2. leht 4-st

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 12 Jaan 2015 11:12
Postitas sass
Nädalavahetusega midagi jälle tehtud. Külge läksid tagumised Plaza Sport amordid, uued piduriklotsid taha, ette uued voolikud, külge ka uus (kasutatud) piduri peasilinder, taha ka uued töösilindrid.

Siin enamvähem näha osa asju:
Pilt

Lisaks käigukasti hoovastik ümber tehtud kuulliigendite peale, pilti küll pole, aga liigendid ise sellised, lühemaks tegime ka kasti küljes olevat lülitushooba (käigud lülituvad kiiremini, täpsemalt):

Pilt


Amortide kohta võib nii palju öelda, et originaal viie lehega (+ pealeht) vedrudega on asi väga jäik. Pidurid saime ka korda, õhutatud, kui avastasime et vana peasilinder on töölepingu lõpetanud ja olime uue külge saanud... Siduri peasilinder ka küljes, uus jällegi. Üldiselt hakkab asi valmis saama. Probleemiks on veel elekter, mis totaalselt kadunud on. Asjad, mis töötavad hetkel, on kojamehed, üks suunatuli ees, vahelduva eduga lähituled ja sellega asi piirdub. Ei ole starterit ega midagi muud. Probleemist aru ka ei saa, sest süsteem võetud otse teise auto pealt ja seal toimis kõik ilusti. Järgmine nädalavahetus skeem ette ja peab üle vaatama korralikult.

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 12 Jaan 2015 15:56
Postitas SanderV
kuskil mingi massiviga raudselt

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 13 Jaan 2015 16:18
Postitas moskiito
nõustun sanderiga, kontrolli algatuseks mass üle, ennekõike mootori ja kere vaheline ühendus. kui see nadi, siis rohkem polegi vaja. miks arvame et mass, sest tuledtöötavad kuikimuudu. Kui mass kehv, siis täpselt selline tundemärk ongi.

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 14 Jaan 2015 08:50
Postitas sass
Eks seda massiprobleemi kahtlustasime ise ka, aga kapoti alt on kõik paigas... Armatuuri mass said ka külge, seega ei tea. Viga igatahes on alles.

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 17 Veebr 2015 10:40
Postitas sass
Vahepeal aega kõvasti mööda läinud, iga nädalavahetus oli palju tööd ja näpud õlised. Kõik see aga tasus ära, saime ülevaatuse tehtud ja auto oli valmis Pandivere rahvaralliks. Laupäeval oli võistlus, üldjoontes läks hästi: rehvid pidasid üle ootuste, auto vastupidavus üllatas samuti (arvestades, et pole sõita enne võistlusi jõudnud), rada oli huvitav ja pani proovile (eriti just puudulik legend). Korra ründasime ka heinapalli ja korra käisime hanges, aga ei midagi tõsist ja halba juhtunud, lihtsalt suur ajakadu.

Kokkuvõttes saime SU klassis 8. koha 15-st ja üldis 44. koha 81-st. Ise oleme täiesti rahul.

Pilt
Pilt
Pilt

Tänud kõigile, kes abistasid!
Järgmise võistluseni.

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 17 Veebr 2015 16:11
Postitas SanderV
no pole tänu väärt, teinekord võtame teist korda ka mõttetult roolisamba maha

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 19 Veebr 2015 10:44
Postitas dphp
Sass ka liikumas 1.04 ja väike apsakas 4.20
https://www.youtube.com/watch?v=Q8VSfKUBa0s

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 02 Dets 2015 11:01
Postitas sass
Vahepeal midagi erilist toimunud ei ole, masin põhiliselt on seisnud garaažis. Vahepeal ajasime välja, et Vasalemmas sõita pisut, aga see lõppes ka karteri puruks hüppamisega. Üldiselt ei hüpanud masinaga, aga jäin pidurdusega hiljaks ja sain rattad maast natuke lahti. Karter ise vastu maad ei käinudki, vaid mootoripadjad (uued) andsid nii palju liikuma, et karter lendas vastu sillatala ja pragu muidugi sisse.

Nüüd ootab uut mootorit.

Pilt

Pilt

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 02 Dets 2015 13:01
Postitas stern100
Noh, samamoodi nagu mul. Mul olid ainult uued niva padjad mis samuti järgi andsid...järgmisena transiti v e30 omad käiku ;) Aga jõudu!

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 17 Veebr 2017 10:36
Postitas sass
Karter vahetatud, õli läbipesu tehtud ja sisse läks jällegi 10W60, seekord firmalt Champion Lubricants (Wolf Oil, Belgia) - proovib ära.

Auto sai ka ette valmistatud, et minna rajale. Kahjuks ilmad on nüüdseks juba sellised, et jäärada ei kannata vast enam sõita, eriti piikrehviga.