jartmok kirjutas:...
Autot uurides jõudsin järelduseni, et vahetamist vajab vaid üks küljekarp kuid kuna mõeldes ka tulevikule võib teinegi lähiajal ussitama haklata. Nimelt, et probleeme vältida lähevad mõlemad pooled vahetusse.
Jartmok.
Jõudu!
Kohe esiteks soovitaks sul võrrelda painde kohti, ehk et kas on samade nurkade alla painutatud või on tegu kooperatiivi kaubaga, mida vaja painutuspingist veel korra läbi lasta. Kogemused siis Eesti kaubandusvõrkudes levivate G-24 küljekarpidega, vb mossedele tehti korralikumalt...
Teiseks, küljekarpide korrasolekut saab õiglaselt hinnata ainult nende lahtilõikamise teel
Enamus autodel on veel "sisemised karbid", mis asuvad siis põhja ja välise karbi vahel. Need "sisemised" on aga just need, mis autokerele
jäikuse annavad(uste korralik/vaikne sulgumine jne) ja mis esimestena muidugi läbiroostetavad. Samas isiklikult pole ma ühelgil mossel küljekarpe vahetanud, nii et kerekonstruktsioon võib neil olla ka ilma "sisemiste" karpideta, mida väga uskuda ei tahaks. Ootame siis pildimaterjali.
Edu ja jaksu!