IŽ 21251 1991 effe
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251 1991 effe
Räägin siis plaanidest ka.
Kuna woofer ei suutnud nii madalale mängida nagu oleks tahtnud(~25hz) siis tuleb siin uue aasta sees ehitada ka woofri kast nõks suuremaks kui ta praegu ja häälestada kuskil 32-33Hz kanti.
Ja kuna sidur sai septembri kuus otsa siis tuleb see ka ära vahetada koos sinna juurde kuuluvate pudinatega. Mõte oli lasta ka hooratas kegemaks treida. Kui keegi on teinud võib rääkida mis on asja head ja vead(kindlasti kerib paremini pöördesse aga üks tüüp rääkis kunagi, et pillil oli peale seda vääne ära kadunud ja neljakesi sõites oli suht probleem, et spidomeetrit 100 peal hoida)
Kuna esimesed piduriklotsid hakkasid ka otsa saama siis sai nende vahetus ette võetud. Loomulikult ei tahtnud klotsid enne välja tulla kui sadul maha ja siis seest poolt. Uutel klotsidel eemaldasin selle võimaluse käiaga(lasin klotsi ääri nõksa maha, et mahuks ülevalt poolt ka sisse. Ja otseloomulikult vana neva kasutajana saan ilmselt ühe sadula ka lahti kakkuda, sest üks kolbidest on kinni jäänud. Panin enne jõulupühadele jäämist roostesurmaga likku ja nüüd uue aasta sees kui uuesti mosse juurde lähen vaatan üle kas hakkab liikuma või ei.
Taga üks piduritöösilinder ka lekib aga see on õnneks olemas ja see saab ka ära vahetatud.
Lakke uuesti nahk tagasi. Kuna eelmine nahk mis laes oli sai kannatada eemaldamise käigus siis nüüd sai lastud vanaemal uus kokkuõmmeldud koos varraste kohtadega. Eks ole näha mis sellest asjast saab
Esiustega tuleks midagi ette võtta, et need teha esinduslikuks. Praegu on seal peal 6mm vineer ja sinna külge aretatud pod.
Tweetrid tuleks ka armatuuri ümber tõsta(teha klaasriidega) aga kuna nad on nii suured siis saab ilmselt see huvitav kombineerimine olema nagu ka kõik ülejäänud muusika ehitus selle mosse juures. Kõrvalistuja pool jääb kindalaeka kaas veits ette(tuleb muuta paremaltpoolt kindalaeka kaanest ~5cm armatuuriks) ja siis klaasriide ja vaiguga teha ilusaks ja armatuuri sobivaks.
Rohkem nagu praegu väga pähe ei tulegi mis tal veel häda on.
Head vana-aasta lõppu ja veel paremat uut aastat kaaskannatajad!
Kuna woofer ei suutnud nii madalale mängida nagu oleks tahtnud(~25hz) siis tuleb siin uue aasta sees ehitada ka woofri kast nõks suuremaks kui ta praegu ja häälestada kuskil 32-33Hz kanti.
Ja kuna sidur sai septembri kuus otsa siis tuleb see ka ära vahetada koos sinna juurde kuuluvate pudinatega. Mõte oli lasta ka hooratas kegemaks treida. Kui keegi on teinud võib rääkida mis on asja head ja vead(kindlasti kerib paremini pöördesse aga üks tüüp rääkis kunagi, et pillil oli peale seda vääne ära kadunud ja neljakesi sõites oli suht probleem, et spidomeetrit 100 peal hoida)
Kuna esimesed piduriklotsid hakkasid ka otsa saama siis sai nende vahetus ette võetud. Loomulikult ei tahtnud klotsid enne välja tulla kui sadul maha ja siis seest poolt. Uutel klotsidel eemaldasin selle võimaluse käiaga(lasin klotsi ääri nõksa maha, et mahuks ülevalt poolt ka sisse. Ja otseloomulikult vana neva kasutajana saan ilmselt ühe sadula ka lahti kakkuda, sest üks kolbidest on kinni jäänud. Panin enne jõulupühadele jäämist roostesurmaga likku ja nüüd uue aasta sees kui uuesti mosse juurde lähen vaatan üle kas hakkab liikuma või ei.
Taga üks piduritöösilinder ka lekib aga see on õnneks olemas ja see saab ka ära vahetatud.
Lakke uuesti nahk tagasi. Kuna eelmine nahk mis laes oli sai kannatada eemaldamise käigus siis nüüd sai lastud vanaemal uus kokkuõmmeldud koos varraste kohtadega. Eks ole näha mis sellest asjast saab
Esiustega tuleks midagi ette võtta, et need teha esinduslikuks. Praegu on seal peal 6mm vineer ja sinna külge aretatud pod.
Tweetrid tuleks ka armatuuri ümber tõsta(teha klaasriidega) aga kuna nad on nii suured siis saab ilmselt see huvitav kombineerimine olema nagu ka kõik ülejäänud muusika ehitus selle mosse juures. Kõrvalistuja pool jääb kindalaeka kaas veits ette(tuleb muuta paremaltpoolt kindalaeka kaanest ~5cm armatuuriks) ja siis klaasriide ja vaiguga teha ilusaks ja armatuuri sobivaks.
Rohkem nagu praegu väga pähe ei tulegi mis tal veel häda on.
Head vana-aasta lõppu ja veel paremat uut aastat kaaskannatajad!
Kes meist ei unistaks autost?
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IŽ 21251 1991 effe
Vääne ära kadunud?effe kirjutas: Ja kuna sidur sai septembri kuus otsa siis tuleb see ka ära vahetada koos sinna juurde kuuluvate pudinatega. Mõte oli lasta ka hooratas kegemaks treida. Kui keegi on teinud võib rääkida mis on asja head ja vead(kindlasti kerib paremini pöördesse aga üks tüüp rääkis kunagi, et pillil oli peale seda vääne ära kadunud ja neljakesi sõites oli suht probleem, et spidomeetrit 100 peal hoida)
Hooratas treitakse ikka kergemaks kui tahad mootori piisavalt kiiresti pöördesse saada. Muud nüanssi sealjuures ei ole minuteada, see et neljakesi on raske spidot 100 peal hoida siis see sõltub istme ja rooli vahelisest tihendist, inertsmomendist (tõsudel langustel) jne...
Kui tahad paremini 100 peal hoida, siis paranda mootori performacet, ehk siis karpa seadesse, süüde paika jne või siis uus mootor. Nagu ma aru saan siis sul massi autos ikka on piisavalt, niiet ega mosse 55kw (nii palju kui sellest veel järgi on) ei suuda väga sammu pidada nelja matsi ja ~200kg helisüsteemiga.
Re: IŽ 21251 1991 effe
Ma ei mõelnud enda autot üldse. Kunagi ammu üks tuttav rääkis,et tal olla nii olnud...
No mul neljakesi niikuinii suht hambutu see asi kiirendades
No mul neljakesi niikuinii suht hambutu see asi kiirendades
Kes meist ei unistaks autost?
Re: IŽ 21251 1991 effe
Erilist mõtet see hooratta kergemaks tegemine ei oma. Jah, tuleb tunnistada, pisut läheb ergemaks, aga tänavale üldiselt ei ole tarvidust.
Muidu soovin edu ja paksu rahakotti. Kena Kombi on.
Muidu soovin edu ja paksu rahakotti. Kena Kombi on.
Re: IŽ 21251 1991 effe
Okei siis teada. Viskan uue siduri ja korvi külge ja siis kast otsa tagasi.
Kes meist ei unistaks autost?
Re: IŽ 21251 1991 effe
Hooratta teemale veel nii palju juurde, et tänaval ei ole tast tõesti mingit kasu. Jutt väände kadumisest vastab tõele. Aga kombi on väga kena, oleks veel vana kroomvõrega esiots, oleks igati maasikas.
Re: IŽ 21251 1991 effe
mis see loogiline seletus on siis miks üldse hooratast kergendatakse, kui see sitasti mõjub?
Re: IŽ 21251 1991 effe
Sõber google on sulle abiks, märksõnaks: inerts.
Motors24's oli ka miskine video kus Lauri rääkis lühidalt sellest.
Motors24's oli ka miskine video kus Lauri rääkis lühidalt sellest.
Re: IŽ 21251 1991 effe
Iga foorum kus midagi hooratta treimise kohta lugesin olid viimased kommentaarid, et pole mõtet. Noh las ta siis sellel masinal ka jääda.
Kes meist ei unistaks autost?
Re: IŽ 21251 1991 effe
Selle aasta numbri sees siis olen suht laisalt käitunud oma mosu kallal. Vahetatud said esimesed klotsid, üks kolb oli veits kinni aga suutsin ikka sisse ära suruda-eks kevadel ole näha prooviringil kas jääb peale või mitte. Woofri kasti sai prooviks nõks ümber tehtud. Inverter laiemaks ja ~30cm pikemaks. Tulemus parem, madalamat otsa mängib kõvemini ja õhku liigutab rohkem .
Nüüd selle nädala sees peaks vahetama tagumise parempoolse töösilindri ära. Uuel nädalal tahaks käigukasti maha kakkuda ja siduri ära vahetada. Eks ole näha kuidas välja kukub. Enne seda tuleks teha ka mootoripesu+käigukasti pesu , et saaks vähe puhtamalt kätega sidur vahetatud ja aru kus seda õli mootori ja kasti peale jookseb.
Nädalavahetusel käisid 3 Mosse entusiastist venda mu sinist vaatamas ja siis ütlesid, et sellel all sedaani vedrupakk ja ees kõige peenem stabika varras. Nad ütlesid, et mul mosse ikka suht vedel võrreldes nende enda mossedega.
Siit ka küsimus, et äkki kellegil üle põllumajanduslikku stabikat ja vähe tugevamaid tagavedrusid?
Muidu taevasinine kaunitar on vist küllaltki rahul oma 0 kuni +10C garaazis ja ootab, et ilm soojemaks läheb ja sool teede pealt kaoks-roostet ei ole märganud, et oleks kuhugile poole juurde tekkinud.
Nüüd selle nädala sees peaks vahetama tagumise parempoolse töösilindri ära. Uuel nädalal tahaks käigukasti maha kakkuda ja siduri ära vahetada. Eks ole näha kuidas välja kukub. Enne seda tuleks teha ka mootoripesu+käigukasti pesu , et saaks vähe puhtamalt kätega sidur vahetatud ja aru kus seda õli mootori ja kasti peale jookseb.
Nädalavahetusel käisid 3 Mosse entusiastist venda mu sinist vaatamas ja siis ütlesid, et sellel all sedaani vedrupakk ja ees kõige peenem stabika varras. Nad ütlesid, et mul mosse ikka suht vedel võrreldes nende enda mossedega.
Siit ka küsimus, et äkki kellegil üle põllumajanduslikku stabikat ja vähe tugevamaid tagavedrusid?
Muidu taevasinine kaunitar on vist küllaltki rahul oma 0 kuni +10C garaazis ja ootab, et ilm soojemaks läheb ja sool teede pealt kaoks-roostet ei ole märganud, et oleks kuhugile poole juurde tekkinud.
Kes meist ei unistaks autost?