pole eriti asja. Kuigi juba linnakiirusel undab rõvedalt.
Tagumine numbrimärk sobiks oma õigesse paika, tagaluugile justkui rohkem..
Solex-a pole jah üldiselt talviseid käivitusprobleeme, seda isegi -20 juures. Kui aku norm, siis käivitub "poolest pöördest".
List_man kirjutas:Velg korras. Uued talvekad ka taga
Kas ise pusisid korda teha või keegi kuidagist aitas noh meistrimees või nii?Ega pilte pole velje taastamisest või mõnd videolõiku?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks