2. leht 24-st

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 12 Jaan 2011 20:01
Postitas TALUPOEG TALUJA
M410 kirjutas:Oibljaa..... :uhoh

Põrandat pole su autol praktiliselt ollagi.
Võibolla äkki mõni samasugune masin juurde vaadata ja siis olemasolev jätta jupidoonoriks ?
Sõber! Kannata natuke veel,Sa pole veel autost täit pilti näinudki....Ma katsun pikkamööda asja näidata ja rääkida.
Doonoriks ei ole midagi sellest autost võtta...sest auto ammu korda tehtud ja igapäevases kasutuses. :) Mulle üldse meeldib selline asi,et ennem teen ja siis kiren.....Muidu kipub ju nii olema ,et lärman üle vabariigi ja kui komisjon õues,ei ole ette näidata peale lõhkise taguotsa midagi....

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 12 Jaan 2011 20:33
Postitas M410
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Sa pole veel autost täit pilti näinudki....Ma katsun pikkamööda asja näidata ja rääkida.
Doonoriks ei ole midagi sellest autost võtta...sest auto ammu korda tehtud ja igapäevases kasutuses. :) Mulle üldse meeldib selline asi,et ennem teen ja siis kiren.....Muidu kipub ju nii olema ,et lärman üle vabariigi ja kui komisjon õues,ei ole ette näidata peale lõhkise taguotsa midagi....
Selle koha pealt õigus küll.
Ma ise tumba, ei lugenud teemat alguses korralikult läbi, et keretööd jäid möödunud aasta(te)sse. Lihtsalt mul vajus karp lahti, et kuidas veidi üle 20 a. vanune auto juba omadega nii läbi võib olla.....
Aga samas, kui nii võtta, et autot on kasutatud täie rauaga sihtotstarbepäraselt, siis pole eriti midagi imestada, et ajapikku ronib rooste ligi igasugusele terasmaterjalile, mis pleki nime kannab.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 12 Jaan 2011 20:49
Postitas TALUPOEG TALUJA
Selle põhjaga oli üldse palju jama. Asi oodatust hulga hullem. Olin uurinud juba ennem,et kas on põhjast ka saadaval miskeid tagavaraplekke. Kuid nagu kiuste ei olnud suurt midagi saada. Mul oli õnneks juba varem varutud head nõuka aegset plekki. Vanarauakokkuostu oli toodud valmis plekiribasid. Aastaid tagasi sai neid sealt rabatud. Kõik läks asja ette. Kõige vajalikumad ongi kere lappimise juures igasugused valmis ribad ja tükid. Ega suure tahvliga ei teegi midagi,seda vaja suuresti tükeldada. Ühe plekitüki ikka leidsin -plekikarp, mis käib küljekarbi taha ettepoole otsa. Sellest oli ikka natuke abi.
Kõigepealt ikka võtsin relaka kätte ja kukkusin vana plekki välja lõikuma,sest vanale ei sobi ikka uut peale panna.

Pilt

Juhipoolse küljekarbi tagant karp oli ka täiesti kõdunenud.

Pilt

Hiljem muidugi selgus,et ka terve juhipoolne küljekarp vajab vahetamist. Seda ma muidugi teatud kaalutlustel kohe välja ei lõiganud,vaid jätsin esialgu enam-vähem vanale kohale.

Pilt


Esimese plekina sai paika pandud nimelt see eelnimetatud karp. Kas see oli nüüd kopeka oma või lausa kohalike seppade töö,ei ole teada. Algul proovisin seda panna nii ja naa,kuid mittekuidagi ei sobinud. Jalutasin siis auto teise külje peale ja sinna ta istuski. Asja vaagides tundus,et see pleki karp sobiks täielikult peale panekuks, ilma vana eemaldamatta. Mõõte arvesse võttes. Tundub,et tegemist oli niiöelda kolmanda ,neljanda ringi kaubaga....
Pilt

Järgneb....

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 12 Jaan 2011 20:57
Postitas 27151
Ja ma veel mõtlesin, et minu mossel oli põhi läbi..... :o

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 12 Jaan 2011 21:01
Postitas TALUPOEG TALUJA
M410 kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Sa pole veel autost täit pilti näinudki....Ma katsun pikkamööda asja näidata ja rääkida.
Doonoriks ei ole midagi sellest autost võtta...sest auto ammu korda tehtud ja igapäevases kasutuses. :) Mulle üldse meeldib selline asi,et ennem teen ja siis kiren.....Muidu kipub ju nii olema ,et lärman üle vabariigi ja kui komisjon õues,ei ole ette näidata peale lõhkise taguotsa midagi....
Selle koha pealt õigus küll.
Ma ise tumba, ei lugenud teemat alguses korralikult läbi, et keretööd jäid möödunud aasta(te)sse. Lihtsalt mul vajus karp lahti, et kuidas veidi üle 20 a. vanune auto juba omadega nii läbi võib olla.....
Aga samas, kui nii võtta, et autot on kasutatud täie rauaga sihtotstarbepäraselt, siis pole eriti midagi imestada, et ajapikku ronib rooste ligi igasugusele terasmaterjalile, mis pleki nime kannab.
Lugu järgmine: Mees kes sellega ringi sõitis,oli tööl kohalikus seakombinaadis. Töökohustuse täitmise juures tuli tal arvatavasti ka natuke kangemat tarvitada. Ennast natuke määris,kuid auto ei saanud tilkagi. Ei leidnud mina ühtegi õlist kohta. Eks see EKSEKO virtsahais ja läga tegi oma töö. Auto ise oli enne mind sõitnud ainult 75 000km. Minu arvates oli sellel resurssi küllaga.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 12 Jaan 2011 21:26
Postitas Killa
Pilt
Pilt

Veidi motivatsiooni- polegi see mosse kõige hullem :lol Aga edu kah peab ikka soovima- suht vägev tegelt pleki töid teha :)

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 12 Jaan 2011 21:37
Postitas TALUPOEG TALUJA
Killa kirjutas:Pilt
Pilt

Veidi motivatsiooni- polegi see mosse kõige hullem :lol Aga edu kah peab ikka soovima- suht vägev tegelt pleki töid teha :)
No Sul ju ka samad tööd teha(tehtud). Tänud!
Eks see rohkem kättevõtmise asi on.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 12 Jaan 2011 23:21
Postitas MAZ
Minu arust on Talupoeg suure töö ära teinud ja see on tõestuseks sellele,mida minule kadunud sugulane mossede kohta alati rõhutas,et see tahab pidevalt näppimist ja tegemist saada,et sellega saaks probleemi vabalt sõita. Olen näinud ka sellist mosset,mille põhi koosnes: vanad ajalehed, vineer, klaaskiud pahtel ja rooste ning ka needitud ukse äärtega ja põhjaga autot näinud.
Seega see põhi pole veel kõige hullem üldse.
Kuid tundub,et osa autosid ongi tehtud sellisest viletsast plekist,et mürgita või puhasta palju tahad seda plekki aga roostetab ikka edasi. Ilmselt see on selline vene eripära,millega tuleb arvestada vahest.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 13 Jaan 2011 00:52
Postitas partnermosse
Lihtsalt tuli meelde seoses nende piltide vaatamisega ja lugemisega, et keegi kunagi rääkis,et plekitöödega tegelemise ja värvimise ajaks tuleks auto maandada, et siis ei pidavat nii ruttu roostet tekkima. Ise sellest midagi ligemalt rääkida ei tea, seega ..... :smokin teadjam mees võiks valgustada sel teemal (ilmselt tuleks uus teema algatada).

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 13 Jaan 2011 01:03
Postitas TALUPOEG TALUJA
partnermosse kirjutas:Lihtsalt tuli meelde seoses nende piltide vaatamisega ja lugemisega, et keegi kunagi rääkis,et plekitöödega tegelemise ja värvimise ajaks tuleks auto maandada, et siis ei pidavat nii ruttu roostet tekkima. Ise sellest midagi ligemalt rääkida ei tea, seega ..... :smokin teadjam mees võiks valgustada sel teemal (ilmselt tuleks uus teema algatada).
Värvimise ajaks on küll voolu alla pandud,kuid rooste vastu vaevalt need imenõksud aitavad....Kui asi nii oleks,siis oleks terve ilm kajanud.....