AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Suured tänud info eest:)
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Sain siis mosule uued kasutamata esiuksed:):) Esineb vaid veidi pindmist roostet. Paar uut rehvi saab samuti homme alla
Aga kurat siduriga jama tekkinud.... Pedaali lõppu muljudes hakkab tulema imelikku undamist/vilinat ja käiku sisse pannes ka kohati ragiseb kuigi õlid siduris ja kastis olemas...mis toimub? Siduriketas või survelaager õhtal omadega?
Aga kurat siduriga jama tekkinud.... Pedaali lõppu muljudes hakkab tulema imelikku undamist/vilinat ja käiku sisse pannes ka kohati ragiseb kuigi õlid siduris ja kastis olemas...mis toimub? Siduriketas või survelaager õhtal omadega?
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
liiga pingule regullitud siduri käik?
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
pigem liiga vähe reguleeritud, tuleks rohkem peale keerata et sidur täielikult lahutaks, kui see ka ei aita siis on siduri kettas mingi hetk kinni jäänud
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Peale keeramine tegi asja tõesti väheke paremaks, kuid tahaks ikka sidurikorvi lahti teha ja vaadata mis olukord on. Vahepeal sai siis ära vahetatud mootoriõli ja filtrid särgid-värgid, pidurid õhutasin ära ja tagasilda mahtus ka veel parajalt õli:D
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
ega siduri ketta seisukorda teisiti teada ei saagi mossel kui kisud laiali, ehk siis kast ja koda maha.Tänav888 kirjutas:Peale keeramine tegi asja tõesti väheke paremaks, kuid tahaks ikka sidurikorvi lahti teha ja vaadata mis olukord on. Vahepeal sai siis ära vahetatud mootoriõli ja filtrid särgid-värgid, pidurid õhutasin ära ja tagasilda mahtus ka veel parajalt õli:D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
See ju 408,sellel piisab kasti eraldamisest.moskiito kirjutas:ega siduri ketta seisukorda teisiti teada ei saagi mossel kui kisud laiali, ehk siis kast ja koda maha.Tänav888 kirjutas:Peale keeramine tegi asja tõesti väheke paremaks, kuid tahaks ikka sidurikorvi lahti teha ja vaadata mis olukord on. Vahepeal sai siis ära vahetatud mootoriõli ja filtrid särgid-värgid, pidurid õhutasin ära ja tagasilda mahtus ka veel parajalt õli:D
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Lähipäevil üritan selle triki ära teha jah... Aga küsimus selle salongi ventilatsiooni kohta mis armatuuri all asub. Paar aastat tagasi lülitasin sisse ja kostus vaid hirmus vile millele järgnes vaikus ja asi enam ei tööta...Mis seal need põhivead olla võivad ja kus selle kaitsmed üldse asuvad?
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Kui ventlaator vilistas,siis ilma mootorit lahtivõtmata-puhastamata-määrimata ei pääse,võimalus on ka muidugi uus motor panna.
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
sõidu ajal hakkab kuskilt põhja alt tulema heledat metallset klirinat kuid gaasi lahti lastes kaob koheselt... andke palun nõu mis toimub...