4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

sass kirjutas:stern100, üliköva rehvipöletus ikka. Tösiselt! Respect!
:D :D :D Koha peal teise käiguga, pinnaseks oli betoon. 80 oli umbes sees. 27 sekiga kulus nii 5mm mustrit. Selle mootori kohta ime et jõudis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas sass »

stern100 kirjutas:
sass kirjutas:stern100, üliköva rehvipöletus ikka. Tösiselt! Respect!
:D :D :D Koha peal teise käiguga, pinnaseks oli betoon. 80 oli umbes sees. 27 sekiga kulus nii 5mm mustrit. Selle mootori kohta ime et jõudis.
Aga pane eetrit ja bensiini segamini, siis jöuab kolmandaga ka veel rebida kohapeal. :hail
Kasutaja avatar
A.Roosenberg
Postitusi: 204
Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas A.Roosenberg »

Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha :D
"2140"
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

A.Roosenberg kirjutas:Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha :D
Ei ole veel. Ei jookse raibe kokku, see kolvisõrmesaale loks on küll suur aga näed materjal nii vastupidav. Mootoril jääb jõudu väheks, et nii pöördesse ajada et keps tere ütleks. Eks varsti tuleb üks asfaldi/betoon pinnasega sõit, siis näha kas peab vastu.

Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
A.Roosenberg
Postitusi: 204
Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas A.Roosenberg »

stern100 kirjutas:
A.Roosenberg kirjutas:Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha :D
Ei ole veel. Ei jookse raibe kokku, see kolvisõrmesaale loks on küll suur aga näed materjal nii vastupidav. Mootoril jääb jõudu väheks, et nii pöördesse ajada et keps tere ütleks. Eks varsti tuleb üks asfaldi/betoon pinnasega sõit, siis näha kas peab vastu.

Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Ära ikka ennem kokku lase, kui ma ka seal :D
"2140"
mart
Postitusi: 346
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas mart »

stern100 kirjutas:




Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Studtbar??? Ja Taha??? Koopaplekkide külge??? :kill Suudad sa ehk seda natuke täpsemalt seletada miks sellist vidinat jäiga tagasillaga mossel vaja läheb? Mossel pole sellist asja mitte kuhugile panna et sellest kasu ka oleks... seni pole seda kellegil vajagi läinud. (amordi ja vedru kinnitused põhja all...)
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Kasutaja avatar
Talts
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Apr 2010 19:16

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas Talts »

Moskvichil on kere tagant osast minu arvates korralikult jäik, strutbarist eriti kastu vast poleks. Sul oleks vaja polüpukse ja jäika amorti. Ette lanseroonide vahele võid küll miskise strutbari teha.
mart
Postitusi: 346
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas mart »

Talts kirjutas:Moskvichil on kere tagant osast minu arvates korralikult jäik, strutbarist eriti kastu vast poleks. Sul oleks vaja polüpukse ja jäika amorti. Ette lanseroonide vahele võid küll miskise strutbari teha.
Aina huvitavamaks läheb :D Kuhu sa ette selle strutbari paned? Niisama kõvatamiseks pole ju mõtet panna... (polegi kuhugile panna) selle eesmärk on amordikanne omavahel toestada et need ära ei vajuks, seda siis raskemate mootoritega masinatel ja ralliautodel, et hüppest tulles oleksid kannud omal kohal.

Stern100.. rallikas sul juba on, nüüd oleks veel amordikanne vaja, et asi tõene näiks. :D
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Kasutaja avatar
Talts
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Apr 2010 19:16

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas Talts »

Eks strutbari üks ülesannetest on hoida ka lansekaid, paha ta ei tee. Vabalt annab keevitada "kõrvad" lansekate külge. On ju olemas ka Ladale (tagavedused) lansekate tugi. Huvitav mispärast ta siis VFTS-idel peal oli? amordikanne kui selliseid ju pole või mis? Ja oma üleoleva käitumise võid omale hoida Hr. Mart
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas TiitS »

Ladal see asi ju natuke teistmoodi. Ladal kinnituvad amordikannud lansekate külge ning strutbariga on võimalik siis kannud omavahel mootoriruumi kaudu ühendada. Ainult lansekate ühendamisest ei ole ju midagi kasu, sest need on ju katmikuplekid.
Vasta