4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
2140nel on juba mootorit igatpidi lihvitud mudu miks ta mudu nii hästi edasi käib. Eks vaatab mis peale läheb. Ka uunikum võib hästi edasi liikuda ju kui moto orig. ikka on
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Üritan siis värvilisele 412-le alla panna vedrupakid, kus keskmine leht tagurpidi vahel. Kas see peabki nii jääma?
Ja siis veel võtame sellest kolksuga mootorist viimast, et saaks uue peale panna juba. KRIITIKA EI OLE OODATUD
Ja üks superilus pilt rehviproovist:
Ja siis veel võtame sellest kolksuga mootorist viimast, et saaks uue peale panna juba. KRIITIKA EI OLE OODATUD
Ja üks superilus pilt rehviproovist:
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Minuarust ei pea. Ilmselt on soovitud väsinud vedrude korral Mosse tagumist otsa kõrgemaks saada,lihtsam ongi üks leht teistpidi keerata. Kui suur efekt on,pole ise proovinud aga ega seegi kaugel pole. Enda Mosselgi tahan taguotsa kõrgemaks saada.stern100 kirjutas:Üritan siis värvilisele 412-le alla panna vedrupakid, kus keskmine leht tagurpidi vahel. Kas see peabki nii jääma?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Tavaliselt on 2140 -neteloriginaalis 6 lehega vedrupakk all -olgu nad siis uued või vanad -kipub see tagument allvajununa tunduma.IZ-idel on olemas tehasest originaalis 7 lehega pakid -kui võimalus proovi need alla installeerida.Need IZ mossede kõige pikem leht peaks olema lühem ja seega ajab taguotsa korralikumalt kikki Peavedrulehe pikkuseid peaks olema 3 mõõtu kui ma ei eksi ja kõige lühemad on tavaliselt olnud kastikate/piruka mossede all.Edel kirjutas:Minuarust ei pea. Ilmselt on soovitud väsinud vedrude korral Mosse tagumist otsa kõrgemaks saada,lihtsam ongi üks leht teistpidi keerata. Kui suur efekt on,pole ise proovinud aga ega seegi kaugel pole. Enda Mosselgi tahan taguotsa kõrgemaks saada.stern100 kirjutas:Üritan siis värvilisele 412-le alla panna vedrupakid, kus keskmine leht tagurpidi vahel. Kas see peabki nii jääma?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Heh . Kui ta sul igatepidi lihvitud on, siis ei k2i ta midagi nii h2sti edasi kui peaks/v6iks. Korras originaal mootor liigub samamoodi,kui mitte pareminigi. V6ibolla mulle lihtsalt tundub nii, et ei liigu nii h2sti, kuid midagi erilist sellel mootoril kindlasti ei ole kui sa just selle aja sees, kui ma pole s6itu saanud, midagi teinud ei ole.stern100 kirjutas: miks ta mudu nii hästi edasi käib.
"2140"
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Mitte k6rgemaks, vaid madalamaks ja j2igemaks.Edel kirjutas:Minuarust ei pea. Ilmselt on soovitud väsinud vedrude korral Mosse tagumist otsa kõrgemaks saada,lihtsam ongi üks leht teistpidi keerata. Kui suur efekt on,pole ise proovinud aga ega seegi kaugel pole. Enda Mosselgi tahan taguotsa kõrgemaks saada.stern100 kirjutas:Üritan siis värvilisele 412-le alla panna vedrupakid, kus keskmine leht tagurpidi vahel. Kas see peabki nii jääma?
"2140"
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Eesmärk on ikka jah taguotsa madalamaks ja jäigemaks saada. See konkreetne vedrupakk on SL oma ja oligi originaalis 5-lehega, originaalkinnitustega. Tagurpidi leht tõmbab ka teised sirgemaks ja peaks kogu kremplit jäigemaks tegema.
EDIT: aga kas seda kõige alumist väikest junni loetakse ka vedrulehe pähe? kui jah siis on see SL pakk ikka 6-leheline ....ja siis ma keerasin üldse vale lehe tagurpidi vahele...
Arti: iga tavaline mosu ei liigu nii nagu mu 2140. Sumps andis kõvasti pöördesseminekule kaasa, aeglane differ jõule samuti. Kolmanda käiguga ketsis märja kruusa peal lamellrehviga tühja nii mis tolmas. Võrreldes minu rohelise 412-ga(millel on orig.mootor, tavaline sumps ja orig. differ) on ikka tunda et jõudu rohkem. Kuigi ma ei raatsigi katsetada rohelise 412 kurvist väljarebimisjõudu.
Mu 2140nel ei ole sisse-ja väljalaset aint lihvitud. Aga sinna ka kunagi jõuame.
EDIT: aga kas seda kõige alumist väikest junni loetakse ka vedrulehe pähe? kui jah siis on see SL pakk ikka 6-leheline ....ja siis ma keerasin üldse vale lehe tagurpidi vahele...
Arti: iga tavaline mosu ei liigu nii nagu mu 2140. Sumps andis kõvasti pöördesseminekule kaasa, aeglane differ jõule samuti. Kolmanda käiguga ketsis märja kruusa peal lamellrehviga tühja nii mis tolmas. Võrreldes minu rohelise 412-ga(millel on orig.mootor, tavaline sumps ja orig. differ) on ikka tunda et jõudu rohkem. Kuigi ma ei raatsigi katsetada rohelise 412 kurvist väljarebimisjõudu.
Mu 2140nel ei ole sisse-ja väljalaset aint lihvitud. Aga sinna ka kunagi jõuame.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Juba tegin korda ja keerasin seekord õigesti, altpoolt kolmanda lehe tagurpidi vahele. Nüüd peab millagil hakkama mossel sillakammitsaid lahti meelitama.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Ma ei r22gigi igast tavalisest mossest, vaid korraliku mootoriga mossest. N2iteks v6in tuua Atsi valge 412, millel on originaal mootor, mis l2heb samamoodi, nagu sina kirjutasid siin. Enda SL-i pole j6udnud veel kuiva kruusapeal proovida, kuid asfaldil teiselt otse neljandale pannes ei j22nud ka uimerdama. Kui ikka gaasi sai antud, siis v6ttis hoogu k8ll. Mingist 10-aastase poisi p6llurallikast v6ib sapper ka parem olla.stern100 kirjutas: Arti: iga tavaline mosu ei liigu nii nagu mu 2140. Sumps andis kõvasti pöördesseminekule kaasa, aeglane differ jõule samuti. Kolmanda käiguga ketsis märja kruusa peal lamellrehviga tühja nii mis tolmas. Võrreldes minu rohelise 412-ga(millel on orig.mootor, tavaline sumps ja orig. differ) on ikka tunda et jõudu rohkem. Kuigi ma ei raatsigi katsetada rohelise 412 kurvist väljarebimisjõudu.
Mu 2140nel ei ole sisse-ja väljalaset aint lihvitud. Aga sinna ka kunagi jõuame.
"2140"
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
stern100, üliköva rehvipöletus ikka. Tösiselt! Respect!