Re: IŽ 412 1986 sass
Postitatud: 12 Jaan 2015 11:12
Nädalavahetusega midagi jälle tehtud. Külge läksid tagumised Plaza Sport amordid, uued piduriklotsid taha, ette uued voolikud, külge ka uus (kasutatud) piduri peasilinder, taha ka uued töösilindrid.
Siin enamvähem näha osa asju:
Lisaks käigukasti hoovastik ümber tehtud kuulliigendite peale, pilti küll pole, aga liigendid ise sellised, lühemaks tegime ka kasti küljes olevat lülitushooba (käigud lülituvad kiiremini, täpsemalt):
Amortide kohta võib nii palju öelda, et originaal viie lehega (+ pealeht) vedrudega on asi väga jäik. Pidurid saime ka korda, õhutatud, kui avastasime et vana peasilinder on töölepingu lõpetanud ja olime uue külge saanud... Siduri peasilinder ka küljes, uus jällegi. Üldiselt hakkab asi valmis saama. Probleemiks on veel elekter, mis totaalselt kadunud on. Asjad, mis töötavad hetkel, on kojamehed, üks suunatuli ees, vahelduva eduga lähituled ja sellega asi piirdub. Ei ole starterit ega midagi muud. Probleemist aru ka ei saa, sest süsteem võetud otse teise auto pealt ja seal toimis kõik ilusti. Järgmine nädalavahetus skeem ette ja peab üle vaatama korralikult.
Siin enamvähem näha osa asju:
Lisaks käigukasti hoovastik ümber tehtud kuulliigendite peale, pilti küll pole, aga liigendid ise sellised, lühemaks tegime ka kasti küljes olevat lülitushooba (käigud lülituvad kiiremini, täpsemalt):
Amortide kohta võib nii palju öelda, et originaal viie lehega (+ pealeht) vedrudega on asi väga jäik. Pidurid saime ka korda, õhutatud, kui avastasime et vana peasilinder on töölepingu lõpetanud ja olime uue külge saanud... Siduri peasilinder ka küljes, uus jällegi. Üldiselt hakkab asi valmis saama. Probleemiks on veel elekter, mis totaalselt kadunud on. Asjad, mis töötavad hetkel, on kojamehed, üks suunatuli ees, vahelduva eduga lähituled ja sellega asi piirdub. Ei ole starterit ega midagi muud. Probleemist aru ka ei saa, sest süsteem võetud otse teise auto pealt ja seal toimis kõik ilusti. Järgmine nädalavahetus skeem ette ja peab üle vaatama korralikult.