IŽ 21251, 1988, IŽ21
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
üli oleneb sellest mis sul seal enne sees oli, mina kasutan addinoli eco synth poolsüsnteelilist õli, aga igasugused sünteetilisemad asjad nüuavad puhtamat mootorit seest
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Eeeh, kindel, et asi kardaanis, endal on sama jama ja tuli välja, et diferentsiaalkarbil oli tekkinud lõtk satelliitide telje juures. Seda näed, kui keerad tagasilla õli lisamise punni maha ja liigutad ühte ülestõstetud ratast, mul on seal u. 1,5-2mm lõtk sees ja umbes 60-70 km/h pealt vahegaasiga hakkab mingi kärin, tärin vms pihta pluss tagasild undab arusaadavalt.IŽ21 kirjutas: ...
1) Kardaani loks? Kohapealt minnes käis vahest mingi kolks, ehk kardaani rist/ristid läbi?
...
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Selline hele "kolks" vihjab ikka kardaaniristidele. Nende vahetamine lihtsamast lihtsam.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Kui kardaani ristil on käega tuntav loks siis peaks maanteel sõites vibratsioon ka tunda olema.stern100 kirjutas:Selline hele "kolks" vihjab ikka kardaaniristidele. Nende vahetamine lihtsamast lihtsam.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
mitte alati, korduvalt olnud gardaanil loks sees aga vibrat pole.Edel kirjutas:Kui kardaani ristil on käega tuntav loks siis peaks maanteel sõites vibratsioon ka tunda olema.stern100 kirjutas:Selline hele "kolks" vihjab ikka kardaaniristidele. Nende vahetamine lihtsamast lihtsam.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Täpselt!moskiito kirjutas:mitte alati, korduvalt olnud gardaanil loks sees aga vibrat pole.Edel kirjutas:Kui kardaani ristil on käega tuntav loks siis peaks maanteel sõites vibratsioon ka tunda olema.stern100 kirjutas:Selline hele "kolks" vihjab ikka kardaaniristidele. Nende vahetamine lihtsamast lihtsam.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Kardaan karaaniks hetkel, vaja esialgu teiste asjadega ühelepoole saama, ehk siis pidurid ja mootor.
Pidurid vaatasin kõik üle ja tarvis vahetada ees kõik 4 voolikut ära ja mõlemad paarid klotse, kettad olid viisakad. Parempoolsel supordil tolmukatted katki, samuti on kusagilt seal õli lekkinud.
Tagapidurid tundusid OK, kuigi viimasest üv. lehest tuli välja, et "sõidupiduri ühel teljel paiknevate rataste pidurdusjõud erinevad omavahel rohkem kui lubatud".
Pidurdusjõud vasak (tagumine): 790
Pidurdusjõud parem (tagumine): 1890
Käsipiduriga samad lood. Uurisin siis vanaisalt kah mis teema oli nendega ja talle meenus, et ta vahetas ainult ühelpool piduriklotsid ära taga, üv. jaoks, kuid nö. sisse ta neid klotse ei sõitnud. Kõige mõistlikum oleks vist teisel pool kah piduriklotsid ära vahetada, et ühtlased oleks, ning siis sisse sõita?
Mootoriga selline mure, et ei taha ühtlaselt käia, nii külmalt kui ka soojalt. Esimene asi mis teha oleks küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaas ära vahetada?
Viimasel ülevaatusel oli probleeme CH-ga, mis on lubatud 600, kuid oli 1166. CO oli 0.596%, lubatud 3.500%. Mis seda CH-d mõjutab?
Samuti sai täna ARKis auto kohta uuritud, kuna auto hetkel arvelt maas. Käisid siis ARKist autot vaatamas, vormistasid akti (kehtib 1 kuu) ja ütlesid, et auto vaid arhiveeritud, ning saab ilusti uuesti arvele võtta, hetkel veel tasuta. Mainiti veel, et kunagi võib see tasuliseks minna.
EDIT: Auto taas registris.
138AJP
Mark: IZ
Mudel: 21251-012
Esmane registreerimine: 01.01.1988
Piiranguid ei ole.
Pidurid vaatasin kõik üle ja tarvis vahetada ees kõik 4 voolikut ära ja mõlemad paarid klotse, kettad olid viisakad. Parempoolsel supordil tolmukatted katki, samuti on kusagilt seal õli lekkinud.
Tagapidurid tundusid OK, kuigi viimasest üv. lehest tuli välja, et "sõidupiduri ühel teljel paiknevate rataste pidurdusjõud erinevad omavahel rohkem kui lubatud".
Pidurdusjõud vasak (tagumine): 790
Pidurdusjõud parem (tagumine): 1890
Käsipiduriga samad lood. Uurisin siis vanaisalt kah mis teema oli nendega ja talle meenus, et ta vahetas ainult ühelpool piduriklotsid ära taga, üv. jaoks, kuid nö. sisse ta neid klotse ei sõitnud. Kõige mõistlikum oleks vist teisel pool kah piduriklotsid ära vahetada, et ühtlased oleks, ning siis sisse sõita?
Mootoriga selline mure, et ei taha ühtlaselt käia, nii külmalt kui ka soojalt. Esimene asi mis teha oleks küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaas ära vahetada?
Viimasel ülevaatusel oli probleeme CH-ga, mis on lubatud 600, kuid oli 1166. CO oli 0.596%, lubatud 3.500%. Mis seda CH-d mõjutab?
Samuti sai täna ARKis auto kohta uuritud, kuna auto hetkel arvelt maas. Käisid siis ARKist autot vaatamas, vormistasid akti (kehtib 1 kuu) ja ütlesid, et auto vaid arhiveeritud, ning saab ilusti uuesti arvele võtta, hetkel veel tasuta. Mainiti veel, et kunagi võib see tasuliseks minna.
EDIT: Auto taas registris.
138AJP
Mark: IZ
Mudel: 21251-012
Esmane registreerimine: 01.01.1988
Piiranguid ei ole.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
mitte ehk ch, vaid pigem HC, ehk siis põlemata bensiin...karpa puhul on see paratamatu, et summuti nagu tankurivoolik on... aga ilmselt ongi sul asi äkki parema sädeme taga asi kinni, et tee eelmainitud asjad ära, saadki ehk HC ka normaalsemaks.
süüde vaata ka igaks juhuks täpsemalt üle.
süüde vaata ka igaks juhuks täpsemalt üle.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
HC saad paika siis kui keerata tühikäigu segukruvi... lihtne asja uba on aga see et HC ja CO liiguvad omavahel suhtes... keerad HC maha CO tõuseb jne... ebaütlust ma otsiks enne pigem karpast, süütest ja alles siis küünaldest ja küünlajuhtmetest/jagajast... muidugi kui mingid nõuka aegsed küünlad siis võiks uued panna.. ei maksa palju
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Kiire küsimus, nimelt vahetasin eile õli ja õlifiltri ära, kuid õlifiltri vahetamisega jäi üle üks vedru, tükk aega mõtlesin kus see paikneda võiks Lääne autodel sellist asja kohanud pole.
Lõpuks nuputasin välja, et vedru peaks hoidma õlifiltrit nö. pinges seal korpuses? Ehk siis paigutasin nii, et polt sisse, siis esimesena vedru -> metall seib -> tihend -> õlifilter -> tihend -> metall seib. Läks õigesti?
Lõpuks nuputasin välja, et vedru peaks hoidma õlifiltrit nö. pinges seal korpuses? Ehk siis paigutasin nii, et polt sisse, siis esimesena vedru -> metall seib -> tihend -> õlifilter -> tihend -> metall seib. Läks õigesti?