
Loodan abi saada siit

No seal esimene kaitse kärssabgi läbi..isegi kui midagi sisse pole lülitatud. ma ei saa aru üldse mis see esimene kaitse on. olen neid skeeme uurinud kuid pole siiamaani pihta saanud.partnermosse kirjutas:2140 üks paljudest elektri jamadest on põhjustatud ka kaitsmetest mis on kapoti all paremas tiivas.Kui seal olev kaitse ,mis on peene kaitsmeniidiga keritud, siis kipub selle katkemine ka silmale mitte nähtav olema.Kontrolli !!!
Kui ma nüüd oma napi Vene keele oskust mängu pannes raamatust lugedes oleks nagu tegemist tagaklaasi soojenduse+kontrollambi kaitsmega. Esimestel 2140-tel minumeelest tagaklaasi soojendust polnud siis ei oska arvata,mis selle kaitsme all võib olla.m20b20 kirjutas:ma ei saa aru üldse mis see esimene kaitse on. olen neid skeeme uurinud kuid pole siiamaani pihta saanud.
Jah, 1980 aastal sõitsid liinilt maha esimesed SL-id ja koos nendega ka esimesed soojendusega tagaklaasid. Hiljem hakati tagaklaasi soojendust paigaldama ka nö. "rahva-mossedele".Edel kirjutas:Esimestel 2140-tel minumeelest tagaklaasi soojendust polnud
408 ja 412m20b20 kirjutas: No seal esimene kaitse kärssabgi läbi..isegi kui midagi sisse pole lülitatud. ma ei saa aru üldse mis see esimene kaitse on. olen neid skeeme uurinud kuid pole siiamaani pihta saanud.