MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Vahepeal siis veidi nokitsetud ka
Vana mootor maas:
"uus" mootor seestpoolt ka üle vaadatud
Kuna karteripõhi oli kohandatud sigulli jaoks siis tuli see ümber teha. Riiulis oli üks 408 vann üle, mis oli isegi sama laiusega, kui selle v6 mootori oma, ning sellest sai väga edukalt alumise poole teha, mis mahub täpselt sillatala ja roolivarda vahele:
Mõned kohad tuleb veel üle keevitada ja siis saab pidavust kontrollida.
Vana mootor maas:
"uus" mootor seestpoolt ka üle vaadatud
Kuna karteripõhi oli kohandatud sigulli jaoks siis tuli see ümber teha. Riiulis oli üks 408 vann üle, mis oli isegi sama laiusega, kui selle v6 mootori oma, ning sellest sai väga edukalt alumise poole teha, mis mahub täpselt sillatala ja roolivarda vahele:
Mõned kohad tuleb veel üle keevitada ja siis saab pidavust kontrollida.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Edeneb vist päris kiirelt see värk Jõudu igatahes!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
jõudu tarvis
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Küsimus, kuidas teema algataja lahendab õlivannis õlipumba paigutuse probleemi, kas selle uue karteriga
natuke probleemi ei tekki. Minu kujutus võime ütleb,et kuna see õlipump paikneb karteris kõrgemal ja vann sügavam,et mootor "õli nälga" ei jääks peab rohkem õli sisse panema??
Või peaks õlipumba viima siis vanni sügavamasse kohta, kus enamusel autodel loogika järgi ta ka on?
Siiski tubli töö jälgin huviga arenguid
natuke probleemi ei tekki. Minu kujutus võime ütleb,et kuna see õlipump paikneb karteris kõrgemal ja vann sügavam,et mootor "õli nälga" ei jääks peab rohkem õli sisse panema??
Või peaks õlipumba viima siis vanni sügavamasse kohta, kus enamusel autodel loogika järgi ta ka on?
Siiski tubli töö jälgin huviga arenguid
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Õlivõtturi toru tuleb lühemaks teha, et keskele pauna sisse jääks, praeguse võtturiga ei mahu uus õlivann peale. Õli tuleb sisse kallata ikka niipalju, et mõõtevarras oleks normis, sest õlivarda asend ju ei muutu.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Praegune seis on selline:
Endagi üllatuseks mahtus mootor praeguses komplektsuses vahele. Aga nagu arvata võis on kõige kriitilisemad kohad roolikarbi ja pendelhoova vaheline osa, roolikarbi juures läheb väljalaskekollektori ja starteri mahutamisega keeruliseks. Teisel pool jääb pendelhoova kronstein õlifiltrile ette, tuleb kas lühem õlifilter otsida, või meisterdada filtri asemele flants, ja õlifilter mujale torudega viia.
Mingi aeg sai omale ära tiritud sellised rattad:
Kokku oli neid 6tk. Kaks neist sai prooviks alla kruvitud ja ülejäänud 4 läksid kohta, kus nendele veidi metalli juurde lisatakse .
Endagi üllatuseks mahtus mootor praeguses komplektsuses vahele. Aga nagu arvata võis on kõige kriitilisemad kohad roolikarbi ja pendelhoova vaheline osa, roolikarbi juures läheb väljalaskekollektori ja starteri mahutamisega keeruliseks. Teisel pool jääb pendelhoova kronstein õlifiltrile ette, tuleb kas lühem õlifilter otsida, või meisterdada filtri asemele flants, ja õlifilter mujale torudega viia.
Mingi aeg sai omale ära tiritud sellised rattad:
Kokku oli neid 6tk. Kaks neist sai prooviks alla kruvitud ja ülejäänud 4 läksid kohta, kus nendele veidi metalli juurde lisatakse .
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Oii väga vägev Ise oleks veljed kere värvi värvinud.
See mooto peaks kerget keret mõnusalt liigutama ka
See mooto peaks kerget keret mõnusalt liigutama ka
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Täitsa huvitav ettevõtmine kuid siiralt loodan, et see kapotilaune nii sitaskes ei jää.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kuule, sa oled selle ümberehituse ARK'ga kooskõlastanud? Võibolla teil seal asi inimlikum, aga siin Kuressaares on taoline asi suhteliselt võimatu. Vähemalt oli.
Teiseks on see, et suurema, võimsama, raskema mootori pealepanemisel hakatakse äkki nõudma pidurivõimendit. Selline asi tuli lihtsalt seoses sellega, et näiteks 408 mootoriga ei ole pidurivõimu, aga 412 mootori paigaldamisel on vaja panna võimendi.
Teiseks on see, et suurema, võimsama, raskema mootori pealepanemisel hakatakse äkki nõudma pidurivõimendit. Selline asi tuli lihtsalt seoses sellega, et näiteks 408 mootoriga ei ole pidurivõimu, aga 412 mootori paigaldamisel on vaja panna võimendi.