AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
Tere ! tükk aega mõelnud, et kas hakkan siia juba teemat tegema või mitte siis nüüd otsustasin, et kirjutaks.
AZLK 2140 1986
kuulus mu vanaisale, oma elu veetnud ilusti soojas garaazis, ema rääkis kuidas halva ilma korral jäeti sõidud tegemata kuna mosse oli vanaisale liiga kallis. Peale igat sõitu, enne garaazi ajamist käidi lapiga kõik üle. vanaema ütles, et isegi matid võeti peale sõite välja. Peale vanaisa surma seisnud, siis venna poolt rallitud ja plokikaanele mõra tehtud ja parema esi nina peale koksugi saanud. mina siis läksin peale paari aastat vanaema juurde jutuga, et ma panen mosse sõitma ja teen korda kartsin, et peale venna sõite saadetakse mind pikalt, kuid vanaema oli kohe nõus ütles, mis ta ikka seisab. nii siis olen teda ühe mingi pool aastat nokitsenud mootor maas uus mootor olemas, kuid pole peale tõstnud kuna tahaksin enne värvimise lasta ära teha ja kogun selleks rahakest.
AZLK 2140 1984
ostsin masina eile, niiet väga palju ei oska veel rääkida. punane sisu ainult kõrvalistuja iste terve tagaistme seljatugi pealt auklik armatuur pragusid täis. väljast siis kellegil värvitud mingi aeg. pindmist roostet ikka leidub. natuke mootori koha pealt esimese väikse tiiru sain esimese käiguga teha, aga sidur ei taha eriti vedu võtta. muidu mootor töötab, aga turtsub vahel liiga palju õhku usun ja kütet ei saa paagist kätte. tahan lähi päevil kanali peale saada, et saaks siduri lahti ja seisva mootori pealt asemele ja kütuse voolikud üle vaadata.
plaanid siis sellised nendega, et vanaisa masina peale läheb põhirõhk, et võimalikult originaal hoida ja teine masin vast madalamaks lasta lai plekk alla panna ja igasugu asju katsetada. Hetkel veel kummagil ülevaatust pole vanaisa masinal ei tohiks see eriti probleeme valmistada peale mootori peale saamist, teisega ei tea kui ruttu saab aga mida kiirmini seda parem. lootus oleks vähemalt vanaisa masinaga suvesõidule ka jõuda tuleval suvel, kui hästi läheb siis mõlemaga. Kuna need kaks mosset on esimesed autod mille kallal ma olen olnud siis võib tulla vahel lolle küsimusi aga ega muidu targemaks ei saagi.
loodan et vast pilt ka töötab
AZLK 2140 1986
kuulus mu vanaisale, oma elu veetnud ilusti soojas garaazis, ema rääkis kuidas halva ilma korral jäeti sõidud tegemata kuna mosse oli vanaisale liiga kallis. Peale igat sõitu, enne garaazi ajamist käidi lapiga kõik üle. vanaema ütles, et isegi matid võeti peale sõite välja. Peale vanaisa surma seisnud, siis venna poolt rallitud ja plokikaanele mõra tehtud ja parema esi nina peale koksugi saanud. mina siis läksin peale paari aastat vanaema juurde jutuga, et ma panen mosse sõitma ja teen korda kartsin, et peale venna sõite saadetakse mind pikalt, kuid vanaema oli kohe nõus ütles, mis ta ikka seisab. nii siis olen teda ühe mingi pool aastat nokitsenud mootor maas uus mootor olemas, kuid pole peale tõstnud kuna tahaksin enne värvimise lasta ära teha ja kogun selleks rahakest.
AZLK 2140 1984
ostsin masina eile, niiet väga palju ei oska veel rääkida. punane sisu ainult kõrvalistuja iste terve tagaistme seljatugi pealt auklik armatuur pragusid täis. väljast siis kellegil värvitud mingi aeg. pindmist roostet ikka leidub. natuke mootori koha pealt esimese väikse tiiru sain esimese käiguga teha, aga sidur ei taha eriti vedu võtta. muidu mootor töötab, aga turtsub vahel liiga palju õhku usun ja kütet ei saa paagist kätte. tahan lähi päevil kanali peale saada, et saaks siduri lahti ja seisva mootori pealt asemele ja kütuse voolikud üle vaadata.
plaanid siis sellised nendega, et vanaisa masina peale läheb põhirõhk, et võimalikult originaal hoida ja teine masin vast madalamaks lasta lai plekk alla panna ja igasugu asju katsetada. Hetkel veel kummagil ülevaatust pole vanaisa masinal ei tohiks see eriti probleeme valmistada peale mootori peale saamist, teisega ei tea kui ruttu saab aga mida kiirmini seda parem. lootus oleks vähemalt vanaisa masinaga suvesõidule ka jõuda tuleval suvel, kui hästi läheb siis mõlemaga. Kuna need kaks mosset on esimesed autod mille kallal ma olen olnud siis võib tulla vahel lolle küsimusi aga ega muidu targemaks ei saagi.
loodan et vast pilt ka töötab
Viimati muutis KarlFre, 29 Aug 2014 12:15, muudetud 4 korda kokku.
Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
mootor mis ootab peale panemist
vanaisa hästi hoitud veljed
kaks kilpi leidsin ka
uued kollased tuled
Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
Muidu hea aga kirjavahemärke võiks natukenegi kasutada. Tõsiselt s*tt lugeda sellist teksti.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
sorry minu loll viga, et neid kunagi ei kasuta, järgmine kord.
Viimati muutis KarlFre, 28 Aug 2014 22:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
Autode osas jõudu ja jaksu! Vanaisa Mosse taasta ilusti ära ja võta vanaema mõnele sõidule kindlasti kaasa.
Viimati muutis fokser, 30 Aug 2014 13:32, muudetud 1 kord kokku.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
Mõni küsimus targematele.
Kui sidur võtab põhjast, mis siis välja vahetada ?
Mis teha, mootor ei taha käima jääda ? Peab koguaeg ise tuure üleval hoidma.
Süütelukk maha võetud, kuna võti ei käi ringi. Kas tuleb uus lukk osta või mingi võimalus vana korda saada ?
Kui tahan tulesid juurde panna, peab neil olema oma relee ?
Mis võib põhjustada suurt kütuse kulu ? Voolikud kuskilt läbi ei anna ja küte hetkel veel otse kantkust, kuna paagist ei saa kätte.
Aitäh !
Peale esimest pikemat tiiru
Eelmine aasta peale vanaisa mosse ära toomist
Kui sidur võtab põhjast, mis siis välja vahetada ?
Mis teha, mootor ei taha käima jääda ? Peab koguaeg ise tuure üleval hoidma.
Süütelukk maha võetud, kuna võti ei käi ringi. Kas tuleb uus lukk osta või mingi võimalus vana korda saada ?
Kui tahan tulesid juurde panna, peab neil olema oma relee ?
Mis võib põhjustada suurt kütuse kulu ? Voolikud kuskilt läbi ei anna ja küte hetkel veel otse kantkust, kuna paagist ei saa kätte.
Aitäh !
Peale esimest pikemat tiiru
Eelmine aasta peale vanaisa mosse ära toomist
Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
See et pead pöördeid ise üleval hoidma tuleneb arvatavasti reguleerimata tühikäigust. Lisaks suur küttekulu võib viidata sellele et karburaator vajab üldist puuhastamist ja reguleerimist.
See et kütust kätte ei saa on tõenäoliselt rikkis kütusepumba süü. Reeglina aitab vahetamine uue vastu.
See et kütust kätte ei saa on tõenäoliselt rikkis kütusepumba süü. Reeglina aitab vahetamine uue vastu.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
kui sidur põhjast võttab, siis tuleb algatuseks proovida siduri tühikäiku reguleerida.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre
tänud vihjete eest täna timmisin natuke ja nüüd käigud ilusti sees, töötab ilusti ja minek ka parem.
Kas sellest võis kütte kulu ka oleneda ?
Kas sellest võis kütte kulu ka oleneda ?