2. leht 10-st
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 10 Mär 2009 22:58
Postitas Kombimiis
Ka minu relv seisis 7-9 aastat väljas ilmastiku meelevallas. Häda polnud miskit, ainult vetikas ja sammal tükkis külge. Kombi nn tööriistaruum oli üks aasta suht vee all

Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 23 Mär 2009 13:05
Postitas moskiito
paistab et see pütt on sinna alla saanud hiljaaegu enne masina seismajäämist. Point on selles et isegi roostevaba hkkab roostetama kui ta saab piisavalt kuumust. Kui sedasi läheb, siis ta roostetab paremini veel kui tavaline teras.
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 09 Mai 2009 16:50
Postitas thahenk
Vahepeal polegi suurt midagi toimunud.
Eile aga sai siis üks suur asi ära tehtud.
Nimelt tõime ära poltpuuri
Puur oli auto küljes

.
Seega üks mosse kere pakkumisel, kui kellegil on huvi siis võtke ühendust. Dok. olemas väljalaskeaasta oli 78 vist.
Tulge vaatama ka !!! tundub, et on päris tugev.
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 12 Mai 2009 00:03
Postitas viirusboy
Ma arvan et see pütt on ise tehtud sest meil siin läänemaal tehti ka vene ajal ise neid. Kuuri all on üks vedelemas ka veel, kui vaja võin mõne pildi ka teha
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 28 Mai 2009 12:24
Postitas thahenk
Vahepeal tehtu:
Kollaselt sai mootor maha tõstetud ja see ootab nüüd veidi ülekäimist ning siis 408le peale
Üleeile käis auto pesus, sai põhja alt ka puhtaks !
Ja nii läksime liivapritsi. Tänaseks pidi valmis saama.
Järgmisena läheb auto Koeru, kus peaks saama puur sisse (kui peale liivapritsi on üldse kuhu puur kinnitada

)
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 07 Juun 2009 20:35
Postitas thahenk
Nii

Liivaprits tehtud. Tulemusega võib rahule jääda. Selgus aga see, et tuleb vahetada tagatiivad ka ära.
Motoruum jäi väga ilus.
Pritsitud ja krunditud sai ka seest:
Üks tagatiivanurk selline:
Ja teine pool lihtsalt liigse pahtli all.
Kõik neli uut tiiba on juba teel meie punase Historic rally püssi poole
Praegu asub siis Koerus. Puur saab sisse. Samuti leidsime koeru meeste varudest tutika bensupaagi ning ilusa liivapritsitud ning krunditud esisillatala. Praegu peaks toimuma ka tala modifitseerimine. Keevitused tuleb üle keevitada ning ühelt poolt veidi plekki lõigata, et hüpates

tala karterit puruks ei teeks (teadjamehed rääkisid nippe, kuidas ralli lõpuni sõita).
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 25 Okt 2009 11:45
Postitas thahenk
Terve suve oli projekt keevituses

ja praegune seis siis selline:
Nüüd tuleb vaikselt ära värvida ja siis kokku laduda.
edit: uued lingid... kas töötab ?
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 25 Okt 2009 22:18
Postitas saarlane
Lingid vigased
TÖÖTAB
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 26 Okt 2009 17:35
Postitas kolvivana
Jõudu, väga tubli töö ette võetud

, mul sama aasta 408 olemas ja täiesti originaal, käigu kang võis originaalis ka maas olla kuna minu isendil on ja seal pole mitte midagi ringi tehtud

See õige jutt ,et Läänemaal selliseid pütte tehti, minu 2140 oli ennem sellse pütiga sumpa all!
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 28 Okt 2009 15:06
Postitas thahenk
Nii palju veel, et ... oleks vaja karpe ( need on veits muljuda saanud ) ning seda tungraua tõstmise koha rauda.
Kui kellegil on neid uusi asju, siis võite pakkuda mulle !