väike raport ka vahepeal
selle kümnekonna päeva jooksul on mosse ennast igati hästi ülal pidanud. käivitub laksust ning sõidab kui muiste- 800+ km juba maha aerutatud
ja vahepeal maha minestanud temperatuuriandur otsustas, et võiks vahepeal looderdmise asemel ikka tööd teha
Mõigu KEK-ile väike kyss. Pidurdamisel vahel kisub. Kord ühele, vahel teisele poole. Samas mitte pidevalt- mõni aeg ei kisu üldse. Pidurivedelikku kuhugi (vähemalt nähtavalt) ei kao...Kas trumlitesse sattuv vesi võib sellist keppi põhjustada?
võtsin kätte ja vaatasin täna pidurid üle. tagumine parem trummel oli miskit jama täis
Eelmisel aastal oli sama jama, kuid teemat tuhtlates avastasin, et tookord oli vasak poolne jama täis, parempoolne oli puhas. Nüüd on vasakpoolne endiselt puhas, aga parempoolne on sitta täis.
Mingi määrde moodi asi rohkem.
Kust krdikohast see tuleb?
eelmisel aastal oli silinder ka küll vigane. Praegu õli kuhugi ei kao. Lekkivate piduritega, olen jännanud piisavalt, tean, milline see välja näeb. Ja kusjuures see lobi meenutab rohkem nagu määret.
Ma saaks aru, et sama pool mis viimati, kuid nüüd on vastupidi.
Kui sa suht kaua ei ole trummlit lahti võtnud või oled just palju sõitnud ja sinna on kogunenud palju piduritolmu, mis nüüd veega/niiskusega koostöös muutus selliseks? Rohkem võimalusi ma küll ette ei kujuta.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Tegelikult on mul yks kyss veel- kas peaks vahetama ainult selle poole klotsid või mõlemad pooled. Teisel poolel on nad korralikud, kuid kuivõrd mõjutab erinev kulumusaste/ materjal üv piduristendi tulemust?