Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
moskiito kirjutas:
see võib olla ka 412. välimuselt ei teegi neil kahel isendil suurt vahet.
Hmm, taguots on küll kindlalt 408 oma...
Mina olen aru saanud,et päris esimesed 412-d olid 408 tagaotsaga,et alates 1970a. paiku tuli uuem tagaots? Parandused oodatud.
See pildil arvan 408 olema,või siis nimetatud mudel aga 412 mootoriga. Olen seda ka sõidus pildistanud aga ei mäleta,mis häält tegi,kas 408 või 412. Selle järgi saaks ka tuvastada.
See vale arusaam.
See kerepoolest kindlasti 408, kui pole plekke vahetatud, sest 412 ei olnud kunagi selliste tuledega, aga 408 hilisemad mudelid said endale 412 tagaotsa, aga mootor jäi veel samaks, 33 kW´iseks ehk siis oli tegu ülemineku mudeliga 408´alt 412´nele.
moskiito kirjutas:
see võib olla ka 412. välimuselt ei teegi neil kahel isendil suurt vahet.
Hmm, taguots on küll kindlalt 408 oma...
Mina olen aru saanud,et päris esimesed 412-d olid 408 tagaotsaga,et alates 1970a. paiku tuli uuem tagaots? Parandused oodatud.
See pildil arvan 408 olema,või siis nimetatud mudel aga 412 mootoriga. Olen seda ka sõidus pildistanud aga ei mäleta,mis häält tegi,kas 408 või 412. Selle järgi saaks ka tuvastada.
See vale arusaam.
See kerepoolest kindlasti 408, kui pole plekke vahetatud, sest 412 ei olnud kunagi selliste tuledega, aga 408 hilisemad mudelid said endale 412 tagaotsa, aga mootor jäi veel samaks, 33 kW´iseks ehk siis oli tegu ülemineku mudeliga 408´alt 412´nele.
vaidlen jälle vastu. isend millega ma suvel konvoid juhtisin, oli originaal 412 aastast 67. Plekke polnud sellel vahetatud. Inukesed uuendused olid tehtud südame juures.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Siin `67 aasta 412, käiguhoovastik roolil, esiiste ühes tükis, üsna 408 veel, kui mootoriruum ja znakid välja arvata. http://photofile.ru/users/965/2834856/
Need mossed on samasuguse mossemehe omad nagu me siin kõik oleme Lihtsalt tal on neid tibake rohkem ja suhteliselt rariteetsed isendid-ootavad oma taastamisjärge ma arvan.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
partnermosse kirjutas:Need mossed on samasuguse mossemehe omad nagu me siin kõik oleme Lihtsalt tal on neid tibake rohkem ja suhteliselt rariteetsed isendid-ootavad oma taastamisjärge ma arvan.