2. leht 3-st
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 20:18
Postitas unicman
Endal kogemus - õues -27C , 2140 paela otsa, 50m lumisel teel rattad luha(kusjuures käiku sees ei olnud ja sidur oli lahutatud), asfaldile jõudes hakkas kergelt rattaid ringi võtma, kilomeetri pärast lasin siduri lahti, teise kilomeetri pärast panin käigu sisse ja lasin ka mootoril veidi pöörelda, mõnekümne meetri pärast keerasin süüdet ka ja lõpuks õppis käima. Seda kõike paljukiidetud vene õlidega. Kui õlid vedelaks sõidetud, vahetasin kaasaegsete vastu välja ja järgnevatel talvedel ei ole kordagi probleemi olnud. Tehke omad järeldused.
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 20:24
Postitas stern100
unicman kirjutas:Endal kogemus - õues -27C , 2140 paela otsa, 50m lumisel teel rattad luha(kusjuures käiku sees ei olnud ja sidur oli lahutatud), asfaldile jõudes hakkas kergelt rattaid ringi võtma, kilomeetri pärast lasin siduri lahti, teise kilomeetri pärast panin käigu sisse ja lasin ka mootoril veidi pöörelda, mõnekümne meetri pärast keerasin süüdet ka ja lõpuks õppis käima. Seda kõike paljukiidetud vene õlidega. Kui õlid vedelaks sõidetud, vahetasin kaasaegsete vastu välja ja järgnevatel talvedel ei ole kordagi probleemi olnud. Tehke omad järeldused.
Täpselt sellepärast ei kasutagi neid pakse õlisi. Sul jäi veel mainimata see et külma mootori korral, ehk kui ka mootoriruum ja roolikarbi õli on paks, ei jaksa algul rooligi õieti keerata.
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 20:28
Postitas moskiito
minule vene õlid ka ei meeldi aga see minu rahakottile sobivam lahendus ja külmadega ei ole nii suuri probleeme nagu eelpool mainitud.esimene kilomeeter on "kange" aga edasi on juba asi korras ja lippab nobedalt.
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 20:29
Postitas Lauri-L
Endalgi tahtis mosse kõva külmaga sõitma hakata kui siduri lahti päästsin peale käivitumist. Suvel kallasin TAD 17i sisse kasti ja silda. Peale minutilist käimist enam jooksu panna ei tahtnud ja sai pidur lahti päästetud ning aknad puhtaks kraabitud. Külma oli -25 kanti.
Aga küsiks ka et miks seda väga paksu õli vaja on selleks üheks päevaks.
Ise kuulnud et väga paks õli pidi väga libedal pinnal andma kerge LSD efekti.
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 20:30
Postitas Urukoer
Paar aastat tagasi ,kui mosse ostsin (läbisõit 30.000 tuuris) siis oli tükk tegemit ,et seda vana nn õli sealt kätte saada.
Oli teine nii paksuks muutunud. Mitu õlivahetust kulus ,et enam vähem puhtaks saada.
Kas just nüüd tehasest saati see ollus seal sees oli olnud aga selline ta oli.
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 21:00
Postitas marko
Ei tea mina kuidas teil see Tad17i külmadega nüüd nii paks on.Olen koguaeg kasutanud seda kõigis oma mossedes ja pole küll selliseid probleeme täheldanud,rääkimatta rooli raskeks minemisest.Jah -35 mis siin üks talv viskas oli tunda,et nu veits nagu käikude lülimine läks algul raskemalt.
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 21:14
Postitas SanderV
mul samamoodi TAD 17i paks, krt -17 on jõua rooli keeratagi, ja tühikäigul lased siduri üles, pead ka pedaaliga masinat paigal hoidma, sest mõni hetk tahab kohalt jooksu panna
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 21:18
Postitas marko
SanderV kirjutas:mul samamoodi TAD 17i paks, krt -17 on jõua rooli keeratagi, ja tühikäigul lased siduri üles, pead ka pedaaliga masinat paigal hoidma, sest mõni hetk tahab kohalt jooksu panna
Ju sa oled potskad segi ajanud või silt vale olnud ja suvel kuumaga tavotti sisse toppinud
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 06 Veebr 2014 21:24
Postitas wax
Lauri-L kirjutas:Ise kuulnud et väga paks õli pidi väga libedal pinnal andma kerge LSD efekti.
just seepärast. kemppiga on liiga alajuhitav, paks õli peaks töötama. kui ei proovi, siis ei tea.
Re: Paks transmissioonõli
Postitatud: 08 Veebr 2014 03:49
Postitas Karu2
Nii mossel kui volgal on peaülekanded hüpoidhambumisega ja määrimiseks ettenähtud ka ainult hüpoidõli. žiguli peaülekande hammasrataste pind on tugevdatud, seal on lubatud kasutada Tad 17 õli. Lugesin kusagilt, võib olla Za Ruljomist, et ka mossedel 2140 mingist hilisemast ajast hakati teo ja taldriku hambaid tsementeerima ning sellest ajast on lubatud kasutada neil samuti Tad 17 õli. Varaseimatel aga ainult hüpoidõli. Eks lääne toodangus on kindlasti analooge, mille viskoossus on ka külmalt lähedane soojale õlile. Tänapäeval on mosse juba hobiauto ja sõidab lühikesi otsi, ei juhtu midagi, kui ka muid käigukasti õlisid tarvitada. Kuid tehke katse ja peale pikaajalist kestvat sõitu suvel, külitage auto alla ja sülitage tagasilla korpuse munale, küll säriseb!
Kasutage ikka hüpoidõli, tunnuseks on tema paksuse juures lõhn ehk lõhnatus, tal peaaegu ei olegi lõhna võrreldes haisvate nigrooli, Tap-15 või Tad 17-ga.