Sõitsin klassikmossedega viimati 2005 ja vahepeal on situatsioon ja suhtumine ilmselt muutunud mõnevõrra, aga 41-a sõites võib üht teist veidrat tähendada küll. Eriti linnas pead üksjagu alandlik liikleja olema või muidu läheb ümberringi selliseks kimamiseks, et plekikolin on iga hetk tulemas, kas keegi annab sulle tou, või lendab ise kusagile sisse. Ristmikul minnes tasub terake viivitada ja oodata kuni kõrvalreas seisja saab paigalt hüpata ja sulle kindlasti kohe ette pöörata

Kui stardid nobedalt, siis läheb kindlasti rebimiseks kuni vähemalt 70-ni välja
Kuna 41-l raske nina ja mul talvel korralikud rehvid all, siis vahel saab ristmikul kiiret starti tehtud ja siis kui oled linnakiiruse kättesaanud tuleb varsti kõrvalreas ka pikapeale paigast saanu 70-ega libedal

ja peab ikkagi mööda saama
Klassikuga on ikkagi ka suurematel kiirustel stabillsusega probleeme, kui ikka 110+, siis masin kipub taeva poole tahtma, õõtsumine ja kõikumine vähemagi teelainetuse ja profiilimuutuste korral, tugev mootori undamine kõrgetel pööretel, tuule vihin-kohin külgakenedel jne. Kruusa peal on muidugi klassiku esivedrustus tunduvalt parem keskmisest esivedulisest, sujuv ja pehme...lausa nurrub
Minul kippus klassikuga bensukulu keskeltläbi ikka 10-e kanti tulema, ei aidanud ka kerge jalg. Kui sättisid segu lahjemaks (DAAZ-i webber karpa), siis tekkisid "augud" mootori töös ja kiirendamine oli piin
Talvine käivitamine, kui -15 või rohkem külma oli piinav protseduur, salong külmavõitu, klaasid jääs.
Läbivus on siiski 41-l parem kui klassikal.
Ületamatu on klassik muidugi manööverdamisel, kitsas, lühike teljevahe ja kere, palju pööravad rattad, piltlikult öeldes võid sõita ka läbi metsa

Kitsasas rattavahe, saad sõita rööpmelisel teel üks ratas tee keskkõrgendikul, jne..
Töökindlus sõltub ikka sohvri tegemistest ja oma auto tundmisest, klassik jättis oma lollusest teele, kui kunagi ummistus benapaagi toru ja seda trikki taipamata sai abi kutsutud
