Auto tüleb tegelikult vägagi segane. Värv tuleb kaasaegne (mitte orginaal) kuid tehnika ja salong peavad jääma orginaaliks. Kusjuures pole veel jõudnud sellistele asjadele nagu veljed mõelda, kui aeg kätte jõuab siis hakkan foorumist nõu küsima.sass kirjutas:Ma ei ole välja lugenud kuskilt, kas auto jääb originaaliks vöi mitte? Ilmselt küll tulevikujutt rohkem, aga kui mitte, siis laiendatud originaalvelgede peale pole möelnud? Isiklikult mulle meeldivad laiendatud veljed väga, sellepärast küsin.
IZ 412 1975 Jartmok
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Õhtust.
Tänane päev ei olnud erandiks teistega, mosse ikka mosse. Midagi pikalikukkuvat ära ei teinud aga mõtlesin, kuna fotoalbumisse viskasin mõned pildid, et panen ka siia. Teistel ka huvitavam, asi siiski ju areneb.
Tagapaneeli tegemine oli üllatavalt lihtne, ajaliselt läks samuti väga kenasti. Järgmine nädal tõotab tulla sisuliselt rohke vabajaga, see tähendab mosse ehitamist.
Pildid:
Liitekohtadelt sai eemaldatud samti keresilikon. Oma aja ära elanud ja tulevikus võib silikoni all olev niiskus palju kurja teha.
Jartmok.
Tänane päev ei olnud erandiks teistega, mosse ikka mosse. Midagi pikalikukkuvat ära ei teinud aga mõtlesin, kuna fotoalbumisse viskasin mõned pildid, et panen ka siia. Teistel ka huvitavam, asi siiski ju areneb.
Tagapaneeli tegemine oli üllatavalt lihtne, ajaliselt läks samuti väga kenasti. Järgmine nädal tõotab tulla sisuliselt rohke vabajaga, see tähendab mosse ehitamist.
Pildid:
Liitekohtadelt sai eemaldatud samti keresilikon. Oma aja ära elanud ja tulevikus võib silikoni all olev niiskus palju kurja teha.
Jartmok.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kas oled vaadanud olemasolevat originaalvärvi sellise pilguga, et kas selle all on rooste koldeid ehk "ämblikke"?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kui aus olla siis isegi olen. Kõige hullemad nn ämblikuvõrgud asuvad esimeste pritiibade küljes ja leidus ka küljekartpidel. Viimased lähevad niikuinii vahetusse. Mujalt tundub täiesti korras olevat. Kindel siiski ei saa kuangi olla.partnermosse kirjutas:Kas oled vaadanud olemasolevat originaalvärvi sellise pilguga, et kas selle all on rooste koldeid ehk "ämblikke"?
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Tere sõbrad.
Päevi juba mõõda läinud ja kirjutanud pole miskit. See viga saab koheselt parandatad. Lõpuks kui auto matistamine sai täisulatuses valmis, vedasime masina minema. Kõik läks suurepäraselt, väljas oli pime, puudusid pidurid ja klaasid. Kuna vedada oli vaja ca 5 km siis riskisime. Lõpp läks kiireks, isegi ohukolnurga unustasin panna, kiire kiire kiire. Korra oli ka vedamises hirmu tunda. Nimelt politsei pidi just täpselt seal olema, kui toimus alevi asustatumaist kohast läbi sõitmine. Silmitses küll pikalt ja mitte nii väga lõbusas tujus aga õnneks meie tegemistesse ta ei sekkunud. Seekord olid päiksesirmidest samuti kas, need leidsid otstarvet tuulesuunajana.
Lugu siis nii kaugel, et uued küljekarbid on leidnud koha minu mosse küljes. Plaanide kohaselt hakkan sellel reedel kruntima (terve auto) Isu selle järele juba on. Küljekarbidel on vaja mõnest kohast teha pahteldamist. Nüüd kindlasti vaatate pile ja mõtlete, et mis kuradi pärast ma sinna karbi siise roostevastaseid aineid ei määrinud. Rahu, kogemustest võin õelda, et määritakse peale keevitamist, sellisel juhul saavad määritud ka keevitusrandid. Ja mis peamine, mulle meeldib nii rohkem.
Vedamsiest kahjuks pilte pole aga mõned siiski söödan.
Pildid:
Kohtumiseni reedel härrased.
Jartmok
Päevi juba mõõda läinud ja kirjutanud pole miskit. See viga saab koheselt parandatad. Lõpuks kui auto matistamine sai täisulatuses valmis, vedasime masina minema. Kõik läks suurepäraselt, väljas oli pime, puudusid pidurid ja klaasid. Kuna vedada oli vaja ca 5 km siis riskisime. Lõpp läks kiireks, isegi ohukolnurga unustasin panna, kiire kiire kiire. Korra oli ka vedamises hirmu tunda. Nimelt politsei pidi just täpselt seal olema, kui toimus alevi asustatumaist kohast läbi sõitmine. Silmitses küll pikalt ja mitte nii väga lõbusas tujus aga õnneks meie tegemistesse ta ei sekkunud. Seekord olid päiksesirmidest samuti kas, need leidsid otstarvet tuulesuunajana.
Lugu siis nii kaugel, et uued küljekarbid on leidnud koha minu mosse küljes. Plaanide kohaselt hakkan sellel reedel kruntima (terve auto) Isu selle järele juba on. Küljekarbidel on vaja mõnest kohast teha pahteldamist. Nüüd kindlasti vaatate pile ja mõtlete, et mis kuradi pärast ma sinna karbi siise roostevastaseid aineid ei määrinud. Rahu, kogemustest võin õelda, et määritakse peale keevitamist, sellisel juhul saavad määritud ka keevitusrandid. Ja mis peamine, mulle meeldib nii rohkem.
Vedamsiest kahjuks pilte pole aga mõned siiski söödan.
Pildid:
Kohtumiseni reedel härrased.
Jartmok
Re: IZ 412 1975 Jartmok
ei käi mitte kevadise päikse saatel õlle libistamine vaid tõsine töö...
Nii kallid foorumlased, tänasest on minu mosse aus ja ehtne porgand. Mulle meeldib ja silma hakkab ka. Juttu tuleb hiljem pikemalt aga mõned pildid.
Jartmok.
Nii kallid foorumlased, tänasest on minu mosse aus ja ehtne porgand. Mulle meeldib ja silma hakkab ka. Juttu tuleb hiljem pikemalt aga mõned pildid.
Jartmok.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
värv pole küll minu lemmik aga töö on super. Muidu palju sul kogu oranzi osa värvimiseks värvi kulus?
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kogu masina (uksed jne) + hunnik detaile ja pagass/kapotialusega läks kokku 3.5 liitirt. Tulin täpselt tilga pealt välja. tasuks võtta 3.7 l siis jagub kindalsti.SanderV kirjutas:värv pole küll minu lemmik aga töö on super. Muidu palju sul kogu oranzi osa värvimiseks värvi kulus?
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Ilus Tubli! Nüüd ainult kokkuladumise rõõm
Viimati muutis List_man, 15 Apr 2010 15:38, muudetud 1 kord kokku.