AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
kas lihtsam poleks muertseda korralikud poolteljed kui sittast sajja teha? minu mineviku kogemus näitab et isegi kui teed kõvera asja sirgeks, siis varem või hiljem ta läheb uuesti kõveraks ning antud juhul võlli viskumine ikka jääb seega treimistest mina suurt tolku ei näe.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Lihtsam oleks kindlasti uued poolteljed panna, aga see pole huvitav. Palju parema tunde annab see kui oled ise oma kätega midagi korda suutnud teha.
Hetke seis siis see et auto jälle ratastele saamiseks tuleb vasakpoolsed klotsid veel korraks maha võtta sest trummel ei lähe peale. Uus klotside vaheplaat tundub 1mm pikem olema kui originaal ja rohkem ekstsentrikust tagasi keerata ei saa.
Parem trummel läks peale.
Hetke seis siis see et auto jälle ratastele saamiseks tuleb vasakpoolsed klotsid veel korraks maha võtta sest trummel ei lähe peale. Uus klotside vaheplaat tundub 1mm pikem olema kui originaal ja rohkem ekstsentrikust tagasi keerata ei saa.
Parem trummel läks peale.
Viimati muutis tarmo400, 23 Dets 2016 09:53, muudetud 1 kord kokku.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Väga ilus töö!
Oleks küsimus, et kas kollakad piduriosad on värskelt tsingitud või värvitud?
Tundub nagu oleks värvitud ja kui ongi, siis mis värviga ning mis oli pindade eeltöötlus?
Oleks küsimus, et kas kollakad piduriosad on värskelt tsingitud või värvitud?
Tundub nagu oleks värvitud ja kui ongi, siis mis värviga ning mis oli pindade eeltöötlus?
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Klotsid on terasharjaga puhastatud ja värvitud. Kõik muud hoovad, vidinad on tsingitud. Ma ei tea kuidas tsinkimine mõjuks klotsi katetele. Kõik uued klotsid minu varudes oli liiga koledad et tahaks külge panna .
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
5+. Just seda ongi huvitav näha ,et ei visata pooltelge nurka, rahakott näppu ja poodi uue järgi. Ja kui leiadki uue, ei pruugi seegi 100 % korralik olla. Uue hind ,kui üldse leiad poest, on 40 euri. Aga-- Kui odavamalt leiate,- pakkuge mulle ka paar tükki. Käisin sügisel Talupoja juures samasuguse probleemiga, kinnituse treipinki tegi täpselt sama moodi, treis otsad sirgeks ja asi korras, töötab. Ja see tunne ,et oled ise asjale lahenduse leidnud ja ära remontinud, on hoopis midagi muud, kui lihtsalt poest ostetud juppi paigaldades. Jõudu. Lepik.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
huvitav on tõesti ise käsi külge panna ja remontida viskav võll ära aga minu kogemused räägviad seda et see mis hakkab viskama, jääbki viskama, paranda nii palju kui soovid ning seda kahjuks tänu metalli väsimusele.Lepik kirjutas:5+. Just seda ongi huvitav näha ,et ei visata pooltelge nurka, rahakott näppu ja poodi uue järgi. Ja kui leiadki uue, ei pruugi seegi 100 % korralik olla. Uue hind ,kui üldse leiad poest, on 40 euri. Aga-- Kui odavamalt leiate,- pakkuge mulle ka paar tükki. Käisin sügisel Talupoja juures samasuguse probleemiga, kinnituse treipinki tegi täpselt sama moodi, treis otsad sirgeks ja asi korras, töötab. Ja see tunne ,et oled ise asjale lahenduse leidnud ja ära remontinud, on hoopis midagi muud, kui lihtsalt poest ostetud juppi paigaldades. Jõudu. Lepik.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Kusagil teemas oli jutt vedrulehtede vahele käivatest seibidest. Mis aastal mida kasutati ,ma ei tea, aga vaatasin lihtsalt milliseid minul kapis leidub.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Nokiks natuke veel seibide teemal. Käisin vaatasin enda mossede tagavedrusid, 76.a 2140 on kõik seibid ümargused, 80.a 2140 on juba mustad kandilised ja 87.a 2140 on valged kandilised. Arvata võib, et kandilised seibid tulid moskva autodel 70.-te lõpus.
Uuel 80.-te lõpu vedrul on pildil näha, et kolm esimest seibi on kandilised ja viimane on ümmargune.
Uuel 80.-te lõpu vedrul on pildil näha, et kolm esimest seibi on kandilised ja viimane on ümmargune.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Vahepeal sai auto ratastele. Tundub et pooltelgede treimisest oli kasu kuna hetkel paistavad sirged olema
Siit küsimus Moskiitole et mitme pooltelje treimisel sinu kogemus põhineb et need uuesti kõveraks lähevad. Et kui suure tõenäosusega pean hakkam pooltelgi välja vahetama?
Kuna kevadeni paistab veel aega minevat, vaatasin mis annaks selle ajaga ära teha.
Sihuke suur kole asi
õnneks väga roostes ei ole
Kuna paak on tsingitud siis ei tahtnud teda väga kraapima hakata. Et katsun kuidagi värvi eemaldada. Katsetus näitas et lahusti ja pintsel toimetavad
Kui vaadata ülal oleval pildil vasakusse ülemisse nurka siis on näha et paaki on ilmselt juba tehasest tinaga lapitud. Huvitav kas siis stantsimisel läks paagi ülemine pool katki...... Igatahes kole tinaplönn on värvikihi all ja kusagilt ei paista et keegi oleks ise paaki värvinud. Mina seda tina eemaldama ei hakanud, natuke ainult silusin pealt.
Aega võttis asi umbes kolm tundi ja 1,5 l lahustit
Piltidel veel lõpp tegemata
Siit küsimus Moskiitole et mitme pooltelje treimisel sinu kogemus põhineb et need uuesti kõveraks lähevad. Et kui suure tõenäosusega pean hakkam pooltelgi välja vahetama?
Kuna kevadeni paistab veel aega minevat, vaatasin mis annaks selle ajaga ära teha.
Sihuke suur kole asi
õnneks väga roostes ei ole
Kuna paak on tsingitud siis ei tahtnud teda väga kraapima hakata. Et katsun kuidagi värvi eemaldada. Katsetus näitas et lahusti ja pintsel toimetavad
Kui vaadata ülal oleval pildil vasakusse ülemisse nurka siis on näha et paaki on ilmselt juba tehasest tinaga lapitud. Huvitav kas siis stantsimisel läks paagi ülemine pool katki...... Igatahes kole tinaplönn on värvikihi all ja kusagilt ei paista et keegi oleks ise paaki värvinud. Mina seda tina eemaldama ei hakanud, natuke ainult silusin pealt.
Aega võttis asi umbes kolm tundi ja 1,5 l lahustit
Piltidel veel lõpp tegemata
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Siis krunt ja kivikaitse
ja värv
Pakiruumi puhastus
ja külge tagasi
Puudu on korralik põhjamatt. Kui ma auto ostsin siis siis kütusetaseme anduri vahelt lekkis bensiini ja see sulatas mati üles.
Kui kellelgi on pakkuda ,võib lahkesti märku anda.
ja värv
Pakiruumi puhastus
ja külge tagasi
Puudu on korralik põhjamatt. Kui ma auto ostsin siis siis kütusetaseme anduri vahelt lekkis bensiini ja see sulatas mati üles.
Kui kellelgi on pakkuda ,võib lahkesti märku anda.