M-402 1956
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M-402 1956
Ma kiskusin nad juba maha. Proovin kompressoriga kolvid sealt kätte saada, ehk tulevad.
porra-porra
Re: M-402 1956
Kui kompressoriga ei õnnestu,pane toru avasse määrdenippel ja pumpa määrdepritsiga,surve oluliselt suurem suruõhuga võrreldes.
Re: M-402 1956
Sain liikuma, tegin augu silindri põhja, ajasin keerme peale ja keerasin poldi sisse ja suure punnitamisega tuli välja , keerulisemalt ma ei osanud.
Tavotipritsiga ei õnnestunud.
Tavotipritsiga ei õnnestunud.
porra-porra
Re: M-402 1956
Nii, nüüd hakkab juba looma, käiguhoovastik ka enam-vähem paigas, pidurid olemas, kässariga tegelen homme ja veel mõned puksid ehk vahetada. Ja rehvid peab ka vist vahetama ja siis ülevaatus punkti...
porra-porra
Re: M-402 1956
Täna sai tiirutatud ja vesi läks tuliseks, termostaat vist pees.
Termostaati nagu polnudki vahel, tõstsin soojendusradika vollad vähe teisiti ja proovisin uuesti, kohapeal tuksudes tõusis temperatuur 80 kraadini, on see ikka õige asi või? Õues oli ju ainult 20 kraadi sooja!
Termostaati nagu polnudki vahel, tõstsin soojendusradika vollad vähe teisiti ja proovisin uuesti, kohapeal tuksudes tõusis temperatuur 80 kraadini, on see ikka õige asi või? Õues oli ju ainult 20 kraadi sooja!
porra-porra
Re: M-402 1956
kui tohib küsida siis kui vana sa oled?tynyty kirjutas:Täna sai tiirutatud ja vesi läks tuliseks, termostaat vist pees.
Termostaati nagu polnudki vahel, tõstsin soojendusradika vollad vähe teisiti ja proovisin uuesti, kohapeal tuksudes tõusis temperatuur 80 kraadini, on see ikka õige asi või? Õues oli ju ainult 20 kraadi sooja!
Re: M-402 1956
no johhaidiii...
õues võib 100 kraadi ka olla, ega auto sellest rohkem/vähem näitama ei hakka.. normaalne töötemperatuur ongi autol ju 90 kraadi ligidal...
termostaati vahel pole, siis ei lähe ta sul üldse eriti soojaks, praegu tundub, et vähemalt see asi on olemas ja täiesti töökorras.
soovitan igaks juhuks lugeda Mootorite ehituse õpikut või konsulteerida väheke, võid oma teadmatusest miskit veel äragi lõhkuda.
õues võib 100 kraadi ka olla, ega auto sellest rohkem/vähem näitama ei hakka.. normaalne töötemperatuur ongi autol ju 90 kraadi ligidal...
termostaati vahel pole, siis ei lähe ta sul üldse eriti soojaks, praegu tundub, et vähemalt see asi on olemas ja täiesti töökorras.
soovitan igaks juhuks lugeda Mootorite ehituse õpikut või konsulteerida väheke, võid oma teadmatusest miskit veel äragi lõhkuda.
Re: M-402 1956
tglt midagi ikka välistemp mõjutab küll, see 87 kraadi mis on mootori töötemp saavutatakse mingi väikese avatud olekuga termostaadis. Ehk siis mingi osa käib läib väikese ringi ja migni osa läbi radika. Ja midagi peab seda radikat jahutama, kui sul väljas on 100kraadi siis see väga radikat ei jahuta mario
aga eesti oludes ei pea seda välistempi nii väga tähele panema, 87 kraadi peaks normaalne mootor nii või naa saavutama
aga eesti oludes ei pea seda välistempi nii väga tähele panema, 87 kraadi peaks normaalne mootor nii või naa saavutama
Re: M-402 1956
Huvitav teooria, et välistemperatuur ei mõjuta mootori kuumust ja mu vanusega see vist seotud ei ole eriti Nagu sai kirjutatud siis termostaati vahel ei olnud, soojendusradika voolikud olid vales kohas, mis nüüdseks õieti pandud. Ja see , et nii kuumaks läheb kohapeal, ei ole õige asi, mingi kala on kuskil sees
porra-porra