KarlFre kirjutas:tänud vihjete eest täna timmisin natuke ja nüüd käigud ilusti sees, töötab ilusti ja minek ka parem.
Kas sellest võis kütte kulu ka oleneda ?
Siduri regullimisest/timmimisest vaevalt, et kütusekulu või minek väga muutuda saab. v.a. muidugi juhul kui enne sidur räigelt libisenud oleks.
Karpa puhastamine ja reguleerimine loomulikult mõjutab minekut ja kütusekulu.
KarlFre kirjutas:tänud vihjete eest täna timmisin natuke ja nüüd käigud ilusti sees, töötab ilusti ja minek ka parem.
Kas sellest võis kütte kulu ka oleneda ?
sellest kindlasti ei olene, kui siis väga väga minimaalselt. Karpa puhul tee kindlaks mis tüüpi teine on, kas DAAZ või K-126. Siis mine poodi, osta rem komplekt vastavalt karpa tüübile. Siis kisu karpa lahti, puhasta ära (tavaliselt spets vahend aga piisab ka suruõhust ja lappist) pane rem komplekt sisse, tagasi peale ja siis reguleerimise vaev. Selles et esimene käivitus oleks kindel, soovitan segukruvi alguses reguleerida sepasi et keerad täitsa sisse ja siis poolteist pööret tagasi. Pärast teed juba täpsema reguleerimise.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
mul on DAAZ ilma juhtmeteta sellel, aga no käisin täna seest lapi ja benaga üle, panin kokku tagasi läheb käima ja puha, aga kui tahad minama sõita, siis peale siduri lahutamist sureb ära. keegi teab mida teha ?
Ei ole tükk aega midagi kirjutanud sest, praegu vaja koolis ka olla. Aga see ei tähenda et, asjad ei arene. Võtsin siis nv-l ukse polstrid küljest ja neil nahad maha ning lõikasin uued papid välja et need korda saada. Vanad nägid jubedad välja lainetasid ja mädanesid seal sees. Siis kui valmis saan loodetavasti see nv siis panen pildid ka varasemad ja uuemad võrdluseks. Karpa hädast pole ikka jagu saanud ja ei tea enam mida erilist peale hakkata ka, loodan et saab ikka korda.
nii praegu siis mootor jälle sõidu korras tagasi, nahast osad autos hooldatud. Otsin taga kedagi kes müüks mulle vanama 2140 esivõre ja siis äkki keegi oskab öelda milline tuleb keskmine hind millega värvimise puhul arvestada ?
KarlFre kirjutas:nii praegu siis mootor jälle sõidu korras tagasi, nahast osad autos hooldatud. Otsin taga kedagi kes müüks mulle vanama 2140 esivõre ja siis äkki keegi oskab öelda milline tuleb keskmine hind millega värvimise puhul arvestada ?
No kui kuiv ja soe garaaz olemas,siis saab alati ise teha Ise tehes tuleb odavam kui lasta kellegil teha.
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
No nii mossedest siis nii palju et, vanaisa masin saab loodetavasti nüüd värvimisse, üks tuttav tuleb vaatab lähi päevil üle ja teise kallal tahaks teha nii pealju et saaks ülevaatuse tehtud. Proovin pidurid ära õhutada sest, praegu jama selline et, kolm korda pumpad ja siis vajutad enne kui pidurid päral. Pidurivedeliku oli ka natuke põhja peal ja no kui pidurid korras siis vast nipet näpet veel midagi.
Mossest uusi pilte ei ole siis panen teistest enda majandada masinatest mõne pildi
Unimog siis saanud endale peale uuema mootori r6 diisel aga pole veel õiget starterit leidnud lähen lammarisse otsima. Varem oli peal mingi 60-nendatest aastatest mootor mis rüüpas kõvasti bensiini ja praeguse mootoriga peaks jõudu rohkem olema.
Ja siis UAZik algul tuli sellise hallina ja peale töökojas aja veetmist toodi tagasi rohelisena ja natuke tugevamana.