Kuna suutsin mootori kokku lasta, siis pidin olude sunnil teise mootori peale tõstma.
Toon ära 412 mootorite erinevused, mis leidsin.
Vana mootor on ilmselt 74 -nda aasta mudel
ja uus 89 -nda aasta mudel.
Generaator ja karburaator on arusaadavalt erinevad, käsitsi pumbatav bensiini pump on erineva kujuga, kuid asendatavad. Erinevad on jagajad, need on vahetatavad koos jalaga
Vanem tüüp
Uustüüp
Pidurivõimu vaakum voolikute otsad on erinevad sisselakskkollektoril, kuid kollektori vindid on õnneks sama keermega.
Suurem erinevus on salongiradika ülemine väljavõte, vanal mootoril tuleb see väljavõte kraanist sisselaskekollektori pealt (uuemal tüübil seda ava ei ole)
uuemal muldelil on kraan aga alumise vooliku otsas ja salongiradiaatori ülemine ots läheb väljalaskekollektori alla (vanemal tüübil on seal ploki tühjendamise kraan ja ploki keermed on erinevad)
Erinevad on siduri hoovad
kõige tobedam erinevus on väljalaskekollektori poltide erinevad mõõdud, uuemal tüübil on materjali kokku hoitud ja on tehtud peenem.
Ilmselt on ka teisi erinevusi, mida hetkel ei avastanud, ehk oskab keegi täiendada?
412 mootorite erinevused
412 mootorite erinevused
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: 412 mootorite erinevused
1. Klapikambrikaaned (Logode erinevus, vanemal kiri peal)
2. Õlikorgid (vanemal ümmargune, uuem "sakiline")
3. Plokid- ei oska öelda kas "luugiga" variant on uuem või vanem (minu 88a kombil on luugiga plokk, laual seisab ilma luukideta- punnid)
2. Õlikorgid (vanemal ümmargune, uuem "sakiline")
3. Plokid- ei oska öelda kas "luugiga" variant on uuem või vanem (minu 88a kombil on luugiga plokk, laual seisab ilma luukideta- punnid)
Re: 412 mootorite erinevused
Eelmise Mosse kogemused minul: 80-aasta oma oli luugiga aga 86 juba ilma. Praegune 1990a. plokk on luugiga.Kombimiis kirjutas: Plokid- ei oska öelda kas "luugiga" variant on uuem või vanem (minu 88a kombil on luugiga plokk, laual seisab ilma luukideta- punnid)
Nii et krt seda teab mis valemiga neid toodeti.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: 412 mootorite erinevused
Ise olen kohanud kolme erinevat tehase poolse versiooniga jahtussärgi ühendusi ja ei niipalju kui mina olen arusaanud see niiväga aastaarvust ei sõltugi,on niipidi kui naapidi.Erinevusi on jahutussärgis ka siis kui on tehase poolt pandud K126 karpa või hoopis Vaz tüüpi karpa,viimasel ka reeglina karpast jahutuvedelik läbi lastud ja siis ka veel Vaz tüüpi termostaadiga varjant..Lisaks sellele esineb palju ka varasemat omaloomingut kes kuidas paremaks pidas voolikuid ühendada See ilma luugita plokk ja luugiga plokk mullegi natuke huvi pakkuv,et mismoodi neid luugiga varjante jälle 80-ndate lõpus uuesti tekkima hakkas,siiani olnud masinad kõik mis enne 81a valmistatud olid need luugiga ja uuemad ilma
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412