jartmok kirjutas:Ja kui aus olla siis jah värvil niiväga viga polegi, ppleerik ja ehk saaks kaunitarigi. Kuid kuna värv on tänasekspäevaks välja valitud ja tuleb minu meelest väga magus ja särav. Litri hind tuleb kallis ( jääb hetkel saladuseks) siiski värvi osas ma masina suhtes ei koonerda. Ma lihtsalt tahan, et inimesed sellle järgi vaataks ning sellega poleks mark sõita.
Kroomvärv? Kameeleon? Termo?
See Viljandi (oli vist) ettevõtja on vist põhja läinud. Ei leidnud enam seda firmat, kes neid imelisi värve pakkus. Mis seal hinnad olid 3000-7000 vist.
jartmok kirjutas:Ja kui aus olla siis jah värvil niiväga viga polegi, ppleerik ja ehk saaks kaunitarigi. Kuid kuna värv on tänasekspäevaks välja valitud ja tuleb minu meelest väga magus ja särav. Litri hind tuleb kallis ( jääb hetkel saladuseks) siiski värvi osas ma masina suhtes ei koonerda. Ma lihtsalt tahan, et inimesed sellle järgi vaataks ning sellega poleks mark sõita.
Kroomvärv? Kameeleon? Termo?
See Viljandi (oli vist) ettevõtja on vist põhja läinud. Ei leidnud enam seda firmat, kes neid imelisi värve pakkus. Mis seal hinnad olid 3000-7000 vist.
Ei hakkaks ette ruttama, palju teha veel. Vähemalt kui värvi osas peaks rahast puudu tulema siis pigem ootan kui valin odavama.
Aga selle erilise värvi jaoks peab aluspind ikka väga sile ja korralik olema.
Tegelikult on minu kartus väga suur selle koha pealt: ehitad autot mitu aasta hoole ja armastusega. Auto kui prillikivi. Viimse detailini on asi perfektne. Ja siis tuleb ristmikul rullnokk autole sisse. Rullar süüdi, kindlustus vaatab - ahaa, Mosse 412, sellise väärtus on 2156 krooksu.... heal juhul... no mida krt sa peale hakkad? Vahepeal oli siin selline mõte, et kui keegi millegi haruldasemaga avariisse satub, siis tuleb mõnel sõbral-tuttaval ruttu megahinnaga samasugune auto müügiportaali ülesse panna.
Minu väga heas korras 8 aasta vanuse IZ412 hinnaks määrati 9000 eeku. See oli siis, kui minu teeservas seisnud '90 aasta masin segamini sõideti.
Neeme kirjutas:Aga selle erilise värvi jaoks peab aluspind ikka väga sile ja korralik olema.
Tegelikult on minu kartus väga suur selle koha pealt: ehitad autot mitu aasta hoole ja armastusega. Auto kui prillikivi. Viimse detailini on asi perfektne. Ja siis tuleb ristmikul rullnokk autole sisse. Rullar süüdi, kindlustus vaatab - ahaa, Mosse 412, sellise väärtus on 2156 krooksu.... heal juhul... no mida krt sa peale hakkad? Vahepeal oli siin selline mõte, et kui keegi millegi haruldasemaga avariisse satub, siis tuleb mõnel sõbral-tuttaval ruttu megahinnaga samasugune auto müügiportaali ülesse panna.
Minu väga heas korras 8 aasta vanuse IZ412 hinnaks määrati 9000 eeku. See oli siis, kui minu teeservas seisnud '90 aasta masin segamini sõideti.
Mina proovisin ja helistasin näiteks IF kindlustusse (ei tea kuidas praegu moodne nimetus sel asutusel on ) ja küsisin,et kas nad teevad mossedele ka kaskokindlustust.Küsiti, et mis olukorras masin on ja et saab teha personaalse pakkumise kui masin kohapeal ette näidata,see tähendaks seda ,et ise pakud välja neile kui kalliks masina väärtustad ja nemad omakorda vaadates üle teevad omapoolse hinnapakkumise ehk siis kindlustatuse hinde -leitakse kahepoolne kompromiss(ma arvan).Ja sisuliselt nagu ma aru saan, on auto saanud omale uue turuhinna.Endal jäi muidugi see kasko pakkumine võtmata(veel-kuna ei läinud kohale), aga kaalun seda teha sel aastal.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Kasko maksab su auto isegi siis kinni, kui sina teed kuidagi avarii või kellegile otsa sõidad.Minu arust.Vahet pole mis kuidas avarii juhtub, auto makstakse kinni.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Nojah, kasko on tore asi, kui sul enda süü läbi õnnetus peaks juhtuma. Aga siis pead pidevalt seda kindlustust plekkima, aga see on tunduvalt kallim, kui kohustuslik. Kohustuslikku pead nagunii maksma.
Aga lihtsalt selles mõttes, et küsiks näiteks Jartmoki käest, kui kalliks Mosse remont läheb? Vat saad auto valmis, lähed esimesele ilusa pühapäeva sõidule ja siis saabub sõbra saunast ärganud rullnokk oma vana bemmiga ja äestab Mosse natuke ära. Kindlustus vaatab - ahaa, stange kortsus, külg vajab natuke sirgestamis ja värvimist kokku summas 8000 krooni. Läheb vaatab müügikuulutuste pealt Mossede hindu - selge need on siin enamasti 3000 krooni. Asi lihtne - kindlustus pakub 3000 krooni auto eest, kuigi äsja sai sinna sisse taotudoma aja ja materjalide poolelt 100K. Muidugi on vist selline variant ka olemas, kui materjalitsekid olemas. Aga päris palju tõid ja materjale on ilma tsekita, nagu ka enda kulutatud tunnid.
Killa kirjutas:Siis tuleb mosse meest aidata ja kõik peavad oma mossed mingi 25k müüki panema
Ma tean vähemalt ühte juhust, kus kellegil äestati Audi 200 külg täiega ära, kindlustus pakkus muidugi mingit naeruväärset summat "vraki" eest. Omanik organiseeriski kaks ulme hinnaga prillikivi audi 200 müügikuulutust auto24-ja, mõne aja pärast tuli kõne, et me ikka teeks korda.