raigo1989 kirjutas:seda jh . Ega kõik autod on kui projektid elus . Aga muidu müüakse seda tsink spreid , ja isegi saab liitrikaupa osta , nagu värvi . Ise keevitustele ja muule sellisele kasutanud. Aga tore näha , et asi edeneb ja asjalikult. Keegi võiks mõnda vana 407 või 402 ka nii tegema hakata
Oleks selline vanem 402 või.. teeks sedagi hea meeldega. Hetkel peres teine masin vaal tegemises zaz(maanteemuhk) nii, et tööd jagub.
Kui nüüd aus olla siis tegelikult olen piilunud juba uue projekti suunas Muidugi kui see valmis saab.
Kas need kohad kus sillad kere külge kinnituvad, on ka plaanis üle käia? Ehk oleks olnud juba mõtekam keregrill ise teha või rentida?
Müts maha, et talvel keegi viitsib niimoodi vaeva näha.
iisak kirjutas:Kas need kohad kus sillad kere külge kinnituvad, on ka plaanis üle käia? Ehk oleks olnud juba mõtekam keregrill ise teha või rentida?
Müts maha, et talvel keegi viitsib niimoodi vaeva näha.
Grill olkes tõesti olnud parim asi aga hetkel tuleb nii läbi ajada. Kui põhjaga saan enamus asjad tehtud siis läheb masin tõstukile ja krudime sillad alt ära, siis hea võimalus ka need kinnitused üle teha.
Mastiks peale ca 95%. Algselt lasin veerand tagaotsa püstolimastiksiga, super ilus jäi aga isiklikel põhjustel ei saanud seda kasutada tervel masinal. Sellest olenedes tuli masina põhi üle pintseldada.
Kogu selle vaeva mis ma nägin, üldse põhjaga, loodetavasti oli ka kasu
Salongi põhi siiski tuleb uuesti mastiksiga aga püstoliga, et peale värvimist jääks ühtlasem. Pintsliga võib sealt teha kuhu silm ei näe
Aga mõned kehvemapoolsed pildid:
Homme soetan ühe purgi veel ja siis lõplikult valmis.
raigo1989 kirjutas:Kaua see mastiks peaks peal püsima? Enda kogemustest üle aasta ilusti peal ei püsi .
Püsivuse pealt kahjuks kogemus puudub. Algsete pleenide kohaselt tuleb masin orginaal, va värv ( selline oranz küll aga sätendav) ja kui masin valmis saab siis sõidab vaid suviti ja pühapäeviti. Sellest olenedes peaks seal mastiks päris kaua vastu pidama. Õnneks võimalused lubaksid ka iga aasta mastiksikihti uuendada.
Ehk on Teil endal kogemusi?
Ja kui mastiks peaks alt vedam, et mureneb vms siis õnneks on mitmeid kihte aineid mis peaks ära hoidma pleki kohese roostetamise.
A.Roosenberg kirjutas:See ikka pidevalt areneb, ma vaatan.
Jubedalt meeldib see masin.
Respect sellise ettevõtmise eest !
Kiiremini võiks areneda. Oma plaanidekohaselt on ca nädalake ajagraafikust maas aga küll sellega saab hakkama. Homme natukene veel mastiksit ja siis auto jällegist normaalasendisse, et sillad alt kruvida jne ühesõnaga tööd ikka jagub:D
Tänud heade sõnade eest!
Panen lihtsalt ühe pildi sellest mastiksist, ehk mis toodangut kasutan. Muidu isiklikult olen täie hingega Drinitoli toodete fänn ja usun neisse. Aeg on ainus mis näitab kas minu otsus on olnud õige või vale, kindlasti tuleb poole( või aasata) pärast tagasiside rahulolu kohta.
Aga toode iseenesest siis selline:
See on ka kogunisti viimane kurk mis alla läheb siis saab õelda, et 100% lubatust on tehtud.
Tänane õhtu oleks justkui punkt tööle. Nüüdseks võin õelda, et mastiks on 100% peal. Täna läks kiirelt, siiski on ju reede ja elukest tuleb nautida.
Homme rattad alla ja vurmae koju, läheb sildade kruvimiseks.
Mõned pildid tänasest ja esiotsast mis sai mastiksi: