2. leht 8-st

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 13 Mai 2009 17:09
Postitas mosseomanik
Päris kobe aparaat isegi sellele ringi peale käinud ja imestanud kui korralik see veel on. Väike küsimus ka, kas see orantš 412 ka sinu oma?

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 13 Mai 2009 19:35
Postitas viirusboy
Tunduks nagu kere oleks väheke uuemast ajast üldse. Sellele viitavad ka õhutuskolmnurgata esiuksed.
Alguses oligi esiustel need kolmnurksed aknad, aga nende tihendid olid läbi ja lasksivad vett sisse. Seega sai ära vahetatud :D http://static1.nagi.ee/i/p/61/21/0246612102c2c1_o.jpg
Väike küsimus ka, kas see orantš 412 ka sinu oma?
Oranž iž412 kuulub praegu veel mu vanaisale, aga küll ma kunagi selle endale saan.
Lisaks veel C piilaril need külgtuled.
Ma ise arvan ka et seal peaks tuled olema, sest raamatus pildi peal on, ja kataloogis kuulub ka originaalvarustusse. Küll aga ei oska ma midagi öelda esilaternete pesurite kohta. On neid üldse kuskilt enam saada?

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 13 Mai 2009 20:51
Postitas Edel
Olen näinud tulede pesureid-puhasteid 2140 Mossedel aga väga üksikutel varjantidel. Sammuti on harv "nähtus" turvavööde märgulamp selles piklikus pilus raadio kohal üleval.
10 aastat tagasi Kunderi kauplusest küsisin pesurite kohta ja seal neid saada polnud. 2002aastal mootorit otsides sattus ette 1979a. Mosse 2140,millelt ma oma eelmisele mossele mootori lõpuks sain,olid tulede puhastaja mootori kinnituskronsteinid olemas aga puhastajaid endid polnud. Mul oli võimalus sellel Mosselt maha keerata ükskõik mis juppe ja nüüd ei mäleta,kas need kronsteinid olid nüüd põlle külge kruvitud või keevitatud. Esimesel juhul oleks ma pidanud need küljest ära keerama aga ka seda ei mäleta,kas keerasin...
Nii et haruldased asjakesed. Kui näete mõnel vrakil neid küljes,võtke ära võimalusel koos kronsteinidega.

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 13 Mai 2009 21:28
Postitas viirusboy
ikka-ikka

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 19 Mai 2009 01:10
Postitas viirusboy
Nii, vahepeal sai jalad perse alt välja kougitud ja mosset tehtud jälle...
Seekord proovisin kätt traatharja ja aerosoolkrunduga(??) Ei tea kas sellest mingit kasu ka on, aga esmamulje oli paljulubav...
Pilt
PiltPilt

Ja üks hommik üritasin märki läikima saada :smokin
Pilt

Ei tulnd sellest eriti midagi välja, kunagi peab uue kuskilt sebima...

Hetkel siis kõik praeguseks... :beer

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 19 Mai 2009 08:23
Postitas Tiit
Kuna krunt laseb niiskust läbi, siis tasuks kattevärviga ka üle teha. Hoiab natukenegi kauem.

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 19 Mai 2009 15:21
Postitas Jossu
ega niiskust polegi vaja läbi saada, rooste on ju värvi all juba nii või naa...

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 19 Mai 2009 16:41
Postitas Tiit
Jossu kirjutas:ega niiskust polegi vaja läbi saada, rooste on ju värvi all juba nii või naa...
Aga samas toimub roostetamine ikkagi peamiselt õhuniiskuse toimel. Roostetamist on võimalik inhibiitoritega aeglustada, aga selle juures on oluline, et niiskust juurde ei saaks. Üldiselt mõjub vene plekile õli ja grafiitmäärde seguga töötlemine paremini. See on tingitud metalli koostisest.

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 19 Mai 2009 17:49
Postitas Jossu
No tõesti roostepesale töö edasi arendamiseks pole vaja liitrites õhku, küll aga piisab talle sellest mis jääb juba rooste pesasse, kuhu värv ei pruugi jõuda. Rooste läheb igaljuhul edasi kui seda ei eemaldata Täielikult!

Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy

Postitatud: 21 Mai 2009 00:11
Postitas viirusboy
:D ma lasin ikka ennem rooste maha kui krunt peale sai...või noh niipalju kui traathari relaka otsas võimaldas... Pilt on tehtud enne, kui asja kallale asusin.