2. leht 3-st

Re: AZLK 412 IEP 1975 - k.G.B. -

Postitatud: 03 Nov 2010 18:08
Postitas Manks
Dokumendid on korda aetud? Tahaks muljeid kuulda.
Mina olin oma auto Registreerimisega natu hädas, viimane P täht kadus tehnilises komisjonis ära. Aga hiljem sain tähe ilusti sisse kanda ja märkustesse lasin lisada lause: "Lubatud kasutada parempoolne rool". Aega võttis see P tähe lisamine arvutisüsteemi, kuna IEP varianti ARK -i süsteem ei tundnud. Siiamaani pole kellegile jalgu jäänud :beer

Re: AZLK 412 IEP 1975 - k.G.B. -

Postitatud: 03 Nov 2010 18:57
Postitas moskiito
hehe, ega sa vist ilma minu vihjeta poleks selle mosseni jõudnud. tänud mariole vihje eest ja väga meeldiv näha et lõppuks pääste operatsioon ka viljakas oli.
OT: mina lähen nüüd laupäeval tapale ühele mossele päästeoppi tegema. Pärast mosse tuuri tahtis ka endale oma mosset saada, siis leitsin tapalt tema lemmik värviga mosse ja nüüd lähme järgi laupäeval. :D

Re: AZLK 412 IEP 1975 - k.G.B. -

Postitatud: 03 Nov 2010 19:49
Postitas sass
Väga tore leid! Önnitlused uuele omanikule! Ja kindlasti edu masinaga!

Re: AZLK 412 IEP 1975 - k.G.B. -

Postitatud: 04 Nov 2010 15:30
Postitas kOll
Manks kirjutas:Dokumendid on korda aetud? Tahaks muljeid kuulda.
Mina olin oma auto Registreerimisega natu hädas, viimane P täht kadus tehnilises komisjonis ära. Aga hiljem sain tähe ilusti sisse kanda ja märkustesse lasin lisada lause: "Lubatud kasutada parempoolne rool". Aega võttis see P tähe lisamine arvutisüsteemi, kuna IEP varianti ARK -i süsteem ei tundnud. Siiamaani pole kellegile jalgu jäänud :beer
Dokumendid veel vana omaniku nimel, ei hakanud aktsioonipäeval aega ametnikega raiskama. Äratoomine toimus kutsikaga, mis tähendas, et Tartu jõudmiseks oleks pidanud kuluma vähemalt 4 tundi ja tagasitee oleks läbitud u. 2 tunniga, lisaks juurdekuluv aeg varuosade pealelaadimise ja auto enese kättesaamisega seisukohast ning muidugi ka rehvivahetus 10 km enne kodugaraazi.
See P on ka praegusest teh.passist puudu, sama rada on mulgi ees. Kas oli vaja autot ette ka näidata neile selle P tähe tõestuseks?

moskiito kirjutas:hehe, ega sa vist ilma minu vihjeta poleks selle mosseni jõudnud. tänud mariole vihje eest ja väga meeldiv näha et lõppuks pääste operatsioon ka viljakas oli.
Tänud ka Sulle moskiito, ennekõike initsiatiivi eest! Olin seda mosset juba märganud teemas ´Mossed Eestimaal´ aga kuna olen suutnud oma kannikakarvad mööda maakera laiali jagada ja nüüd kõik muudkui sikutavad koguaeg nii, et omale enam vaba aega eriti ei jää, siis vist ilma sinu abita oleksin seda vaatama sõitu siiani edasi lükanud, nagu juhtus ühe 1980a. 2140-ga, mille pildid nüüd meie foorumis lkf rutua galeriis ripuvad ;)

OT:On
moskiito kirjutas: OT: mina lähen nüüd laupäeval tapale ühele mossele päästeoppi tegema. Pärast mosse tuuri tahtis ka endale oma mosset saada, siis leitsin tapalt tema lemmik värviga mosse ja nüüd lähme järgi laupäeval. :D
Vastuõnnitlused õige valiku puhul! Kahjuks takistab karmavõlgade likvideerimisega tekkinud hetkeline ajapuudus eelseisva operatsiooniga liitumast. Aga edu sellegi poolest!
OT:Off

sass kirjutas:Väga tore leid! Önnitlused uuele omanikule! Ja kindlasti edu masinaga!
Tänud! Eile sai siis esimesed tiirud ka tehtud, nüüd on õige omaniku tunne!


See mul tegelikult kolmas RHD auto, mida olen juhtinud. Eelnevalt siis 900 kuubikuline autom.kastiga Honda Jazz City(kollane 8) ), siis e36 320(mingisuguses UK bemmi ajakirjas oli ka) ja nüüd siis mosse. Hondaga oli kõige lihtsam sõita, sest sellises autos polnud ma kunagi varem olnud. Hoopis teine on aga auto, millega muidu "õigel" pool sõidad. :D

Re: AZLK 412 IEP 1975 - k.G.B. -

Postitatud: 04 Nov 2010 16:46
Postitas Manks
Dokumentidega võib asi raskeks minna, kui P täht puudu. Minul oli see hea, et vanad dokumendid olid alles, kus P täht sees ja mosse peal on ka see täht olemas. ARK -i töötaja oli arusaaja, nägi natu vaeva ja sai asjad korda, auto vaatas ka üle. Edu paberimajandusel. :beer

Re: AZLK 412 IEP /1975/ - k.G.B. -

Postitatud: 05 Juul 2013 01:25
Postitas kOll
Tummine andmine käib hetkel ikka mitmel rindel:

Pilt

Täna sai mootori poolega mässatud: uus radikas ja jahutusvedelik ning siduri elustamine.
Homme tegelen küünalde ja elektrikaladega, äkki jääb aega ka uued rattad alla visata.
Nädalavahetus tuleb kindlalt värviline, täna saabus pool liitrit õiget tooni ja ka taustal olev 2140 tahab oma osa tähelepanust saada.
Esmaspäeval siis visiit autoregistrisse ja ÜV-le.
Igaljuhul kruiisile peab see auto sellel aastal jõudma!

Re: AZLK 412 IEP /1975/ - k.G.B. -

Postitatud: 05 Juul 2013 08:01
Postitas mario
tore näha, et asi edeneb :P

Re: AZLK 412 IEP /1975/ - k.G.B. -

Postitatud: 05 Juul 2013 10:12
Postitas tanello2
mis vidin see bensufiltri läheduses on?

Re: AZLK 412 IEP /1975/ - k.G.B. -

Postitatud: 06 Juul 2013 21:41
Postitas kOll
mario kirjutas:tore näha, et asi edeneb :P
Peab edenema, kus ta pääseb. Igasugused Mosseklubi ettevõtmised on muidugi kasuks - just stiimuli tekitamiseks, et igaks järgnevaks ürituseks prooviks ühe auto korda teha 8)
tanello2 kirjutas:mis vidin see bensufiltri läheduses on?
Nanokiirendi :lol
See auto sõidab bensiini ja vee seguga 1:1. Seal topsikus toimub vesiniku molekulide eraldamine hapnikust ja aatomite struktureerimine, mille järel Superküte surutakse karpasse...
:D
Tegelikult sinna kopsiku põhja koguneb bensupaagist tulnud vesi.


Progress auto juures peatus täna, tingituna hommikusest Seidla laadast ja siis päeva esimesel proovisõidul otsustas karburaator oma sisu kollektorile valada. Nüüd vedeleb see mu laual ja ootab doonorit ja lahkamist. Seega lükkus mu värviparanduste plaan edasi.

Re: AZLK 412 IEP /1975/ - k.G.B. -

Postitatud: 10 Juul 2013 13:50
Postitas kOll
Pilt