
Lisaks muutsin natuke teema pealkirja et asi oleks natukenegi üldisem kuid siia palun postistada postitused mis lähevad teemasse. Kui vaja, teen "poksiringi" teema kus võib kõigest rääkida

kui mokitsaga kinni jääd, siis on kaks probleemi. Kas viga tihendis rooli ja istme vahe või valed rehvid alla pandud. Tagasilla veol pole häda kedagi, kui sõita oskadManks kirjutas:Pigem ma pean silmas läbitavust. Mosse on raske auto, raskus ees ja veab kerge tagasild. Eks omal ajal sai kombiga igapäevaselt sõita ja mõnigi kord pidi traktori appi kutsuma. Imestan ainult, et 88 asta uuel kombil pidas orginaalaku 7 aastat probleemidetta vastu, enne kui kustus.Ah jaa, manks kle, sa muretse vähem ja sõida, siis ka autod koos püsivad
No jah, aga keegi ei anna kindlust et 85 aasta volkariga, audiga, fordiga või prantsuse panniga sama juhtuda võib. See on suhteline asi ja pealegi, oleneb sellest kuidas autot hoiad ja hooldad.Ebatöökindlus. Kui nt tööl käimine sõltub autost siis on päris halb uudis kui hommikul avastad et pidurid on kadunud, jagaja võll pooleks, genekarihma seib on pooleks ja muud imeasjad
Suhteline, mina näiteks naudin mootori ja maantee müra kui hommikul tööle sõidan ja õhtul koju. Isegi makki panen haru harva tööleEbamugavus. Mootori- ja maanteemüra sees ei viitsi pikki otsi sõita
Olen, ja korduvalt. Samas oleneb kuidas sul segu reguleeritud on. Kui veel lisaks ka düüsid karpas ära vahetad omavahel, siis hoia piip ja prillid et need sulle kurku kinni ei lendaksDünaamika. Maanteel möödasõitu olete proovinud teha?
Ja arvad et WV Golf hiilgab selle pakiruumi mahutavusegaKohutav ebapraktilisus. Ülipisike pagasiruum mida ei saa salongi arvelt suurendada.
vaidlen vastu, olen ise mokitsaga seal sõitnud kus isegi jeep kinni jääb. Vend isegi mängis 2140-ga traktorit. Naabril oli vaja talvel maakodu külastada. teed täis tuisanud, vend rahulikult esimese käiguga tiksus taluni välja. Vahemaa peateega oli tserka 1,5km. Jah, kapoti alune oli muidugi lund pärast totaalselt täis, aga ära sõitis. Ah jaa, siis olid masinal all ebaseaduslikult LUAZ rehvid taga.Talvel ei ole mossega väga sõitnud aga arvan et ega tal lahti ajamata teel väga hea läbivus ka ei ole
Mosse on lihtsalt suvine hobiauto
+1. Ei ole ka kunagi hätta jäänud kui just mingist töllakast mööda ei sõida, kes nähes mosset, gaasi lisab. Reaalselt 90ne pealt korra 130 pigistada pole ju probleemiks.SanderV kirjutas:kui sa mossega ei suuda möödasõite teha siis sa lihtsalt ei oska sõita... iga autoga mis läheb kiiremaks kui eessõitev auto, on võimalik mõõdasõite teha. Tuleb lihtsalt teada kuidas seda teha.
ega jah, teine kord juhtub olema selliseid idikaid teedel kes üritavad möödasõitu sooritavast mossest omakorda mööda sõita kolmandas reas. Möödunud reedel kogesin seda olukorda ja uskuge või mitte, aga too ei olnud BMW, kes huligaanitses, vaid see oli vana SAAB 900.stern100 kirjutas:+1. Ei ole ka kunagi hätta jäänud kui just mingist töllakast mööda ei sõida, kes nähes mosset, gaasi lisab. Reaalselt 90ne pealt korra 130 pigistada pole ju probleemiks.SanderV kirjutas:kui sa mossega ei suuda möödasõite teha siis sa lihtsalt ei oska sõita... iga autoga mis läheb kiiremaks kui eessõitev auto, on võimalik mõõdasõite teha. Tuleb lihtsalt teada kuidas seda teha.
noh, kui nüüd tagumine rida ka seltsi võtta, siis võin sajalise peale kihla vedada et mahutan sama koguse rehve ka sinu mokitsasse ära. salongimaasturi rehvid ja siksi rehvid pagassi. 5 mokitsa rehvi koos velgedega mahub vabalt pagassi ära. kui muu nodi eest ära muidugi tõsta.Martpoiss kirjutas:Opel Astra on suureuselt suht mosse klassi auto (väikekeskklass vms) Tagaistmed alla lastes ja pagasikate ära võttes olen sinna mahutanud nt plastist aiamööbli komplekti, paar nädalat tagasi tõin 5 30 tollist maasturirehvi ja komplekti siksi rattaid korraga tallinnast. Sedaan-mossesse ei topi vist mingi nipiga neid ära. Mineku poolest võid ju näppida niiet 35 liitrit sajale võtab ja saad normaalselt maanteel mööda sõita aga oma Astraga saan rahulikult möödasõite teha keskmiselt 4 liitrise küttekuluga ilma midagi näppimata ja auto käib esindustes ainult korralises hooles, saan olla iga hetk kindel tema peale.