Bensu kulu.
Bensu kulu.
Et siis sooviks teadjate juttu lugeda,plämajad ärge kommenteerige.Asi selles,et 412 kuukab benssu 20l/100km
Karbuss on 408 oma,aga 408 on ju 1.3l mootor ja 412 1,5l mootor.Kas see üüratu kulu võib olla tingitud valest karbussist.Täpsustuseks veel,et muud asjad-süüted,küünlad jne peaks OK olema.Käivitub hästi,käib hästi,isegi surveasted üllatasid.Ette tänades.
Karbuss on 408 oma,aga 408 on ju 1.3l mootor ja 412 1,5l mootor.Kas see üüratu kulu võib olla tingitud valest karbussist.Täpsustuseks veel,et muud asjad-süüted,küünlad jne peaks OK olema.Käivitub hästi,käib hästi,isegi surveasted üllatasid.Ette tänades.
Re: Bensu kulu.
Vaata kindlasti karbuss üle. Kas nõelklapp peab(võta nt käimise ajal õhupuhasti kaas maha ja vaata kas üleliigset bensiini niisama sisselasksesse ei tilgu)? Kas düüsid on kõik sees või on liiga suured?Kas soojast peast käima läheb ilusti? Mingi muu asi minu arust seda üüratut penakulu põhjustada ei tohiks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Bensu kulu.
Nõelklapp tutikas ja peab.Tüüsede kohta asi ebaselge.Ei tea ju õigeid tüüse numbreidki,sees on praegu 10 ja 35,midaiganes see tähendab.Käivitub mosse kohta liiga hästi,paugust.Isegi nende hullude pakastega ei olnud mul probleeme.Tagant ei tule ka sellist toorest bena haisu,kui tavaliselt ülejootmise korral.Toru juures selline mossele omane heitgaasi lõhn.Aga eks tuleb üritada teise karpaga,kui kuskilt leiab.
Re: Bensu kulu.
teine varjant on see et proovi düüsid ringi visata.
kui need on valesti peal, siis hakkab ka küttust võtma.
kui need on valesti peal, siis hakkab ka küttust võtma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Bensu kulu.
Võib olla küll vale karpa küsimus, aga võib olla ka mõni lekkiv bensuvoolik (töötava mootoriga uuri kas mõni voolik on bensuniiske või tilgub kusagilt) või bensupumbast mootori karterisse lekkimine (mõõda oli taset ja nuusuta lõhna)...
Vale süütehetk ja vaheljättev mootor viivad kulu samuti ülesse
Vale süütehetk ja vaheljättev mootor viivad kulu samuti ülesse
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: Bensu kulu.
Vot süütemomendi peab küll ülevaatama,töösoojana koormates kõrgema käiguga lööb klõbinad klaverisse.Bena lekkeid ei ole.Aga on keegi teadja,kes ütleb õiged tüüsed ja nende asukohad.
Sest K-126 karpad tööpõhimõttelt identsed,ainult tüüsede erinevused ongi.
Sest K-126 karpad tööpõhimõttelt identsed,ainult tüüsede erinevused ongi.
Re: Bensu kulu.
mina olen järginud sellist põhimõttet et väiksem düüs alati mootori poole ja jämedam pidurivõimendi poolele.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Bensu kulu.
Aga kumba pidi need kütuse düüsid siis ikkagi käivad? Vaadates erinevate lada karburaatorite andmeid on näha, et vanematel karbussidel on esimene kamber suurem ja teine väiksem või koguni võrdsed, uutel aga esimene väiksem ja teine suurem. On kuskil tehaseandmeid ka, kuidas mossele paigaldatud 2101.... karpal düüsid olema peavad?
Re: Bensu kulu.
Seda tabelit ma silmas pidasingi, kuid seal on konkreetselt Lada mootorite kohta antud andmed. Moskvitsil peaks olema ka oma numbritega düüsid, kunagi sai poest osta rem kompl. mossele ja nende düüsid ei kattunud ühegagi seal tabelis olevaga.