See on tõesti tõsi, et Kamsa omaga saab surve viimase meetodiga heaksMuhulane kirjutas:Minu auto eelmine omanik oli sestap Kamsa õli sisse pannud,et õlisurve maruvilets. Ise ma pole teise õliga katsetanud veel,et kas vastab tõele.
K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Nojah,mootoriremont niiehk naa ees ootamas Pääle remonti,vot siis korralik õli sisse.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
no ei tea, mina kasutan enda autos vanu vene määrdeid ja tiksub ilusti talvel, pole tal häda kedagist mootoris autool ja mujal vana hea "tatt", eks rahakott mängib siin ka rolli. Kuna mootorist eritub õli pidevalt, siis autooli juurde valada pole kallis lõbu aga sildades ma lihtsalt pole viitsinud õli vahetada mootsama vastu.Martpoiss kirjutas:Kui Mossega (tegelt ükskõik mis autoga) aastaringselt sõita tahad siis tasub vene õlid ära unustada. Mul endal on kogemused Villisega, millel sildades ja kastis vene õlid olid ja hommikul sõitma hakates pidi ette vaatama et autot välja ei suretaks- selline tunne nagu käsipidur oleks peal. Pärast sildade õli poolsünt GL-5 vastu vahetamist läks asi palju paremaks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
no ei tea mis õli te siis kasutate mingi -10 kraadiga pole probleemi ja masin seisab ilusti kohapeal, selline nähtus tuleb ilmsiks alles siis kui väljas on -20 ja rohkem.SanderV kirjutas:on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Rusikareegel on,et kui masin korralikult määritud,siis ta ka kestab!Loomulikult ei saa vanale pigitunud mootorile moodsat pesuvõimega õli panna,aga muidu-egas võiga putru riku!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
[quote="moskiito"][quote="SanderV"]on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks [/quote]
no ei tea mis õli te siis kasutate mingi -10 kraadiga pole probleemi ja masin seisab ilusti kohapeal, selline nähtus tuleb ilmsiks alles siis kui väljas on -20 ja rohkem.[/quote]
-20 talvel sõitmiseks on väga hea mineraal 10w-40
no ei tea mis õli te siis kasutate mingi -10 kraadiga pole probleemi ja masin seisab ilusti kohapeal, selline nähtus tuleb ilmsiks alles siis kui väljas on -20 ja rohkem.[/quote]
-20 talvel sõitmiseks on väga hea mineraal 10w-40
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Nii, sain oma auto tagasi remondist... peale kasti remonti pandi sisse TEP-15 õli. Kas TEP on kastile hea või peaks ikka Mobili 80W90 õli panema sisse?
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
TEP 15 pole mõistlik valik.Kui tahad vene õli kasutada,siis pane TAD 17iHendrikR kirjutas:Nii, sain oma auto tagasi remondist... peale kasti remonti pandi sisse TEP-15 õli. Kas TEP on kastile hea või peaks ikka Mobili 80W90 õli panema sisse?
Peale remonti pane esmalt TAD ,sõidad teatud kilometraaži ära ja siis paned lääne oma sisse.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Mina väga pikalt ei mõelnud. Käigukast GL 4, tagasild eelistab GL 5, viskoossusi valib igaüks ise, vastavalt aastaajale. 80-90 sinna panin ja motosse 15-40 mineraal.
Kaunitar 2015.