AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Tere mossesõbrad! Olen siinset foorumit jälginud juba pikemat aega ja otsustasin ka nüüd oma mosu kohta teema avada, et saada mõningaid nõuandeid ja teadmisi Auto on siis kogu oma eluea viibinud minu suguvõsa käes. Juttude järgi osteti Rootsist ja Läti kaudu toimetati Eestisse. Peale vene aja lõppu mingit ümberregistreerimist sellele autole ei toimunud ja seetõttu ongi juhtunud nii, et taasiseseisvumise ajal ta arvel olnud polegi Küll aga oli auto üheksakümnendate lõpuni aktiivselt liikluses ja kasutuses. Siis aga jäi pill rohkem külavahe sõidukiks ja vahepeal seisis koguni 6-7 aastat lageda taeva all, ilma et seda oleks liigutatud või veel vähem käivitatud Ligi 4 aastat tagasi võtsin asja käsile ja otsustasin vähemalt mootori põõrlema saada. Peale poolt päeva karpa põhjast sita lahti leotamist sai asja turtsuma ja üllatuseks töötas mootor pea ideaalselt. Järgnevate aastate jooksul on korda tehtud pidurid, sidur, bena pump, radikas ja veel tohutult nipet-näpet asju.Kuid vajalikke osi on kuradi raske tollele mudelile leida... Kuna autol on perekondlik väärtus siis on tekkinud plaan ta ka kunagi arvele võtta kuid sinna veel pikk tee... Põhja ei julge alt koputama hakatagi, sest auto on peaaegu terve oma eluea olnud niiskel maapinnal ja olukord on enam kui jube. Salongi tõmbasin aga hiljuti tühjaks ja kogu põrand sai hooldatud ja vajalike värvidega üle vööbatud.
Mõned pildid ka siis:)
Mõned pildid ka siis:)
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Ikka ei näe?
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Näeb küll
Tööd paistab kõvasti. Jõudu ja jaksu!
Tööd paistab kõvasti. Jõudu ja jaksu!
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Äkki keegi targem oskab õelda mis süsteem ARK-is üldse on vana auto uuesti arvele võtuks? Kuulnud olen, et rahakotti kergendab korralikult ja väga vist ei taheta üldse lasta...
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Põhimõtteliselt pead suutma tõestada, et see auto kuulub sinule. Siinkohal aitavad hädast välja veneaegsed dokumendid.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Eesti vabariigi number ju küljes, järelikult on arvele võetud, aga et autoga ARK-is polnud pikemat aega mingeid toiminguid tehtud, kustutati see arvelt. Kui vanad dokustaadid alles, ei peaks arvelesaamine eriline probleem olema.
NSVL aegsed numbrid kaotasid kehtivuse aastal 2001. Kuni sinnamaani võis sõita.
NSVL aegsed numbrid kaotasid kehtivuse aastal 2001. Kuni sinnamaani võis sõita.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Need numbrid olid kunagi mingi teise sõiduki omad ja kruvitigi ilmselt sellepärast mosse külge et NSVL aegsetega enam sõita ei võinud ja ilma nr märkideta oleks politsei huvi tundma hakanud
Re: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
Tänav888 kirjutas:Äkki keegi targem oskab õelda mis süsteem ARK-is üldse on vana auto uuesti arvele võtuks? Kuulnud olen, et rahakotti kergendab korralikult ja väga vist ei taheta üldse lasta...
Mina enda omaga käisin maikuus Saue ARK,is kontrollis ja seal mehed vaatasid üle kas vanad dokumendid klapivad kere numbrite jne...Ainuke vaidlus oli kas uude passi tuleb lihtsalt 408 või 408IE aga natuke segitamist ja nende raamatutes tuhnimist läks ikka 408IE Ja edasi oli lihtsalt omaniku vahetuse protsess 69€. Kontrolli eest eraldi arvet ei tehtud. Auto peab kontrolliks olema komplekte ega ei pea olema sõidukorras. Omaniku vahetusel kindlasti jälgida, et vanas tehnilises passis olev omanik oleks sama mis ostu/müügi lepingul. Kui õige peaks siit ilmast lahkunud olema siis pärimistunnistus. Esimene kord saadeti mind minema kuna ei olnud pärimis tunnistust ja lihtsalt pärimistunnistuse numbrist ostu/müügi lepingul ei piisa.
Minul oli vähemalt selline saaga.