Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Webzter
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Aug 2011 15:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas Webzter »

Tere!

Kas hoiaksin eelarverliselt palju kokku kui eemaldaksin autolt enne värvimisse viimist vana värvi ise ära? Mis see kokkuhoid umbkaudu olla võiks? (kõige targem ilmselt küll tegijatelt endilt küsida)

Kas vana värvi eemaldamisel oleks tarvilik ka liiovapritis tööde teostamine?
Kui auto raamilt eemdalda värv liivaüprits meetodil, siis millega eemaldada vana värv siledatelt pindadelt? (uksed, tiivad, katus, kapott, pagasnik)
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas wax »

Webzter kirjutas:millega eemaldada vana värv siledatelt pindadelt? (uksed, tiivad, katus, kapott, pagasnik)
Keemiliselt :) Värvipoodides müüakse värvieemaldeid.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Webzter
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Aug 2011 15:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas Webzter »

Selge pilt wax. Tänud! :)
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas SanderV »

üldiselt on ise tehes ikka odavam. esiteks küsivad teenindused teenuste eest veel hingehinda ja lisaks veel tööraha. ise tehes jääb tööraha maksmata ja asjad saad ka odavamalt ma usun
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas Neeme »

wax kirjutas:
Webzter kirjutas:millega eemaldada vana värv siledatelt pindadelt? (uksed, tiivad, katus, kapott, pagasnik)
Keemiliselt :) Värvipoodides müüakse värvieemaldeid.
Katsetasin siin äsja värvieemaldajat. Võtab kihi korraga, punakaspruuni veneaegse krundiga oli rohkem tegemist. Paras lännimine. Kasutasin keerukamates kohtades, kus relakaga ei saanud kallale.
Aga muidu oli mul põhivahenditeks erinevad traatharjadega varustatud relakad (­Ø125-230) ja muud keerdliikumist tekitavad abivahendid. Tsingitud pindadel pidi ettevaatlik olema.
Ahjaa, sellele värvieemaldajale tekitas probleem ka pahtel.
haarald
Postitusi: 16
Liitunud: 20 Sept 2010 14:16

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas haarald »

Tere,
siledaid pindu on mõttekas lasta olemasolu korral vibraga puhtaks.Igasugused rellakad keset katust unusta kohe ära Muidugi see veneaegne krunt tõmbab paberi kohe hoobilt täis.Või siis tõesti värvisurma ja pahtlilabidaga.
Liivapritsitööd küll lase ära teha,aga las maalritöökoda otsustab mis maksab värvitöö puhastatud ja puhastamata kujul .Saan ka aru,et sul pole ka omal pinda kus teha,lahti võtta ja kokku panna.
Võta parem esialgu pakkumine auto kere tegemiseks ja seejärel otsusta,mis edasi,kas lased korralikult ja kvaliteetselt teha või hiljem selgub,et oleks võinud võibolla tõesti paarsada rohkem maksta.
Noored inimesed,peaasi et tahtmist on.

Ma pole küll mingi suur arvaja aga värvitöödega puutun igapäevaselt kokku küll

Lugupidamisega
Haarald
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas SanderV »

miks relakad keset katust tuleb 2ra unustada
Webzter
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Aug 2011 15:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas Webzter »

Tänud kõikidele vastajatele.
Kirjutan varsti enda autoteema all pikemalt, ent liivapritsi töö tuleb kindlasti ette võtta.
Istmeid välja tõstes avastasin üllatusena, et auto polegi nii heas seisus kui arvasin. Tagaistme põhi on täiesti läbi. Ehk miskit veel..

Küll aga teeksin liivapritsi tööd vast ise ära.
Teab keegi mõnda soodsat ja head rendivarustust? Mõningasi nõuandeid mida jälgida?
Webzter
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Aug 2011 15:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas Webzter »

Võtsin hommikul prooviks 402-e tagatule hoidja, ostsin topsi värvieemaldajat, väiksema traatharja ja liivapaberi.
Värvieemaldaja võtab jah kihi korraga, mõnes kohas ei tahtnud väga hästi võtta. Lõpptulemus üsna sile metall. (peab veel pisut lihvima kui viitsimist tekib)

Nüüd, mil väike test tehtud, siis küsiks, et kas uksi ja teisi siledamaid pindu (ka katust) võib lintlihvijaga lasta?
Üks mõte on, et võtaks detail haaval auto ette- pintseldaks värvieemaldajaga kokku, hõõruks traatharjaga lahtise sodi maha, vajadusel kordaks ja siis võtaks jäägid lintlihvijaga maha.

Kas selline moodus oleks liiga kilplaslik ja ülemäärane vaev? Lintlihvija tulemusel plekk ei deformeeru (nagu liivapritsil?)

Kui haljaks kogu metalli saaama peaks?

Pilt
By Webzter at 2011-09-05
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas stern100 »

Kareda traatharjaga vast väliste plekkide külge küll ei ole mõtet nühkima minna...Pärast pahteldad või lihvid ennast segaseks et sile auto saada.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta