AZLK 2140 1984 Jann
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
Mind hakkas selline asi huvitama.. Tundub päris tuus!
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
Ja võib vabalt oktaanarvuga 95 bensiini sisse valada ja sõita või peab hakkama midagi vahetama?
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
Võib küllJann kirjutas:Ja võib vabalt oktaanarvuga 95 bensiini sisse valada ja sõita või peab hakkama midagi vahetama?
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
väga pikalt pole ikkagi vist mõtet 95-ga sõita, võib kolbidele kehvalt mõjuda, segu pole ju see mis 76-ga
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
Annab tunda ju kui klapid ära põletab. Siinkandis näiteks sõidab üks valge 412, deforss mootoriga juba pikemat aega 95ga ringi. Praegu läheb kütet ainult 12 toopi sajale aga asi sõidab edukalt
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
Ei põleta ta midagi,klapid põlevad ära ikka lahja küttesegu korral.Madalama surveastmega mootoriga 95 sõites ei juhtu absoluutselt mitte midagi ja ei juhta ka siis midagi kui paned kasvõi 98-t.Mootorile mõjub ikka sitemini ettenähtust just madalama oktaanarvuga kütte kasutamine
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
just, ja siukest ränka oktaanivahet ei teki eluilmas, et võiks detoneerima hakata iseeneslikult.
hõbe on seks.
hõbe on seks.
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
Täna sai siis auto enda nimele ka vormistatud aga pole ikka veel tunnet et seda oman...
Väikse vaevaga sai auto treilare vinnatud ja ARKI minek.
Võimsus:50kw
Tüüp:2138/2140
Variant:2140/412DE 1480/50 Versioon:2140/1120/1445
Väikse vaevaga sai auto treilare vinnatud ja ARKI minek.
Võimsus:50kw
Tüüp:2138/2140
Variant:2140/412DE 1480/50 Versioon:2140/1120/1445
Re: AZLK 2140 1984 mosseman
Ega see tunne tulebki nüüd vaikselt ajapikku. Muidu õnnitlused! Kuulsin ka linnapeal, et olevat treilapeal arki poole vuranud päeval...See auto ei jää lihsalt märkamatuks.Jann kirjutas:Täna sai siis auto enda nimele ka vormistatud aga pole ikka veel tunnet et seda oman...
Re: AZLK 2140 1984 Jann
Täna siis panime pead kokku ja hakkasime sidurit lahti tegema..
Katse nr. 1 - Käik sisse, lükkasime käima, hoog üles, sidur alla, gaas põhja ja pidurit. Tulemus - palju tolmu ja mustad jutid.
Katse nr. 2 - Neljanda käiguga sidur all ja pidurid peal, starterit. Tulemuseks mitte midagi..
Katse nr. 3 - Tagaratas õhku, neljas käik sisse ja mootor pöördesse. Sidur alla ja kivi tagarattasse.. Katseid kokku 3. Tulemuseks kõver aiavõrk.
Katse nr. 4 - Auto asfalti peale. Tungrauaga vedrupakist tõstes üks ratas õhku, neljas käik sisse, pöörded peale, sidur alla ja auto tungraua pealt maha. Tulemuseks rehvisuitsu, must jutt asfaltil ja lahtine sidur..
Teiseks vahetasime jagaja ära ja käisime küünlajuhtmed üle. Natuke tahaks veel süüde seadistamist. Hr. Stern vb viitib aidata
Katse nr. 1 - Käik sisse, lükkasime käima, hoog üles, sidur alla, gaas põhja ja pidurit. Tulemus - palju tolmu ja mustad jutid.
Katse nr. 2 - Neljanda käiguga sidur all ja pidurid peal, starterit. Tulemuseks mitte midagi..
Katse nr. 3 - Tagaratas õhku, neljas käik sisse ja mootor pöördesse. Sidur alla ja kivi tagarattasse.. Katseid kokku 3. Tulemuseks kõver aiavõrk.
Katse nr. 4 - Auto asfalti peale. Tungrauaga vedrupakist tõstes üks ratas õhku, neljas käik sisse, pöörded peale, sidur alla ja auto tungraua pealt maha. Tulemuseks rehvisuitsu, must jutt asfaltil ja lahtine sidur..
Teiseks vahetasime jagaja ära ja käisime küünlajuhtmed üle. Natuke tahaks veel süüde seadistamist. Hr. Stern vb viitib aidata
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.