Pikk talv on nüüd seljataga ja lumi sulanud. Ma ei pidanud enam vastu ja külastasin Mosset. Käima läks ta kenasti, tegin ka paar tiiru. Kuna sain üle pika aja sõita, kujunes sõit üle tunni pikaks. Hooaeg algab siis ka minu jaoks. Tõenäoliselt hakkan taas temaga koolis käima. Tõsi, järgmine nädal on juba lõpukell, nii et kuigi kaua ei saa teha sedagi. Ei tea, kas riskin temaga ka lõpueksameid tegema sõita?
Täna tõin Mosse maalt koju. Mõni vahepeatus oli ka.
Siin on ka moblaga tehtud kole paha kvaliteediga video, aga peaks mingi aimduse häälest saama, ma nimelt keerasin tol hetkel raadio kinni.
Üldiselt sõidab hästi, hinge kinni ei tõmba nagu sügisel. Miks küll see kadunud on?? (Aga hea ju!) Siis sai ka "suurremont" ette võetud - nimelt juhiukse lukk oli kinni kiilunud. Ei tahaks küll, et mingid jumbud uksed lahti kangutavad ja asju pätsama kukuvad. Aga pärast veidi kangutamist ja lukuvedelikuga niisutamist, mis hõlmas ka ukse lammutamise, sai korda. Esmaspäeval lähen seega autoga kooli. Aga tuju on HEA!
easyrider kirjutas:Siin on ka moblaga tehtud kole paha kvaliteediga video, aga peaks mingi aimduse häälest saama, ma nimelt keerasin tol hetkel raadio kinni.
Tagasild ka undab? Tausal kostab nagu sellist omapärast undamist kiirusel 110-120 või video vilets kvaliteet moonutab? Mul eelmisel Mossel ka üksvahe sild undas,eriti hästi oli seda kuulda just eelmainitud kiirusel.
easyrider kirjutas:Siin on ka moblaga tehtud kole paha kvaliteediga video, aga peaks mingi aimduse häälest saama, ma nimelt keerasin tol hetkel raadio kinni.
Tagasild ka undab? Tausal kostab nagu sellist omapärast undamist kiirusel 110-120 või video vilets kvaliteet moonutab? Mul eelmisel Mossel ka üksvahe sild undas,eriti hästi oli seda kuulda just eelmainitud kiirusel.
See teatud kiirusel tagasilla difri undamine on Moskvitšitel sihuke teada-tuntud kaasasündinud "haigus".
Ega sinna midagi teha eriti ei saa. Isegi siis, kui õlitase on normis. Hammasratastel kulub pealmine kiht maha ja hakkabki see ulgumine pihta.
Vanema generatsiooni esindajatega rääkides olen kuulnud, et osad tegelased, kes oma autot millalgi N.Liidu ajal müüa soovisid, panid difri sisse saepuru, et seda "ulumist" vähendada.
Mõnda aega pidi vaikne olema, aga mida see kokkukeeratud mögin diferentsaalile teha võis, võib ainult oletada.
Ma pole häält sellise "pilguga" kuulanudki. Ma arvasin, et Mossel ongi selline spetsiifiline hääl.
Ja mõned päevad tagasi sai käidud mingil peol klassivenna pool. Siis mõned tegelased tarvitasid seda va kraami üle oma võimete ja üks neist otsustas ka katusel ära käia. Nüüd on seal mõningane värvikahjustus peale mõlgi väljalöömist. Sel hetkel oli närv ikka must küll...
Eile sain ka parema esiratta korda (enne oli all varuratas). Talvel tühjaks vajunud ratas vajas lihtsalt velje ja rehvi kokkupuutekohtades tihendamist. Mis oleks hea vahend ilukilpide ära saamiseks? Ma küll ei viitsi labidat igapäevaselt kaasas vedama hakata.
Wtf? molli kütsid ikka sellise teo eest? Tema masina katuse trampisid ka sisse ikka eks? Oi ma oleks vaeseomaks peksnud ilmselt selle tüübi.Olgu kasvõi parim sõber...
Kas mossel originaal varuratta teine ots pole kilbi eemaldamiseks mõeldud?Ka oli vist mingi lehtmetallist meisel vms kaasas tehasest mis oligi kilbi eemaldamiseks mõeldud.
Ilukilpe saab väga edukalt ära lüüa pealt suurema kruvikeerajaga. Ma ei saa aru küll mida Varblane selle "originaal varuratta teine ots" all mõtles aga veljevõtmega eriti hästi ei saa igatahes