Ma ei tea mis Tatti te kasutate,et ta teil nii paksuks läheb,aga ma kasutan samuti Tad17(nii kastis kui tagasillas) ja pole ka kõige suuremate külmadega sellist jama.Ei pea isegi sidurit alla vajutama käivitamise kergendamiseksstern100 kirjutas:mossejumal kirjutas:Tad-17 käib sinna tagasilda,aga jh eks igaüks teab.
Proovi sa selle Tatiga sõita kui 20 kraadi külma on ikka. Ma pidin mossel 5 minutit siduriga mängima et saaks lahti lasta nii et auto käima jääb. Sõitma hakates võttis ka hinge kinni ja allapoole käiguvahetusega iga kord rattad blokki. Pärast pooletunnist sõitu ei olnud enam midagi. Aga eks kõik õlid määrivad nii et suht vahet pole. Oleneb kui tihti kasutad.
IZ 412 1975 Jartmok
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Mina täpset nime ei tea aga mindi Tat tüüpi õli see on. Isegi miinus 5 kraadiga, kui tahtsime seda valada segumasinasse, ei tulnud õli 5cm läbimõõduga korgiaugust ise välja
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
No sorry aga see vene õli on ikka väga jura.Mul Volgal uus tagasild all ja ka see mögin sees.Suvel oli küll tore ja kõik oli kena aga talvel käega ei jaksa trummlit keerata ringigi(pidurid ei ole peal!).Autot liigutades on tunda kus on mootoril suur koormus taga kohe.Nüüd kui masina liikuma saan ja silla kuumaks sõidan siis vahetan selle sitta esimesel võimalusel lääne õli vastu.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Ei ole see asi nii hull ühti. Minu 2140-l on ja on olnud siiani ainult nii kastis kui sillas Dat-17. 20 kraadise külmaga käivitamisel vajutasin küll siduri alla ja peale mootori tööle saamist pedaali uuesti üles lasid siis tahtis Mosse vabakäiguga kohalt minema sõitastern100 kirjutas:mossejumal kirjutas:Tad-17 käib sinna tagasilda,aga jh eks igaüks teab.
Proovi sa selle Tatiga sõita kui 20 kraadi külma on ikka. Ma pidin mossel 5 minutit siduriga mängima et saaks lahti lasta nii et auto käima jääb. Sõitma hakates võttis ka hinge kinni ja allapoole käiguvahetusega iga kord rattad blokki. Pärast pooletunnist sõitu ei olnud enam midagi. Aga eks kõik õlid määrivad nii et suht vahet pole. Oleneb kui tihti kasutad.
Kui külma mootori ja käigukastiga peale käivitumist ja siduri üles laskmist välja surra tahab, on motol jõudu liiga vähe tähendab,et viimane ei ole korras Minul seda probleemi pole.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Sellel konkreetsel isendil on küll moto nässus aga välja tahtis sellepärast surra et peal on 07 karbuss, mis ei anna toorega ise pööret juurde. Tühikäik mingi 500-600 pöörde juures. Ja paksude õlidega päris keerukas mootorit nii töötamas hoidaEdel kirjutas:Ei ole see asi nii hull ühti. Minu 2140-l on ja on olnud siiani ainult nii kastis kui sillas Dat-17. 20 kraadise külmaga käivitamisel vajutasin küll siduri alla ja peale mootori tööle saamist pedaali uuesti üles lasid siis tahtis Mosse vabakäiguga kohalt minema sõitastern100 kirjutas:mossejumal kirjutas:Tad-17 käib sinna tagasilda,aga jh eks igaüks teab.
Proovi sa selle Tatiga sõita kui 20 kraadi külma on ikka. Ma pidin mossel 5 minutit siduriga mängima et saaks lahti lasta nii et auto käima jääb. Sõitma hakates võttis ka hinge kinni ja allapoole käiguvahetusega iga kord rattad blokki. Pärast pooletunnist sõitu ei olnud enam midagi. Aga eks kõik õlid määrivad nii et suht vahet pole. Oleneb kui tihti kasutad.
Kui külma mootori ja käigukastiga peale käivitumist ja siduri üles laskmist välja surra tahab, on motol jõudu liiga vähe tähendab,et viimane ei ole korras Minul seda probleemi pole.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kunagisel Liigamasinal sai ka seda Tad-17 kasutatud. Talvel jäärajal piigiga sõites läks difreid nagu leiba. Kuna aga neid sain kõrvalolevalt vanarauaplatsilt 25 krooni tükk, siis eriti siseellu ei süvenenud. Hiljem leidsin, et satelliit oli sõrme peal kinni jooksnud ja nii need pilpad tulid. Kinnijäämise põhjuseks võis olla see, et sõrme õlisooned olid juba enne kulunud või õli oli külmaga paks ning ei tunginud sõrme ja satelliidi vahele. Kes seda teab, kas kvaliteetsem õli oleks paremini toiminud. Ma arvan, et oleks vist küll, sest soojematel aegadel läks ainult korra differ laiali ja siis oli satelliidil hambad maas, kuigi vatti said need ikka väga palju. Igatahes mitte vähem, kui talvel piigiga. Seega kokkuvõtvalt: Tatt ei sobi talviseks nõudlikuks sõiduks.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Järiekordne õhtu...
Asi hakkab natukene haiglaslikuks muutuma, isegi päevadel mil ülimalt kiire, suudan jooksuga kasvõi tunnikeseks minna ja natukenegi teha. Tempo on hea ja tööd kuhjaga. Kuna ma igasugu tööriistade ja seadmete kohapealt vägagi vaene olen peab kurvastusega ütlema, et siit ilmast lahkus jäädavalt ka ketaslõikur . Kätte jõudis aeg mis näeb ette uste puhastamist/matistamist. Selle puhul sai euroalusest vastab pukk meisterdatud ( eelarve null ja kulud kokku null )
Täna siis matistasin lõplikult esitulede detailid ja esipõlle vaatasin korra üle. Mõned pildid siis uksest ja puhastamisest/veidike matistamisest.
Pildid:
Ja ärge arvake, et ukseplekk on puihtalt vastu laudist. Alla sai pandud riiet+kile peale.
Jartmok
Asi hakkab natukene haiglaslikuks muutuma, isegi päevadel mil ülimalt kiire, suudan jooksuga kasvõi tunnikeseks minna ja natukenegi teha. Tempo on hea ja tööd kuhjaga. Kuna ma igasugu tööriistade ja seadmete kohapealt vägagi vaene olen peab kurvastusega ütlema, et siit ilmast lahkus jäädavalt ka ketaslõikur . Kätte jõudis aeg mis näeb ette uste puhastamist/matistamist. Selle puhul sai euroalusest vastab pukk meisterdatud ( eelarve null ja kulud kokku null )
Täna siis matistasin lõplikult esitulede detailid ja esipõlle vaatasin korra üle. Mõned pildid siis uksest ja puhastamisest/veidike matistamisest.
Pildid:
Ja ärge arvake, et ukseplekk on puihtalt vastu laudist. Alla sai pandud riiet+kile peale.
Jartmok
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kus sa nii korraliku auto ültse leidnud oled ? Kerel ei paista eriti roostet olevatki , ükseääred ja muu ka vägagi asjalik.
407. 1962a. peagi saabub sinu elutee aga niikaua
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Ma isegi korra vist mainisin. Tegemist on suguvõsast pärineva sõidukiga.
Ma olen 99% kindel, et kui masin poleks sellises seisundis siis ma poleks seda ette võtanud. Algsed plaanid olid miskit läänema poolset msinat tegema hakta.
Eks ole näha mis mis sellest projektist saab.
Ma olen 99% kindel, et kui masin poleks sellises seisundis siis ma poleks seda ette võtanud. Algsed plaanid olid miskit läänema poolset msinat tegema hakta.
Eks ole näha mis mis sellest projektist saab.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Ninalõõr on umber ja dossud porised....
Täpselt nii ka ongi. Sulavesi pressib minu boksi ja nühkimisest on nina seest umbes. Nüüd siis tänaseks uksed sisse pakitud ja võin rahulikult magama minna sest uksed on täielikult matistatud, nii seest kui väljast. Alguses peale vaadates tundus töö lihtne ja ei miskit erilist. Reaalsuses võrdus see puhta pornograafiaga. Nühitud on ennast lolliks aga tulemus on meeldiv. Homsest, kui tõesti jõuab saab ehk pagastniku luugi käsile võtta. Masina enda tahan nädalavahetusel ühe päevaga ära teha, et kaelast saaks Mõned pildid kah.
Pildid:
Nii sai kilesse mässitud kõik uksed.
Jartmok
Täpselt nii ka ongi. Sulavesi pressib minu boksi ja nühkimisest on nina seest umbes. Nüüd siis tänaseks uksed sisse pakitud ja võin rahulikult magama minna sest uksed on täielikult matistatud, nii seest kui väljast. Alguses peale vaadates tundus töö lihtne ja ei miskit erilist. Reaalsuses võrdus see puhta pornograafiaga. Nühitud on ennast lolliks aga tulemus on meeldiv. Homsest, kui tõesti jõuab saab ehk pagastniku luugi käsile võtta. Masina enda tahan nädalavahetusel ühe päevaga ära teha, et kaelast saaks Mõned pildid kah.
Pildid:
Nii sai kilesse mässitud kõik uksed.
Jartmok