AZLK 408 1970 henk
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 408 1970 henk
Tere,
eile tõime ära oma kolmanda mosse.
Plaan on auto taastada rallimossena. Võimalik, et proovime isegi Historic rally homologeeringu reeglite järgi teha seda projekti.
408 mootori asemele tahaks tõsta 412 oma. Tehnika on olemas selle peal:
Kollasel ei ole väga hea kere ja aastakäik(1982), sellepärast tahaksi ümber tõsta.
Uuus punane
Nagu näha, on käigud toodud põrandale, istmed suht sodid, armatuur pole komplektne.
Pole veel jõudnud väga detailselt uurida aga kere tundub aga üsna sirge ja kobe . Viimane ülevaatus oli 1999.
Kui kellegil juhtub olema sellele autole sobivaid detaile armatuuri külge (nuppe, plastliiste), siis võite julgelt teada anda. Veel puuduvad liistud , mis hoiavad uksepolstreid kinni ülevalt. (need vist olid plekist originaalis ?)
eile tõime ära oma kolmanda mosse.
Plaan on auto taastada rallimossena. Võimalik, et proovime isegi Historic rally homologeeringu reeglite järgi teha seda projekti.
408 mootori asemele tahaks tõsta 412 oma. Tehnika on olemas selle peal:
Kollasel ei ole väga hea kere ja aastakäik(1982), sellepärast tahaksi ümber tõsta.
Uuus punane
Nagu näha, on käigud toodud põrandale, istmed suht sodid, armatuur pole komplektne.
Pole veel jõudnud väga detailselt uurida aga kere tundub aga üsna sirge ja kobe . Viimane ülevaatus oli 1999.
Kui kellegil juhtub olema sellele autole sobivaid detaile armatuuri külge (nuppe, plastliiste), siis võite julgelt teada anda. Veel puuduvad liistud , mis hoiavad uksepolstreid kinni ülevalt. (need vist olid plekist originaalis ?)
Re: AZLK 408 1970 henk
Väga põnev mõte osaleda Historic Rally-del ja ka auto tundub selleks igati sobiv olevat. Mootor tuleb muidugi 412 panna.
Mis puutub uste ülaservadesse, siis sellel mudelil olid need juba pehmest materjalist, nagu armatuuri ülakant.
Igaljuhul jõudu ja edu auto taastamisel...
Mis puutub uste ülaservadesse, siis sellel mudelil olid need juba pehmest materjalist, nagu armatuuri ülakant.
Igaljuhul jõudu ja edu auto taastamisel...
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: AZLK 408 1970 henk
Oi oi oi, ma kunagi väga väga tahstin sellist mudelit ja värvi mosset! Siiani läheb mul hinge sellise kere ja iluvõrega 408/412, kohe teeb rõõmu kui keegi on nõuks võtnud säärase asja korrastamise!
Kuid masin ise pole just kõige hullem, salong on küll räsida saanud
*1970.a auto kohta nii palju:
Osadel ongi käigukang originaalis põrandal kuid seda roolile paigumaise varjanti oli kuni 1974.a
Ma siiski arvan,et see on originaalis olnud juba põranda varjandiga!
*Huvitav kas 1970 pandi veel 408 linkisid või on need omalooming kuna 1972.a masinatel on 412 lingid ja käepidemed seespool!
*Rool on õige ja ajastukohane
*Sul puudub tuulekoda radiaatorile,selle võid minu käest saada ja mingeid iluvõre detaile ka!
Peaks ka muud olema sellele mudelile kunagi kõrvale pandut!
*Ilukibid on IZh 412 omad!
Jõudu ja edu selle 408, soovitaks stock korda teha
Kuid masin ise pole just kõige hullem, salong on küll räsida saanud
*1970.a auto kohta nii palju:
Osadel ongi käigukang originaalis põrandal kuid seda roolile paigumaise varjanti oli kuni 1974.a
Ma siiski arvan,et see on originaalis olnud juba põranda varjandiga!
*Huvitav kas 1970 pandi veel 408 linkisid või on need omalooming kuna 1972.a masinatel on 412 lingid ja käepidemed seespool!
*Rool on õige ja ajastukohane
*Sul puudub tuulekoda radiaatorile,selle võid minu käest saada ja mingeid iluvõre detaile ka!
Peaks ka muud olema sellele mudelile kunagi kõrvale pandut!
*Ilukibid on IZh 412 omad!
Jõudu ja edu selle 408, soovitaks stock korda teha
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 408 1970 henk
Ma võin muidugi eksida, aga see auto näeb kahtlaselt sarnane välja sellega, mida pakuti just mõni aeg tagasi osta.ee lehel.
Re: AZLK 408 1970 henk
Igati hea ost, OSTA.EE-st.
Sellel isendil peaks käigukang olema ikka roolil, sest tal on 408 mootor peal, põranda käikudega tulid 412-ne mootoriga 408-d.
Histooriku jaoks saab sellest auto küll, kere vastab täiesti FIA homologatsioonile, kuid pead veel saama kere numbrid vahetatud ja kusagilt AZLK 412 dokumendid. Ainsad homologatsiooni paberid mis on leitud, peale pikka otsimist, on just nimelt AZLK 412 ja jääb ajavahemikku 70aasta algusest kuni 75 aasta lõpp.
Edu ehitamisel, endal on juba selline projekt pooleli!
Sellel isendil peaks käigukang olema ikka roolil, sest tal on 408 mootor peal, põranda käikudega tulid 412-ne mootoriga 408-d.
Histooriku jaoks saab sellest auto küll, kere vastab täiesti FIA homologatsioonile, kuid pead veel saama kere numbrid vahetatud ja kusagilt AZLK 412 dokumendid. Ainsad homologatsiooni paberid mis on leitud, peale pikka otsimist, on just nimelt AZLK 412 ja jääb ajavahemikku 70aasta algusest kuni 75 aasta lõpp.
Edu ehitamisel, endal on juba selline projekt pooleli!
Re: AZLK 408 1970 henk
seda käigukangi teemat saab ka nii tuvastada,et kui roolisamabal on alles käiguhoovad siis on ilmselt olnud algselt roolipeal!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 408 1970 henk
Tegu on jah selle Osta.ee -s olnud autoga. Sealne hind ei küündinud aga omaniku pandud piirhinnani ja siis otsisime ta üles ning saime kokkuleppele (Muidu oleks emexisse läinud )
Käigud olid originaalis kindlasti rooli peal, aga hoovastik on siiski ära võetud küljest.
..., eile sai paar tundi mossele pühendatud.
Kiskusime seest kõik tühjaks, et näha põhjaplekke:
Esialgu tundub, et on üsna kobe, mõned kohad toksides andsid veits vetruma. Tundub, et ei ole läbivat roostet, siinseal põhja peal pindmist leidub.
Uksed on ikka väga eeskujulikud (tobe on see, et värvides pole võetud lukke küljest)
Ilmselt roostevaba väljalase , (tuletan meelde, et tegu on 10 aastat seisnud autoga )
Põneva väljenägemisega pütt ... kas isetehtudhästitehtud või oskab keegi midagi muud pakkuda ?
Käigud olid originaalis kindlasti rooli peal, aga hoovastik on siiski ära võetud küljest.
..., eile sai paar tundi mossele pühendatud.
Kiskusime seest kõik tühjaks, et näha põhjaplekke:
Esialgu tundub, et on üsna kobe, mõned kohad toksides andsid veits vetruma. Tundub, et ei ole läbivat roostet, siinseal põhja peal pindmist leidub.
Uksed on ikka väga eeskujulikud (tobe on see, et värvides pole võetud lukke küljest)
Ilmselt roostevaba väljalase , (tuletan meelde, et tegu on 10 aastat seisnud autoga )
Põneva väljenägemisega pütt ... kas isetehtudhästitehtud või oskab keegi midagi muud pakkuda ?
Re: AZLK 408 1970 henk
Pole paha 10.a seisnud masina kohta, siit võib midagi head tulla kui juppe vaja võid minu poole pöörduda, olen 1 sellise kunagi ära lammutanud omanik ei tahtnud masinat ära müüa aga lubas kõik mitte emexi maha kruvida!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981