2. leht 2-st
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 05 Sept 2011 18:03
Postitas moskiito
liivapritsil plekk ei deformeeru mitte mingi valemiga.
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 05 Sept 2011 18:09
Postitas SanderV
lintlihv unusta kohe ära.. enne soovitan ektstsentrikut
lint liiga karm relv..
aga kui plaan haljaks siis liivaprits.. liivapritse ei tohiks deformeerida, aga kui liiga võima relva võtad võib mõlki lüüa küll
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 05 Sept 2011 22:10
Postitas Webzter
moskiito kirjutas:liivapritsil plekk ei deformeeru mitte mingi valemiga.
Kuskilt kuulsin, et liivaprits ajab pleki nii kuumaks, et võib kuumuse läbi deformeeruda (paindesse/ pingesse minna) Vale jutt?
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 05 Sept 2011 22:30
Postitas moskiito
Webzter kirjutas:moskiito kirjutas:liivapritsil plekk ei deformeeru mitte mingi valemiga.
Kuskilt kuulsin, et liivaprits ajab pleki nii kuumaks, et võib kuumuse läbi deformeeruda (paindesse/ pingesse minna) Vale jutt?
mitte päris, kui liivapritsil võimsusega üle pingutada, siis teeb teine päris palju kurja, aga kui lasta minimaalse võimsusega, et võttab saasta plekki küljest lahti, ei juhtu midagi. Kuldne reegel ütleb et "ära kasuta kunagi max võimsust". Et sind veelgi rohkem veenda, siis lennunduses lennukite velgede kontrolliks lastakse need kõik liivapritsiga puhtaks et leida võimalike pragusi.
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 11 Sept 2011 20:20
Postitas canyondrift
Lainesse kiskumine ei ole mingi vale jutt. Kui on tegemist tööstusliku suure liivapritsiga millega saad paari tunniga autokere puhtaks lasta, siis sellel on piisavalt liiva ja rõhku et katuseplekk ja ilmselt ka kapoti ja tagaluugi plekk kõveraks ajada. Lainet pahteldada on väga halb, eriti siis kui need on kapottidel või katusel. Kapotid muutuvad pahtlist küllaltki raskeks (olemas on ka kergpahtel) ja katust on väga halb pahteldada.
Aga milleks üldse terve auto puhtaks lasta?
Kui proovid väikese liivapritsiga mida müüakse siin tavalistes poodides ala 40€ eest, siis jõudu tööle. Mina puhastasin oma velgi kokku neli päeva ja sain puhtaks ainult ühe poole, mis reaalselt värvi alla läks. Kompressoril on 300l paak + propaani baloon, rõhk oli 7at ja ära kulutatud liivakogus oli suhteliselt suur. Seega kas suur liivaprits terve auto jaoks, st siis ilma tiibade, uste, luukideta.
Traatharjaga võid julgelt majandada, paned lihtsalt mitu korda paksemalt krunti ja tegelik kruntide kiht peaks tulema ligi 3min ja alustuseks kas happe või epokrunt - paljale metallile.
Liivapritsitud detailid on hästi tundlikud niiskusele, seega koheselt kruntimisse.
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 12 Sept 2011 15:10
Postitas iisak
SanderV kirjutas:miks relakad keset katust tuleb 2ra unustada
Sest plekk läheb räigelt kuumaks ja tõmbab lainesse= väääga palju pahtlit. Ladaklubis sai näiteks "jonx" oma valge 2101 peal vitsad kätte.
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 12 Sept 2011 15:55
Postitas Jossu
iisak kirjutas:SanderV kirjutas:miks relakad keset katust tuleb 2ra unustada
Sest plekk läheb räigelt kuumaks ja tõmbab lainesse= väääga palju pahtlit. Ladaklubis sai näiteks "jonx" oma valge 2101 peal vitsad kätte.
mõistusepiires lasta, ei juhtu midagi.
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 12 Sept 2011 18:07
Postitas moskiito
Jossu kirjutas:iisak kirjutas:SanderV kirjutas:miks relakad keset katust tuleb 2ra unustada
Sest plekk läheb räigelt kuumaks ja tõmbab lainesse= väääga palju pahtlit. Ladaklubis sai näiteks "jonx" oma valge 2101 peal vitsad kätte.
mõistusepiires lasta, ei juhtu midagi.
just, asja tuleb mõistusega võtta, mitte kasutada ainult jõudu. nagu vene vanasõna ütleb: "silja jest, uma ne nada"
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 12 Sept 2011 19:48
Postitas SanderV
ehk siis.. Jõudu vaja, mõistust pole vaja?
Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)
Postitatud: 12 Sept 2011 20:53
Postitas joh97r
Kui jõudu on, pole mõistust vaja jah.